X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Seeberg i GZ TV


Svar
seebergseebergSkrevet 11/03-03 16:44 
Ja så er det endelig blevet lagt ud på nettet. GZ TV nr. 15, hvor i kan se mig fortælle om alle mine forskellige konsoller ;)

Se afsnittet her:

Husk det er afsnit nr. 15 !!

Link...
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
FanboyFanboySkrevet 11/03-03 20:29, rettet 11/03-03 20:29 
Godt interview, men lidt for kort.

Det er da også en pæn samling du har dig der.
SaturinoXSaturinoXSkrevet 11/03-03 20:35 
Rimelig sjovt....
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
zpeakerzzpeakerzSkrevet 13/03-03 18:01 
Seeberg >
Ja så er det endelig blevet lagt ud på nettet. GZ TV nr. 15, hvor i kan se mig fortælle om alle mine forskellige konsoller ;)

Se afsnittet her:

Husk det er afsnit nr. 15 !!


VAR DET DIG??? DAMN DU HAR MANGE!!! Det var dig med navne på hylderne, efter hvilke konsoller der stod på dem ik'?
Work Rules: 1. The boss is always right. 2. If the boss is wrong, refer to #1.
seebergseebergSkrevet 13/03-03 18:15 
Jov ;)

jeps jeg har en del... høhø
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
SumezSumezSkrevet 13/03-03 19:49, rettet 13/03-03 19:50 
Flot nok, Seeberg.
Rart at man kommer lidt ud i medierne med det ;)
(synes du taler lidt nedladende om KT)

zpeakerz >
VAR DET DIG??? DAMN DU HAR MANGE!!! Det var dig med navne på hylderne, efter hvilke konsoller der stod på dem ik'?

Velkommen til PlayRight. Seeberg har en meget flot samling, men det er der nu en del herinde, der har ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
seebergseebergSkrevet 13/03-03 20:33, rettet 13/03-03 20:34 
Hehe... jeg taler da ikke nedladende om KT jeg siger bare at det ikke lige er mig at tage til sådan noget, fordi jeg ikke rigtig (forstå mig nu ret) intereserer mig for det i går op i (SNK, 2-d fighters osv.) ;)
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
MadsMadsSkrevet 13/03-03 20:49 
Nu sker der altså andet end det du der nævner, jeg er da klar på et Sonic spil :)
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
seebergseebergSkrevet 13/03-03 20:50 
Teki >
Nu sker der altså andet end det du der nævner, jeg er da klar på et Sonic spil :)

hehe... I know... måske tager jeg med næste år :D
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
MadsMadsSkrevet 13/03-03 20:56 
Det skulle du tage at gøre.

Alle der bare interesserer sig lidt for konsolspil, snyder virkelig sig selv for en oplevelse med andre entusiaster.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
SumezSumezSkrevet 13/03-03 21:01 
Ja, hvis du ikke rigtig interesserer dig for det, hvorfor er det så DIG, der hele tiden er med i medierne? Kom ikke og sig at du ikke er en af os >:!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
seebergseebergSkrevet 13/03-03 21:07 
Det siger jeg heller ikke.... snakken herinde går bare med jævne mellemrum omkring ting jeg ikke er så meget inde i... Jeg kan jo ikke snakke med om noget jeg ikke har styr på vel :D
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
SumezSumezSkrevet 13/03-03 21:09 
Seeberg >
Det siger jeg heller ikke.... snakken herinde går bare med jævne mellemrum omkring ting jeg ikke er så meget inde i... Jeg kan jo ikke snakke med om noget jeg ikke har styr på vel :D

Sådan er det da for os alle. Vi kan jo ikke alle være med alle steder. Jeg bryder mig heller ikke om fighters, og heller ikke om Sony og Microsoft (men i Sonys tilfælde har de jo stadig geniale udviklere på deres side). Jeg diskuterer ikke Halo og GTA: Vice City, men er altid med når det gælder Retro og ærkejapanske spil. Jeg var selv skuffet over at der var så meget Halo og PES2 til KT4, men der var da alligevel nok af det der tiltalte mig til at jeg ikke er i tvivl om at jeg vil med til KT5.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
seebergseebergSkrevet 13/03-03 21:11 
Okay.... jeg tror jeg tager med til næste år.... så håber jeg på at der er nogen der er med på noget Sonic og noget N64 :D
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
dchangdchangSkrevet 13/03-03 21:13 
Kan godt følge Seeberg. Udover at jeg selvfølgelig er ret ny på den her scene, føler jeg osse at meget af snakken herinde er noget jeg overhovedet intet kender til.

Jeg syntes da at jeg har ret meget styr på de forskellige konsoller, spil og genrer, men når snakken går over diverse fortolkninger af Rpg-spil og manga, så er jeg nok den første der logger af.

Og det med at være en af "os", er der nogen guide til hvordan man bliver en "rigtig" konsolfreak??? ;-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
SumezSumezSkrevet 13/03-03 21:13 
Jeg sad og spillede Sonic 3 & Knuckles på multimegaen indtil spillet besluttede sig til at gå i kage (der er trods alt en del bugs i det spil) og søgte længe og forgæves efter nogen at spille N64 med, men næh, Vi har brug for flere folk som dig til KT.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AmbyAmbySkrevet 13/03-03 21:18 
Det er 3 år siden jeg har rørt et fodboldspil.
Jeg kører den forkerte vej i bilspil.
Jeg er elendig til kampspil.
Jeg hopper i hullerne i platformsspil.
Det er mig folk opsørger hvis de har lyst til at lammetæve en i spil.

Min viden om de forskellige konsoller kan ligge på en peanut.
Dog kan jeg stadig beundre og forundres over det smukke ved et spil og synes er det er sjovt at spille.

Jeg er med på alle slags spil til KT5 så længe de viser lidt spor af omtanke og originalitet.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
seebergseebergSkrevet 13/03-03 21:19 
Sumez >
Jeg sad og spillede Sonic 3 & Knuckles på multimegaen indtil spillet besluttede sig til at gå i kage (der er trods alt en del bugs i det spil) og søgte længe og forgæves efter nogen at spille N64 med, men næh, Vi har brug for flere folk som dig til KT.

Sonic 3 & Knuckles det er vidst en sammenblanding :D

var det Sonic 3 eller Sonic And Knuckles du spillede?? det er to forskellige spil :D

og Ja jeg ville gerne have en makker eller 3 at spille Goldeneye eller Mario KArt imod :)
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
SumezSumezSkrevet 13/03-03 21:30 
Seeberg >
Sonic 3 & Knuckles det er vidst en sammenblanding :D

var det Sonic 3 eller Sonic And Knuckles du spillede?? det er to forskellige spil :D

Øh.. Ingen af delene. Det var Sonic 3 & Knuckles. Og ja, det ER en sammenblanding. Har du aldrig lagt mærke til den der åbning øverst i din Sonic & Knuckles kassette? ;)

Jeg tror, det er for lang tid siden mr. Sonic har spillet sine MegaDrive spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
seebergseebergSkrevet 13/03-03 21:32 
næææps... det er det ikke ;)

ved godt at man kan lave sjov med Sonic And Knuckles cardridgen :D

anyway jeg har også oplævet nogle "sindsoprivende" øjeblikke i Sonic 3 især i bonus banerne grrrr....
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
SumezSumezSkrevet 13/03-03 21:46 
Nu ER Sonic 3 og Sonic & Knuckles jo faktisk IKKE to forskellige spil. De blev bare rushet og måtte udgive Sonic 3 lang tid før hele spillet var færdigt. (det siger de i hvert fald *cough*salgstrick*cough)
Så kom Sonic & Knuckles, som er anden halvdel, og sætter man spillene sammen, får man hele det lange, fulde spil.
Flere musikstykker fra S&K kan jo findes i S3 alene samt nogle halvfærdige baner, hvis man roder i spillets data.
Men alt det går jeg jo ud fra at en Sonic fan som dig ER klar over.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
seebergseebergSkrevet 13/03-03 21:51 
Sumez >
Nu ER Sonic 3 og Sonic & Knuckles jo faktisk IKKE to forskellige spil. De blev bare rushet og måtte udgive Sonic 3 lang tid før hele spillet var færdigt. (det siger de i hvert fald *cough*salgstrick*cough)
Så kom Sonic & Knuckles, som er anden halvdel, og sætter man spillene sammen, får man hele det lange, fulde spil.
Flere musikstykker fra S&K kan jo findes i S3 alene samt nogle halvfærdige baner, hvis man roder i spillets data.
Men alt det går jeg jo ud fra at en Sonic fan som dig ER klar over.

Meget af det ja... Har desværre aldrig kunne få fingre i Sonic And Knuckles :'(

havde på et tidspunkt købt det over QXL men da sælgeren kort efter mailede til mig og sagde at han altså havde kommet til at ødelagt både kasse og manual blev jeg muggen og canslede handlen....

og har ikke kunnet opstøve det siden... wuuuaaa
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
MajorPMajorPSkrevet 13/03-03 22:29 
Så er det godt du har, Sonic 2, Sonic Pinball og triple trouble ;)
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
seebergseebergSkrevet 13/03-03 22:36 
MajorP >
Så er det godt du har, Sonic 2, Sonic Pinball og triple trouble ;)

Jep :D jeg spiller dem meget Major det var et god byttehandel vi lavede... høhø
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
SumezSumezSkrevet 14/03-03 01:16 
Seeberg >
Meget af det ja... Har desværre aldrig kunne få fingre i Sonic And Knuckles :'(

For guds skyld, skaf det nu!!
Det er det vigtigste spil for enhver fan af Sonic!
Sonic 3 & Knuckles er det bedste Sonic spil nogensinde produceret og uden S&K, får man kun halvdelen af det >.<
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MIKA-LMIKA-LSkrevet 14/03-03 01:32 
A ka' æ' få æt te å virk' !

(nogen der lige kommer med et direct downloadlink, så jeg kan se om det er noget der er værd at spilde tid på)
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
SumezSumezSkrevet 14/03-03 01:44 
Øøøh?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MIKA-LMIKA-LSkrevet 14/03-03 02:02 
MIKA-L >
A ka' æ' få æt te å virk' !

Frit oversat: Jeg kan ikke få det* til at virke


*det = filmen, altså, jeg kan ikke få filmen til at virke, og vil derfor gerne have et link der garanteret virker, så jeg kan finde ud af om det er mig der ikke kan, eller om det er siden den er gal med.
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
SumezSumezSkrevet 14/03-03 02:29 
Nååh. Jeg åbner bare http://www.dk4.dk/asx/unge/gamezone_46_100.asx i mplayer2.exe (windows media player, fri for irritationsmomenter). Den anden version, i høj opløsning giver mig problemer, nok fordi serveren er langsom.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
seebergseebergSkrevet 14/03-03 13:54 
Sumez >
Seeberg >
Meget af det ja... Har desværre aldrig kunne få fingre i Sonic And Knuckles :'(

For guds skyld, skaf det nu!!
Det er det vigtigste spil for enhver fan af Sonic!
Sonic 3 & Knuckles er det bedste Sonic spil nogensinde produceret og uden S&K, får man kun halvdelen af det >.<


Jeg ved godt at det er noget pjat jeg ikke har fået det anskaffet :( ville faktisk have købt det over Ebay, men så var det at alle anonceringerne kom flyvende... GBA SP, Metroid Prime og Resident Evil Zero og min pengepung kan vidst ikke klare mere efter den omgang :'(
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
TurricanTurricanSkrevet 17/03-03 09:44 
Ja, jeg kan heller ikke får det til at virke. Jeg tror måske at siden kun er periodisk oppe?
The Gods pause for a moment...
WikzoWikzoSkrevet 30/10-06 19:28 
Søgte lige i forummet, hiver op i denne gamle tråd igen :P

I dag viste GZTV. et "kig-tilbage" afsnit, fordi deres chef, Thomas Bense, stopper.

I afsnittet viste de bl.a. interviewet med Seeberg. Ganske sjovt at se :D
QQSkrevet 30/10-06 20:46 
Nogen der kan uploade det til filefront, eller på anden måde finde en måde hvorpå jeg kan downloade klippet?
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
seebergseebergSkrevet 30/10-06 21:02 
Haha, hvorfor skulle det klip lige pludselig være interessant? ;P Jeg sidder bare og snakker nonsense med fynsk accent.
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
WikzoWikzoSkrevet 30/10-06 21:40 
Det kan vist ses på GZTV.dk :)
Ellers plejer de at genudsende på Dk4 ret tit.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig