X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Okotta's korstog mod G2G


Svar
OkottaOkottaSkrevet 09/09-03 18:01 
Efter at ha' læst en del om G2G bladet, besluttede jeg mig for at snuppe det nyeste eksemplar i Merlin i dag.

Jeg kan se man giver karakterer efter 13 skalaen; Fint nok.

Har udvalgt et par anmeldelser, som jeg godt vil kigge nærmere på.

P.N. 03: OK anmeldelse, med god og informativ tekst. Der bliver faktisk fortalt lidt om selve SPILLET i anmeldelsen.
... Se hele indlægget
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
106 emne(r).
1 2 3 > »

Svar
OkottaOkottaSkrevet 09/09-03 18:01 
Efter at ha' læst en del om G2G bladet, besluttede jeg mig for at snuppe det nyeste eksemplar i Merlin i dag.

Jeg kan se man giver karakterer efter 13 skalaen; Fint nok.

Har udvalgt et par anmeldelser, som jeg godt vil kigge nærmere på.

P.N. 03: OK anmeldelse, med god og informativ tekst. Der bliver faktisk fortalt lidt om selve SPILLET i anmeldelsen.

Colin McRae 4: Osse en OK anmeldelse. Her gælder det osse, at der faktisk bliver fortalt noget om spillet, hvorfor man finder det fornuftigt, at spillet får den karakter som det gør = Spillet virker berettiget til denne karakter.

Dernæst går det stærkt ned af bakke..

Tomb Raider: AOD. Teksten er én stor kritik af spillet: Ringe kontrol, kæmpe skuffelse, ufortjent at spillet har solgt så godt som det har gjort m.m. Spillet får 8 i Gameplay og 7 i Holdbarhed. Sidst jeg checkede karakterbeskrivelserne for 13 skalaen, så betød 7 og 8 taller en rimelig og god præstation. Hvordan kan spillet få den karakter, når al teksten kritiserer spillet, som værende en kæmpe skuffelse?

Alien Vs. Predator: Extinction. Igen er teksten én stor kritik af spillet; Spillet savner opfindsomhed, og denne type spil er set meget bedre til PC. Gameplay 8 og Holdbarhed 9. Hvordan hænger det her sammen?

Dragon's Lair 3D. Der bliver nærmest intet skrevet om selve spillet, udover at spillet bliver svært senere hen(!) Jeg får mere information om dette spil, ved at kigge på Gamerankings oversigt over anmeldelser, af spillet. Alligevel får dette spil 9 i Gameplay og 8 i Holdbarhed - og 9 i endelig score(!) Men jeg har stadig intet fået af vide om Dragon's Lair 3D, ved at læse "anmeldelsen".

Mest af alt, så minder bladet om de der ukritiske blade, hvor hvert spil SKAL ha' en god score, og hvis spillet ikke får det, så skal spil-udgiverne nok sørge for, at der ikke falder flere anmeldereksemplarer af til bladet, i fremtiden.

Der er nærmest ingen kritik at spore i de endelige scores, selvom spillet er blevet kritiseret i teksten!

Kort sagt, så lugter bladet alt for meget af reklamesøjle - lad dog være med at være så pokkers ukritiske!

Jeg må indrømme, at jeg havde forventet mig meget mere, eftersom flere herinde har talt godt om bladet, og et par stykker osse skriver for det.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RJKRJKSkrevet 09/09-03 18:20, rettet 09/09-03 18:20 
Okotta >
Sidst jeg checkede karakterbeskrivelserne for 13 skalaen, så betød 7 og 8 taller en rimelig og god præstation.

Du skal have dine skolepenge tilbage ;)

8: For den middelgode (=middelmådige) præstation.
7: For den ret jævne præstation, der ligger lidt under middel.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 09/09-03 18:20, rettet 09/09-03 18:21 
For det første, hvis du har et problem med en bestemt anmeldelse, bør du nok kritisere skribenten, og ikke bladet. Du finder formentlig alle dem der har skrevet de nævnte anmeldelser her på forummet.

For det andet, G2G har et lille og meget begrænset format. Der er kun plads til at skrive kort hvordan spillet er, og så ellers berøre de absolute mest nødvendige ting. Jeg har ikke læst Tomb Raider anmeldelsen, men har selv anmeldt det, og det er sådan set et ganske udmærket (men ikke specielt godt) spil, men der ER virkelig meget der kan kritiseres i forhold til hvad man kunne forvente af spillet. Det er svært at komme ind på så mange sider af et spil på en anmeldelse, der skal være så kort.

G2G er altså ikke Edge. Det er et blad der kort anmelder nye spil, så folk der snupper det i Merlin eller på deres skole ved hvad de går ud på.
For udgiverne er bladet jo en reklamesøjle, såvel som andre spilblade eller sites for den sags skyld også er. Men jeg kan godt garantere dig at anmelderne i G2G udelukkende giver deres egen uforbeholdne mening.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
tastasSkrevet 09/09-03 18:25 
Jeg syntes egentlig Gamers 2 Gamers er et udemærket blad, men jeg vil dog indrømme at jeg ofte finder de endelige karaktere en smule høje.

Men igen, hvis man hårdt skulle omsætte 13 skalaen til en normal 1/10 ville et spil som tombraider jo alligevel ikke have scoret mere end 6/10.
Så helt unfair er deres skala vel heller ikke ;)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
SephirothSephirothSkrevet 09/09-03 18:51, rettet 09/09-03 19:00 
Størstedelen af spil, der anmeldes i G2G scorer et 9- eller 10-tal, hvilket jo svarer til henholdsvis 7/10 og 8/10 på 1-10-skalaen. Så at vi kaster om os med topkarakterer, vil jeg nu ikke sige.

Du kan osse set at snittet for de 204 anmeldelser, der har været i bladet med tiden ligger på 72%.

Edit: Rune kom først!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
RJKRJKSkrevet 09/09-03 18:55 
Hvorfor ikke bare se på fakta?

'nough said...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
OkottaOkottaSkrevet 09/09-03 19:12, rettet 09/09-03 19:17 
Sumez >
For det første, hvis du har et problem med en bestemt anmeldelse, bør du nok kritisere skribenten, og ikke bladet.

Det er bladet jeg har et problem med, og ikke skribenten.

Måske har man bare valgt, at bladet ikke skal indeholde alt for dybdegående anmeldelser, og så er det som sådan ikke den enkelte skribent der bør kritiseres.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
ComradeComradeSkrevet 09/09-03 19:24, rettet 09/09-03 19:24 
Efter jeg læste indlægget her, måtte jeg lige ned i Kvickly efter et eksemplar.
IMO er det et ganske godt blad, især CMR04, Pirates og Freedom Fighters artiklerne var interessante. Men det er nok også fordi det er dem der har fået mest plads og derved de mest dybdegående.

Mht. de anmeldelser som ligger på ca. 100 ord, vil jeg mene det er synd at give spillene en karaktér. Det er fint nok, at man skriver om spillene og deres positive/negative sider, men spillene fortjener argumenter, hvorfor de har fået den karaktér de nu har fået.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
RitesRitesSkrevet 09/09-03 20:14 
Okotta >
Det er bladet jeg har et problem med, og ikke skribenten.

Måske har man bare valgt, at bladet ikke skal indeholde alt for dybdegående anmeldelser, og så er det som sådan ikke den enkelte skribent der bør kritiseres.

Du har ikke lagt mærke til bladet's størrelse eller hva'?

Jeg kan garantere at anmelderne ikke får citeret hvilke karakterer de skal give spil, så hvis du har et problem med en anmeldelse, så snak med skribenten.
» a winner is you «
SumezSumezSkrevet 09/09-03 20:15, rettet 09/09-03 20:16 
Mht. de anmeldelser som ligger på ca. 100 ord, vil jeg mene det er synd at give spillene en karaktér.

Karakteren er jo baseret på hvad spillet er værd, ikke på hvad der står i anmeldelsen. Fordi et spil kun har fået halvdelen eller endnu mindre af den plads en anden anmeldelse har, betyder det ikke at anmelderen heller ikke kan bedømme spillet ligeså godt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AsseAsseSkrevet 09/09-03 20:36 
Jeg ved ik om det var i det sidste nye, men i et af dem var der en anmeldelse af Counter strike, og det var noget af det dårligste jeg længe har læst! Hele anmeldelsen bestod af små korte sætningen, som så bare var klumset sammen til en tekst!

Men jeg synes at selve bladet er vældig godt generelt!
ComradeComradeSkrevet 09/09-03 20:44 
Sumez >
Karakteren er jo baseret på hvad spillet er værd, ikke på hvad der står i anmeldelsen.

Nej, men læseren ved jo ikke hvorfor spillet har fået den karaktér.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
ComradeComradeSkrevet 09/09-03 20:46 
Mr.Good >
Jeg ved ik om det var i det sidste nye, men i et af dem var der en anmeldelse af Counter strike, og det var noget af det dårligste jeg længe har læst!

De 2 artikler med CS og CS:CZ er skrevet af 2 (gæste?)anmeldere på 16 år, som er urimeligt at forlange lige så meget af som professionelle anmeldere.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
SumezSumezSkrevet 09/09-03 20:57 
McGoogle >
Nej, men læseren ved jo ikke hvorfor spillet har fået den karaktér.

Jamen er en kortfattet "kommentar" uden en egentlig vurdering mere værd end en vurdering, der er "ubegrundet"?

Med den plads de mindste anmeldelser i G2G får, kan man aldrig forvente at spillets karakter begundes på alle leder og kanter, det mener jeg ikke engang man kan ved de største anmeldelser. Det er vi vist også enige om, men jeg synes ikke dette er nogen grund til at udelade karakteren. Anmelderen får skrevet det mest væsentlige, og så må læseren gå ud fra karakteren. Vil han have ordentlig spilkritik må han købe et blad eller gå ind på et website.

I mange aviser/dagblade og ugeblade, er der tit meget kortere kommentarer til spil med en tilhørende karakter. I dette tilfælde er kommentarerne faktisk for korte til at udrede NOGET om spillet, men det forhindrer ikke karakteren i at være noget værd.
Til sammenligning er Urbans oversigt over aktuelle film aldeles ubruelig, da det tit er svært at gennemskue hvad "anmelderen" egentlig mener om filmen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 09/09-03 21:04 
Blade som Gamez.dk og tilsyneladende også G2G (som jeg endnu ikke har læst) vil næppe nogensinde komme til at appellere til hardcore gamers, hvilke der efter alt at dømme er en del af herinde.

Det vil være spild af tid at bruge den på at rakke gratisbladene ned. Tag dem for hvad de er - eller lad dem ligge og køb Edge.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ComradeComradeSkrevet 09/09-03 21:17 
Ja okay, jeg giver jer begge ret.
For fremtiden skal pengene gå til rigtigt blad, men stadigvæk skal man da lige have Gamez og G2G med hjem :)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
RitesRitesSkrevet 10/09-03 07:39 
McGoogle >
De 2 artikler med CS og CS:CZ er skrevet af 2 (gæste?)anmeldere på 16 år, som er urimeligt at forlange lige så meget af som professionelle anmeldere.

På grund af deres alder?
Ville være interessant at få dig til at uddybe denne kommentar.
» a winner is you «
MajorPMajorPSkrevet 10/09-03 09:13 
Den vil jeg også MEGET gerne have uddybet.

Age is nothing but a number ;)
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 10/09-03 09:27 
Rune og Sephiroth I stiller da rimeligt høje krav til jeres spil?


Jeg synes da 7/10 er en pænt høj karakter, hvis det er den endelige karakter, så ville det klart være et spil jeg personligt ville overveje.

Nu kan jeg se at 72% ikke er et urimeligt højt gennemsnit, og så vil jeg lige spørge:
Er gennemsnittet beregnet kun på den endelige karakter, eller tæller de ale med?

Der er jo nok en del, der får en højere karakter i grafik end endeligt.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SumezSumezSkrevet 10/09-03 10:08, rettet 10/09-03 10:09 
Det er kun totalkarakteren der tæller. Det er klart.
Som de fleste blade og sites gør meget ud af at pointere, er det denne karakter, der er den endelige bedømmelse og bestemt ikke nødvendigvis gennemsnittet af de andre.

Og ja. Det er faktisk et generelt "problem" at de fleste blade udelukkende bruger den øverste halvdel af karakterskalaen. Og det er faktisk gået hen og er blevet standarden for betydningen af karaktererne, selvom mange førhen har forsøgt at nedbryde den tradition..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RitesRitesSkrevet 10/09-03 10:16 
MajorP >
Den vil jeg også MEGET gerne have uddybet.

Age is nothing but a number ;)

Måske ikke i dit tilfælde, men ellers har du vel ret. Selvom alder nu betyder lidt i branchen.
» a winner is you «
RJKRJKSkrevet 10/09-03 11:07, rettet 10/09-03 11:07 
SeventhSun >
Rune og Sephiroth I stiller da rimeligt høje krav til jeres spil?

Ehh, ja. Men hvad har det dog med dette emne at gøre...?

Jeg synes da 7/10 er en pænt høj karakter,

Det er, som du kan se, omkring den gennemsnitlige karakter herhjemme. Matematisk set ligger G2G faktisk under, ligesom blandt andet MSN Games. Men for arkivet har vi så været nødt til at tage hensyn til, at det generelt, som Sumez siger, er den øverste halvdel af skalaen som anmelderne bruger, for at lave et ordentligt sammenligningsgrundlag.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MajorPMajorPSkrevet 10/09-03 11:47 
Rites >
Måske ikke i dit tilfælde, men ellers har du vel ret. Selvom alder nu betyder lidt i branchen.


Med hensyn til PR er det en god idé, at have en "god" alder.

Mht. til din anden kommentar... tsk tsk...
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
la0sla0sSkrevet 10/09-03 12:47 
P:R skalaen lider vel også under det "rum" der procentmæssigt er ved en 3/5 karakter. Da den jo vel procentmæssigt går fra 40-60%
Hvad sker der?
RitesRitesSkrevet 10/09-03 13:13 
MajorP >
Med hensyn til PR er det en god idé, at have en "god" alder.

Mht. til din anden kommentar... tsk tsk...

Har ingen anelse om hvad du snakker om, men tillykke med det da...
» a winner is you «
MajorPMajorPSkrevet 10/09-03 13:35 
Que? Tror bare du skal stoppe med, at svine - gør det pr. MSN ;)
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
jaesjaesSkrevet 10/09-03 13:45, rettet 10/09-03 13:46 
Sumez >
Og ja. Det er faktisk et generelt "problem" at de fleste blade udelukkende bruger den øverste halvdel af karakterskalaen. Og det er faktisk gået hen og er blevet standarden for betydningen af karaktererne, selvom mange førhen har forsøgt at nedbryde den tradition..

En del af forklaringen er vel, at de fleste spilmedier stort set kun får spil til anmeldelse, der ligger fra lige under middelgode og opefter, da udgiverne/distributørerne ikke gider sende de aller dårligste titler til anmeldelse, for at undgå det værste bashing og dårlig reklame.
KTCKTCSkrevet 10/09-03 13:47, rettet 10/09-03 13:58 
Det vil jeg gerne se beviser på, for jeg har anmeldt spil, der ikke var deres egne cd'er værd!

EDIT: Typo fikset
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
OkottaOkottaSkrevet 10/09-03 13:51 
RJK >
Du skal have dine skolepenge tilbage ;)

8: For den middelgode (=middelmådige) præstation.
7: For den ret jævne præstation, der ligger lidt under middel.

Jamen det var jo osse det jeg skrev: 7 (rimelig) og 8 (god)

Jeg ved godt, at den helt korrekte definition er den du citerer fra :-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
NaieraNaieraSkrevet 10/09-03 13:57, rettet 10/09-03 13:57 
KTC >
Det vil jeg gerne se beviser på, for jeg har anmeldt spil, der ikke var deres egen cd'er værd!

Nu siger han jo ikke, at der ikke kommer spil ud til anmeldelse der er så dårlige som dem du omtaler...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 10/09-03 13:58, rettet 10/09-03 13:58 
Okotta:

Jeg er uenig. God er bedre end middelmådig! Rimelig er et elendigt tillægsord, der ikke rigtigt betyder noget.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
quadquadSkrevet 10/09-03 14:05 
10 = For den udemærkede men noget rutineprægede præstation. Ud fra det kan vi næsten konkludere at 10 = god.
RitesRitesSkrevet 10/09-03 14:10 
Rimelig er nu et meget godt ord, hvis man enten ikke ved hvad man snakker om eller ikke har nogen mening om emnet :)
» a winner is you «
RJKRJKSkrevet 10/09-03 14:24 
Rimeligt nok...

;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
OkottaOkottaSkrevet 10/09-03 14:39 
RJK >

Jeg er uenig. God er bedre end middelmådig! Rimelig er et elendigt tillægsord, der ikke rigtigt betyder noget.

Selvfølgelig er god bedre end middelmådig; Jeg har aldrig sagt andet.

Det jeg mener er, at jeg syntes 8 var en god karakter, og 7 en rimelig karakter; Ifølge den officielle skala, så er definitionen bare en anden - men jeg er stadig enig med den officielle forklaring.

Rimelig betyder iøvrigt bare i retning af nogenlunde.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 10/09-03 14:42 
Rites >
Rimelig er nu et meget godt ord, hvis man enten ikke ved hvad man snakker om eller ikke har nogen mening om emnet :)

Hvis jeg siger at jeg synes, et givent spil er et rimeligt spil, så mener jeg at det skam er et ganske okay spil, men heller ikke meget mere.

Så rimeligt er et ganske glimrende ord - det er meget beskrivende.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RitesRitesSkrevet 10/09-03 15:11 
Rimeligt er, i den sammenhæng, hverken godt eller dårligt. Ligger lige neutralt og man skal derfor være fan af genren, for at kunne nyde det.
-Eller bare kede sig gevaldigt.
» a winner is you «
ComradeComradeSkrevet 10/09-03 16:16, rettet 10/09-03 16:17 
Rites >
På grund af deres alder?
Ville være interessant at få dig til at uddybe denne kommentar.

De er 16 år, går muligvis i 9./10. eller første års på en ungdomsuddannelse.
Derved har de ikke haft chance for at modtage samme undervisning som ældre i branchen har haft.

Der er ikke nogen der skal komme og sige til mig, at en 16 årig kan skrive lige så godt, som en uddannet anmelder på de store blade.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
MajorPMajorPSkrevet 10/09-03 16:39 
Men stadigvæk, at generelisere en tekst fordi du har læst to små artikler, fra en 16-årig anmelder, så betyder det da ikke, at alle i den aldersgruppe skriver dårligt? Lyder halvt sådan med din kommentar.
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
MarcKMarcKSkrevet 10/09-03 16:39 
Jeg er meget enig med Dansk Sprognævn i deres opfattelse af ordet rimelig som et ord med flere betydninger (men aldrig neutralt).

Nogle ord har to betydninger som er meget forskellige, en traditionel der findes hos ældre sprogbrugere, og en ny som findes hos yngre. Den nye betydning af ordet er ofte nærmest modsat den traditionelle.

[...]

RIMELIG - der dels betyder 'som er ganske god, passende eller fornuftig', fx en rimelig rummelig aftale, dels 'temmelig' og i visse underdrivelser endda 'meget', fx han var rimelig sur.
jaesjaesSkrevet 10/09-03 17:20 
McGoogle >
som en uddannet anmelder på de store blade.

Nu er er de fleste spilanmeldere ikke uddannet journalister eller lignende, men har bare flair for at skrive. (andre igen, har så ikke :P )
ComradeComradeSkrevet 10/09-03 20:19 
Jeg generaliserer ikke, jeg siger bare hvad der kan være rimeligt at forvente af en 16-årig.

Jaes, det kan du have ret i, men hvis anmelderne hos PCP, som i øvrigt skriver virkelig godt IMO, så har de virkelig et flair for at skrive!
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
RitesRitesSkrevet 11/09-03 01:21 
Det er yderst interessant. -Især eftersom jeg ikke kender nogen der er uddannet anmelder.

Man kan forvente meget af 16-årige og bør gøre det når de "vover" sig ind på dette område. Så at bruge deres alder som undskyldning, er ikke fair over for dem -eller nogen anden "mindreårig" anmelder.
» a winner is you «
OmenOmenSkrevet 11/09-03 01:53, rettet 11/09-03 01:54 
McGoogle >
De 2 artikler med CS og CS:CZ er skrevet af 2 (gæste?)anmeldere på 16 år, som er urimeligt at forlange lige så meget af som professionelle anmeldere.

Når diskussionen nu har drejet sig så meget om disse "gæsteanmeldere" (af hvilke det angiveligt er umuligt at forlange noget) fristes man til at spørge hvad sådanne overhovedet laver i udgivelsen, hvis denne ønsker at blive taget seriøst?
Vote Ficus!
OkottaOkottaSkrevet 28/09-03 16:13 
Sad og kiggede det nummer af G2G igennem, som jeg snuppede i Merlin, og som jeg startede denne tråd udfra.

Det blad er en omgang gøgl og møg.

Jeg koger det lige lidt ned :

1. Man roser et givent spil, og giver det praktisk talt topkarakterer. Ikke noget med at være en smule kritisk overhovedet - 11 i Gameplay, og 11 i Overall.

2. Man kritiserer et spil, og giver det alligevel en god karakter - ikke kun en god karakter overall, men gode karakterer i alle spillets klasser. De absolut sjoveste karakterer, findes i kategorien "Gameplay". Jeg nævner i flæng (igen), Tomb Raider: AOD og Aliens Vs. Predator: Extinction - pinligt, pinligt.

Derudover har jeg nu kigget på anmeldelsen af Chaos Legion; Spillet har fået dårlige og/eller særdeles middelmådige scores på alle store sites (IGN og Gamespot bl.a). I G2G får det 10,9,9,9,9 og det er Capcom sikkert blevet så glade for, at de i fremtiden kaster uanede mængder anmelderkopier efter G2G.

Colin McRae 4 anmeldelsen lugter osse, efter et gensyn med den; På intet tidspunkt i teksten nævnes det, at man ikke kan mærke forskel på om man kører på asfalt eller grus - flot G2G...dybdegående anmeldelse der.

Jeg kan godt forstå at visse unavngivne personer, ikke havde lyst til at forsvare dette blad, i denne tråd.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
DommergaardDommergaardSkrevet 28/09-03 16:18 
Hvad får du ud af, at svine dette blad til?

:/
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 28/09-03 16:22 
Han har da ret til at skrive sin mening om bladet. Han gør det ikke for at få noget ud af det, men han skriver hvad han sytes om det og det. Det kan jeg ikke se en fejl i...
OkottaOkottaSkrevet 28/09-03 16:25 
Sonic.dk >
Hvad får du ud af, at svine dette blad til?

Hmm - jeg anmelder bladet, og giver det dumpekarakter.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
DommergaardDommergaardSkrevet 28/09-03 16:33 
Det er bare lidt underligt. Folk fra forummet her er jo anmeldere på det! Det er også begrænset hvor gennemført en anmeldelse kan være, når de ikke har alverdens plads at skrive på, i sådan et lille magasin.

Hmm, du har vel lov til at kritisere det lidt :/
RJKRJKSkrevet 28/09-03 16:37, rettet 28/09-03 16:38 
Lige en sidste gang, fordi Okotta åbenbart ikke fattede det da jeg skrev det sidst. 9 på en 13-skala er "over middel". Sjovt nok den samme karakter, som Chaos Legion sådan cirka har fået i ALLE danske medier.

Den kritik er totalt ubegrundet og tenderer det decideret pinlige. Gør dog dit forarbejde, før du sviner ting til (igen).

Arkiv > Chaos Legion
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
106 emne(r).
1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig