X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvilket wonderboy spil


Svar
olmeolmeSkrevet 08/09-03 12:17, rettet 19/06-05 00:17 
Hvilke wonderboyspil er billedet fra Wehner's avatar fra, og til hvilken konsol? Mindes at have spillet det engang.

WEHNER
RJKRJKSkrevet 08/09-03 12:22 
Nu har jeg ikke lavet ikonet, så jeg kan ikke udtale mig med sikkerhed, men det ligner unægteligt Wonder Boy In Monster Land, arcade.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 08/09-03 12:33 
Det var også hvad jeg fik at vide af Wehner...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 08/09-03 12:48, rettet 08/09-03 12:49 
Det er korrekt. Arkade-versionen af Wonder Boy Monster Land. Et af de bedste spil nogensinde!

Jeg fik det den anden dag til Sega Master System. Det kan lige spilles, men det er IKKE ligeså godt!

/Lasse
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
olmeolmeSkrevet 08/09-03 12:52 
Er det kontrollen der ikke er det samme?
WehnerWehnerSkrevet 08/09-03 12:55 
Det er svært at beskrive, men kender du den fornemmelse at et spil er lavet en generation for tidligt? Masteren er jo kun 8bit og det kan specielt mærkes i spillets tempo. Men som sagt - det går lige, hvis man ikke forventer en arkadeperfekt udgave.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RJKRJKSkrevet 08/09-03 13:06 
Arcadeversionen er også kun 8 bit, såeh... ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WehnerWehnerSkrevet 08/09-03 13:14 
Ikke desto mindre er der stor forskel på de to versioner.

Nu er jeg ikke den store tekniske begavelse, men der er vel andre ting, der er med til at afgøre en konsols ydeevne end bit-tallet ;) Det jeg mener er, at det først er 16bit-konsollerne der havde kraften til at lave en arkadeperfekt version.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RJKRJKSkrevet 08/09-03 13:26 
Wehner >
der er vel andre ting, der er med til at afgøre en konsols ydeevne end bit-tallet ;)

Det var ligesom også min pointe ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig