X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Okotta's korstog mod G2G


Svar
OkottaOkottaSkrevet 09/09-03 18:01 
Efter at ha' læst en del om G2G bladet, besluttede jeg mig for at snuppe det nyeste eksemplar i Merlin i dag.

Jeg kan se man giver karakterer efter 13 skalaen; Fint nok.

Har udvalgt et par anmeldelser, som jeg godt vil kigge nærmere på.

P.N. 03: OK anmeldelse, med god og informativ tekst. Der bliver faktisk fortalt lidt om selve SPILLET i anmeldelsen.
... Se hele indlægget
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
106 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Svar
DommergaardDommergaardSkrevet 28/09-03 16:40 
Det var det jeg mente ;)
OkottaOkottaSkrevet 28/09-03 18:02 
RJK >
Lige en sidste gang, fordi Okotta åbenbart ikke fattede det da jeg skrev det sidst. 9 på en 13-skala er "over middel". Sjovt nok den samme karakter, som Chaos Legion sådan cirka har fået i ALLE danske medier.

Danske medier? Jeg skrev "store sites" - jeg giver ikke meget for de danske medier's anmeldelser af spil.

Prøvede engang at ta' Troldspejlet seriøst, men den gik heller ikke, og siden er det bare blevet værre og værre med danske medier's "anmeldelser" af spil - trist.

Så derfor så rager det mig en hat, hvad Chaos Legion har fået i danske medier - det er slet ikke fyldestgørende anmeldelser (og ikke kun hvad angår Chaos Legion)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
millenniummillenniumSkrevet 28/09-03 18:26 
Er det kun mig der syntes at det er underligt at enhver skribent der vil anmelder film, bøger, teater mv indenfor et seriøst medie, skal gennem en helvedes uddannelse og kurser i formidling, analyse o.m.a
Men en spilanmelder kan bare komme ind fra gaden, og diske op med anmeldelse.

Jeg mener at der burde være plads til alle former for anmeldere (amatører og professionelle), men anmelder man indenfor seriøse medier (aviser eller tv), så burde man have uddannelsen og teorien i orden.
The medium is the message.
RJKRJKSkrevet 28/09-03 18:27, rettet 28/09-03 18:27 
Okotta:

Kan du så ikke lave en "Danske medier sutter" istedet for en "G2G sutter"-tråd? De må jo så allesammen være betalt af Capcom for ikke at svine Chaos Legion til...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HulleHulleSkrevet 28/09-03 18:28 
Troldspejlet er ikke et seriøst anmelder program. Lad nu det program være, det er ikke lavet til din målgruppe. Men det ved jeg snart heller ikke hvad der overhovedet er.
Du brokker dig jo konstant.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
NaieraNaieraSkrevet 28/09-03 18:31, rettet 28/09-03 18:32 
millennium >
Er det kun mig der syntes at det er underligt at enhver skribent der vil anmelder film, bøger, teater mv indenfor et seriøst medie, skal gennem en helvedes uddannelse og kurser i formidling, analyse o.m.a
Men en spilanmelder kan bare komme ind fra gaden, og diske op med anmeldelse.

Det har jo noget at gøre med at spil stadigvæk ikke bliver taget seriøst, på linje med de medier du nævner. Indenfor de medier kan man desuden også leve af at anmelde. Hvor mange lever af at anmelde spil i Danmark? Ikke mange!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
jaesjaesSkrevet 28/09-03 18:51, rettet 28/09-03 18:51 
Okotta >
Danske medier? Jeg skrev "store sites"

68% på Gamerankings ligger da temmelig tæt på 9/13 i G2G, eller de 70,5% her på P:R...
Det får i øvrigt 6.5/10 på IGN.

Så med nogle få undtagelser, basher de udenlandske medier det overhovedet ikke mere end G2G, eller de danske medier som helhed, for den sags skyld...
OkottaOkottaSkrevet 28/09-03 19:00 
De udenlandske anmeldelser jeg har læst af Chaos Legion, de fortæller ikke godt om det.

Gamespy, IGN, Gamespot m.m.

10 og 9 taller til spillet i G2G, men f.eks intet om at spillet er en omgang buttonbashing - som Gamespy påpeger.

Danske anmeldelser er for rosenrøde - de er ikke kritiske nok, og er for ofte styret af udgivernes ønske om høje og gode karakterer til deres spil.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
NaieraNaieraSkrevet 28/09-03 19:03 
Men du er komplet ligeglad med jaes' facts, om at spillet ikke får bedre karakterer i Danmark end i udlandt...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OkottaOkottaSkrevet 28/09-03 19:07 
Naiera >
Det har jo noget at gøre med at spil stadigvæk ikke bliver taget seriøst, på linje med de medier du nævner. Indenfor de medier kan man desuden også leve af at anmelde. Hvor mange lever af at anmelde spil i Danmark? Ikke mange!

Det er fuldstændigt rigtigt, at spil stadigvæk ikke bliver taget seriøst, men det fritager ikke det danske spil-anmelderkorps for at skrive korrekt om spillene - hvis I kan li' spillene, så skriv ordentligt og kritisk om dem, istedetfor at sidde med skyklapper på.

Derfor fatter jeg ikke, hvad I flere gange har gang i, i G2G - det virker nærmest som om, at I er nødt til at dumbe det ned, og ikke rigtigt gider skrive ordentligt om givne spil.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SaturinoXSaturinoXSkrevet 28/09-03 19:08 
G2G er da et udemærket blad, og så er det jo os gratis.
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
OkottaOkottaSkrevet 28/09-03 19:22 
Naiera >
Men du er komplet ligeglad med jaes' facts, om at spillet ikke får bedre karakterer i Danmark end i udlandt...

Der er 10 anmeldelser af Chaos Legion på Gamerankings - 4 af dem vil jeg kalde positivt indstillet overfor spillet.

Avault ta'r jeg ikke særligt seriøst, så dem trækker jeg fra - de ku' bl.a nærmest ikke finde noget i vejen med det originale Hitman i sin tid.

Computer And Videogames? Helt ærligt - de holdte op med at være interessante og troværdige engang midt i 80'erne, da de stadig konkurrerede med Zzap 64!

Game Pro - jeg kender dem ikke.

Games Domain - de er sådan lidt okay, som dem vil jeg godt gi' dig.

Så jo - man har været meget flink mod Chaos Legion herhjemme; F.eks har G2G givet det gode scores, men faktisk intet interessant skrevet om selve spillet og gameplayet. Faktisk er det eneste som trækker ned i spillet, de ensformige omgivelser(!) Hvad med buttonbashingen som andre sites nævner? Ordet "hardcore" bliver nævnt i teksten - ville hardcore gamere være interesseret i buttonbashing? Næppe.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Per SPer SSkrevet 28/09-03 19:44, rettet 28/09-03 19:54 
Nu er overskriften til denne tråd mere passende i forhold til indholdet.

Hvis der er nogen der er i tvivl (Okotta f.eks.) om hvilken målgruppe G2G er skrevet til, så drejer det sig om 7 til 17 år plus mor og far.

Hvis man er utilfreds med længden af anmeldelserne (1400 til 2550 anslag), så må man finde info andre steder.

Enten herinde, eller på de 1000-vis af netsites der skriver til de 15-20% af hardcore segmentet som Okotta (tror) han hører til.

Fint nok at han ikke kan li' G2G, men spar os for sammenligninger der ikke holder.

Jeg har i hvert fald ikke respekt for selvudnævnte hardcoregamere der hverken kan definere hardcore eller kende forskel på simulation eller arkade.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
JAAJAASkrevet 28/09-03 19:45 
LOL
PapandPapandSkrevet 28/09-03 19:54 
Er det ikke at gå lige lovligt langt? Manden har jo ret til sin mening - selvom den er forkert.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
RJKRJKSkrevet 28/09-03 19:57, rettet 28/09-03 19:59 
Okotta >
Der er 10 anmeldelser af Chaos Legion på Gamerankings

Dine argumenter bliver så bare lidt sværere at tage alvorligt, når du ikke kan tælle til mere end ti... ;p

EDIT: Højt elskede Edge giver det jo forresten 6, hvilket også er "over middel" på deres skala.

Game Rankings: Chaos Legion
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 28/09-03 20:01 
Wow, jeg troede jeg var ringe til matematik :-o

(godt klaret at ramme 58 anmeldelser ved siden af ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ValkyrieValkyrieSkrevet 28/09-03 20:02 
Snowman >
Er det ikke at gå lige lovligt langt? Manden har jo ret til sin mening - selvom den er forkert.

Men du må kunne forstå Per bliver frustreret?:)



Kom nu allesammen.. Nu skal vi være glade! Okotta har nogen lidt speciele, meninger men det er jo derfor han er så morsom! Jeg glæder mig altid til når den gyldne sætning kommer "Der er ingen gode spil til Xbox udover Halo... Jeg sælger min Xbox" Og den slags!:)=


Men Okotta - Drop gamespy! De er djævlen selv.... De gav Halo til Xbox i sin tid 85%.... Og nu for PC versionen top karakter... Grrr.... I deres Xbox review bruger de ikke tiden til andet på end, bare at bashe controlleren og sige FPS skal spilles med keyboard + mus... Bahh... også er deres fileplanet uacceptabelt! Alle skal have ret til demoer og film på samme tid!

-Val
Well crucify the insincere tonight...
NaieraNaieraSkrevet 28/09-03 20:05 
For lige at tilføje til GameSpy bashingen, så prøv lige at tjekke deres 25 mest overratede spil ever feature ud...

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 28/09-03 20:05 
Hvad enten man er enig med Okottas synspunkter eller ej, så vil jeg betegne det som temmelig dårlig stil at udnytte sin mod-status til spydigt at ændre trådens navn. Specielt når man selv har et tilhørsforhold til bladet.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Per SPer SSkrevet 28/09-03 20:14, rettet 28/09-03 20:22 
Det har du fuldstændig ret i. Men vi er ikke uden humor.

Det skal oplyses at alt hvad Okotta har kritiseret vedr. indholdet i G2G - kun handler om ting skrevet af mig. Derfor er det så pokkers svært at forholde sig objektivt til hans evige brokkeri.

Egentlig burde tråden hedde Per S Vs. Okotta. Eller også laver jeg selv en.. :)

Faktisk burde det havde været stoppet for lang tid siden, da grænsen for hvad reglerne kan bære, er ved at være nået.

"* Er fri for personangreb, tilsvininger generelt, racistiske bemærkninger og lignende."
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 28/09-03 20:23 
Valkyrie >
Men Okotta - Drop gamespy! De er djævlen selv.... De gav Halo til Xbox i sin tid 85%....

Jeg synes bestemt ikke der er noget galt med den karakter og jeg synes egentlig det er rart at GameSpy, som en af de få spilsites, har været lidt kritiske overfor Halo især med henblik på det ujævne leveldesign.

Jeg synes ikke de bruger ret mange linjer på specifikt, at kritisere Xbox-controlleren, men du har da ret, at det at de gør det overhovedet er noget urelevant.
(...)
RJKRJKSkrevet 28/09-03 20:40 
Per S >
Egentlig burde tråden hedde Per S Vs. Okotta.

Så er vi både oppe på en RJK Vs Okotta og en Per S Vs Okotta. Det kan blive en hel tradition. Hvem skal den næste være, Okotta...?

;pp
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SephirothSephirothSkrevet 28/09-03 20:45 
Palle.....?
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
dRxLdRxLSkrevet 28/09-03 20:56, rettet 28/09-03 20:58 
Jeg har prøvet noget lignende en gang der endte i nogle ret kedelige konsekvenser. Du får intet ud af at være stædig Okotta, upåagtet om der er noget i det du siger eller ej. "Modstanderne" er i klart overtal, og hvad der er vigtigere, så sidder de med alle kortene på hånden. Hvilket vil sige at de har alle mulige sanktionsmuligheder som de kan tage i anvendelse mod dig, hvis du bliver for insisterende.

Der er intet at vinde i det for nogen, lad det ligge og kom og være en glad gamer sammen med os andre ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RitesRitesSkrevet 28/09-03 21:00 
Og lad være med at bruge energi på at svine et blad til, som du ikke bryder der om pg.a. forskellige synspunkter. Nytter ikke noget og gør på ingen måde noget for dig.
» a winner is you «
SeventhSunSeventhSunSkrevet 28/09-03 21:16 
OT -> så læste jeg lige GameSpys begrundelse på hvorfor Halo er overvurderet.

Hold nu kæft.

Det kan man da ikke tage seriøst.
Jeg synes ikke at Halo er verdens bedste spil - men at kritisere det for at det skal spilles med controller, eller at det ikke kan spilles over nettet er da for langt ude.
Og argumentet: "hvis Halo fik 10 eller 9.8, hvad skal Halo 2 så have hvis det er bedre" er jo helt i skoven.
I praksis ville det betyde at ingen spil nogensinde, kunne få en god karakter - for der kommer jo altid nogen der er bedre.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
RJKRJKSkrevet 28/09-03 21:20 
"Worst of all were the levels, which offered fleeting glimpses of brilliance, but all too often degenerated into recycling the same areas over and over until you were bored to tears. It was as if someone at Microsoft or Bungie realized Halo was an amazing six-hour game ... but needed to pad it out to 10. "The Library" may well be the worst mission in the history of modern shooters, and it amazed me that so many people were able to overlook these issues"

Det kunne jeg lige så godt have sagt.

Jeg tror ikke du forstod pointen i deres kritik af de høje karakterer. Den var: der er åbenlyse fejl i Halo, som alle kan se (burde kunne). Hvordan kan det så få de her superhøje karakterer? Hvad skulle man så give, hvis spillet ikke havde de åbenlyse fejl?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 28/09-03 21:23 
Med hvilken hjemmel har Hr. Per S. ret til at ændre i overskriften?

Dette er en tråd der er startet af Okotta. Og hvis Per S. føler sig trådt over tæerne pg.a. Okotta's angreb mod G2G's anmeldelser, jamen så diskuter det eller lad det ligge! Der er da absolut ingen grund til at latterliggøre indlægget ved, at ændre overskriften så den "passer" efter Per S's mening og holdning.

For mig at se, er det klart at gå over stregen som moderator.

Denne nidkærhed over ens eget arbejde - her tænkes på Per's arbejde med G2G - ville gøre enhverv Gestapo-officer grøn af misundelse.
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
Per SPer SSkrevet 28/09-03 21:47, rettet 25/10-04 23:53 
Mon ikke jeg skal anbefale dig at gå tråden helt igennem, og så vurder efter hvor meget Gestapo der ligger i det her fra min side.

Okotta tager kun den her tråd op - igen (tjek dato). Fordi hans påstande er pillet fra hinanden af enten RJK eller mig i andre tråde.

Jeg har - tydeligt - påpeget at jeg er ligeglad med hans personlige mening om G2G et par bemærkninger oppe.

Hans kritik flyver selvfølgelig heller ikke upåvirket hen over hovedet på mig, men den her tråd fortsætter kun fordi han har tabt ansigt andetsteds.

- tag din egen nidkærhed om Gestapo metoder og benyt dem andre steder. Og forveksel dem ikke med humor.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
SumezSumezSkrevet 28/09-03 22:21 
For at komme med en lille kommentar mht. Chaos Legion. Spillet er svært at vurdere, fordi grundlæggende er der så mange ting i spillet der bare ikke fungerer, at den kritiske del af mig gerne vil give spillet en dårlig karakter. Men det er i grunden et både originalt og ret godt udført spil, der sådan set let ligger over middel, og 9 på 13-skalaen er alligevel ikke galt for det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
bootsbootsSkrevet 28/09-03 22:23, rettet 28/09-03 22:29 
Til Okotta: Jeg kender ikke bladet, jeg kender ikke anmelderne, jeg kender ikke Okotta; men..... Jeg har selv været anmelder, og jeg skrev sørme min personlige mening om spillene. Jeg læste ikke først anmeldelser i andre blade, for at se hvad jeg skulle mene om et spil. Godt nok var det børnespil til PC som jeg mest anmeldte; men en anmelder er vel en anmelder.....uanset hvad man anmelder. Og en anmelder har ret til at mene det modsatte af alle andre anmeldere - bare se på Treo i Ekstra Bladet....
Til moderatoren: Dér der hidser mig op her, er at overskriften i tråden - startet af Okotta - åbenbart er blevet ændret af en moderator. Dét synes jeg er utilladeligt. Slut herfra...
DommergaardDommergaardSkrevet 28/09-03 22:24 
Er det ikke lidt latterligt det her?

Okotta, skrev også før, at det er noget meningsløst røvsnaps det her! Kan ikke se hvor du vil hen med det her!! Det virker mere som om du kritiserer Per S og Naiera, som er skribenter på bladet.

Synes denne diskussion er blevet lavet om til noget helt andet! Okotta, du skal ikke slå større dej ud end du kan bage. ;)
RJKRJKSkrevet 28/09-03 22:33, rettet 28/09-03 22:34 
Jeg synes egentligt også at det er lidt latterligt. Hvis folk kan hidse sig op over at en moderator retter i en overskrift (omend det var på en humoristisk/provokerende? måde) - SÅ har vi godt nok ikke ret store problemer at gå op i...?

Rettelse i overskrifter er i øvrigt noget der sker utallige gange om ugen, omend det ellers normalt er af mere teknisk karakter.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
bootsbootsSkrevet 28/09-03 22:39 
Så må du undskylde. Jeg troede egentlig ikke I var der for at provokere. Jeg troede I var der for at hjælpe, og for at holde øje med om der foregik noget ulovligt på siden....
RJKRJKSkrevet 28/09-03 22:47, rettet 28/09-03 22:47 
Egentligt er vi her vel for at lave den side, som vi godt selv vil have...

Og for at hjælpe: Med min forkortende sætning mente jeg: "humoristisk, som nogle måske kunne opfatte som provokerende?"
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 28/09-03 22:50 
Jeg tilslutter mig Boots og Dr. Mogensen, idet jeg ikke mener en moderator burde gå ind og ændre en overskrift på den måde. Ja, det er da en mindre ting, men det virker som om, at Per S er overbevist at hans mening er den "rigtige" og at den for alt i verden skal gennemtrumfes, at det er helt iorden at bruge sin magt til at drille/håne Okotta på den måde.
(...)
RJKRJKSkrevet 28/09-03 23:01 
Lad os komme tilbage til kernen i det her (hvis der er nogen).

Vil nogen diskutere om moderatorer må ændre overskrifter eller ej, kan de lave en tråd hertil.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
OkottaOkottaSkrevet 28/09-03 23:04 
Per S >
Okotta tager kun den her tråd op - igen (tjek dato). Fordi hans påstande er pillet fra hinanden af enten RJK eller mig i andre tråde.

I *er* skam gode - helt sikkert - men så gode er I heller ikke Per.

Du er ligeglad med mine personlige meninger, ang. G2G, men jeg er ikke ligeglad med dine meninger om hvad et godt game magazin skal være, og derfor fortæller jeg bl.a dig, hvad jeg mener bladet ikke skal være.

Flere gange har I i slet skjulte vendinger, slynget ud herinde, at vi jo ku' læse G2G for at få at vide, hvad I f.eks mente om et givent spil - et spil som var nyt, og som allerede var anmeldt andre steder, men som G2G som det første danske blad, havde en anmeldelse af. Ja - jeg angriber jeres reklamer herinde, så der..

Men det er da nydeligt at G2G henvender sig til 7-17 årige, så bliv bare ved med at tale ned til os andre herinde, når I henviser os til jeres bibel.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 28/09-03 23:10 
Per S >
Jeg har i hvert fald ikke respekt for selvudnævnte hardcoregamere der hverken kan definere hardcore eller kende forskel på simulation eller arkade.

Hardcore gamer? Mig? Jeg er ikke hardcore gamer, men jeg kan se når et SPIL er hardcore og FOR hardcore gamere.

Få nu ikke alt for ondt i hånden, når du buttonbasher i Chaos Legion..

Åh ja - hvad angår simulation vs. arcade: Jeg har ikke SPILLET Ferrari F-355, som jeg allerede påpegede allerførste gang, da jeg svarede RJK - læs hvad jeg skriver, tak.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 28/09-03 23:12 
RJK >
Dine argumenter bliver så bare lidt sværere at tage alvorligt, når du ikke kan tælle til mere end ti... ;p

Beklager - jeg slog Chaos Legion op på Gamerankings, og kom ikke videre end de 10 anmeldelser på Gamerankings forside - det var de eneste jeg så, og refererede til.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Bede-xBede-xSkrevet 11/10-03 06:41 
RJK >
Den var: der er åbenlyse fejl i Halo, som alle kan se (burde kunne). Hvordan kan det så få de her superhøje karakterer? Hvad skulle man så give, hvis spillet ikke havde de åbenlyse fejl?

Der var så andre kvaliteter i spillet som overstrålede fejlene(AI, dynamik og savepoints). Skulle man illustrere det med tal kunne man sige:

Fejl 4/10
Spilbarhed 14/10
ialt 10/10

Men det har vi vist diskuteret før ;)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RJKRJKSkrevet 11/10-03 11:39 
At jeg ikke kan tage dem seriøst, som giver over 10 på en 10-skala?

Ja, det har vi diskuteret før... ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Bede-xBede-xSkrevet 11/10-03 12:39, rettet 11/10-03 12:39 
Man bliver jo nød til at tale i simple tal, så du kan forstå det ;P

Halo er 10/10.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
NaieraNaieraSkrevet 11/10-03 13:47 
Hmm.

Nej.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OkottaOkottaSkrevet 11/10-03 15:05 
Halo er 9/10 - gentagelser, monotone baner, samt knapt-så-godt leveldesign hen mod slutningen trækker ned i scoren.

At der er slowdown i slutsekvensen, hvor man flygter i Warthogen, synes jeg tilgengæld ikke gør så meget.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
NaieraNaieraSkrevet 11/10-03 15:16 
Halo er da helt klart et 10/10 spil.

So there!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OkottaOkottaSkrevet 11/10-03 15:35 
Halo er 10/10 i Edge, men 9/10 hos mig.

På et tidspunkt var jeg helt enig med Edge i den score, men det har ændret sig siden, efter jeg har spillet og gennemført Halo flere gange - det er "kun" et 9 tal.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
DommergaardDommergaardSkrevet 11/10-03 16:27 
Okotta, det var også dig der mente at Metroid Prime var verdens bedste spil for et par uger siden, nu sælger du det.

Du skifter ret tit standpunkt. :/
RebelheartRebelheartSkrevet 11/10-03 16:30 
Metriod Prime var vel bare for svært for ham at gennemføre. Det er der ingen skam i. Vi kan jo ikke alle være lige gode til alle spil.
106 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig