X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Operation Flashpoint via. XBL


Svar
OkottaOkottaSkrevet 06/09-03 12:10 
Ifølge en tråd på Codemasters forum, så vil Operation Flashpoint være XBL enabled.

Dog er der én ting som bekymrer mig - fra tråden :

"At present the way it works is, a player sets up a game and others can then connect to his machine. This is the way Live! works and doesnt use a dedicated server like PC titles"

Så vidt jeg husker, så var det muligt at spille PC udgaven, via. Codemasters' servere?

Hvad i alverden er logikken i, at fjerne den mulighed i Xbox udgaven?

Det nævnes osse i tråden, at der vil være coop i spillet, og det er klart en god ting. MEN - ku' de ikke snart ta' deres online service en smule mere seriøst? Her er et spil jeg rent faktisk ser frem til, fordi det var fantastisk på PC, og så lyder det til, at vi ikke engang får en ordentlig Live oplevelse.

Peer to peer helvedet fortsætter - tilbage til Counter Strike på Boomtown....oh yeah :-)

Flashpoint tråd
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
jaesjaesSkrevet 24/02-09 23:20 
Andre der er lidt tændt på 2'eren?

Graden af realisme, det store spilareal, de mange våben, den avancerede AI, det omfattende ordresystem, destruerbare objekter og den store fokus på co-op og multiplayer lyder tilsammen meget tiltalende. Rart med lidt gameplaymæssig frihed for en gangs skyld. Hvis det hele da bliver nogenlunde som udviklerne hyper det til :)

Nyt preview:
http://www.eurogamer.net/articles/operation-flashpoint-2-preview
HyakotakeHyakotakeSkrevet 25/02-09 13:44 
Jeg er pænt tændt efter at have set lidt videoer på gametrailers. Det ser rigtig lækkert ud, også selvom noget af det er overhypet og man trækker lidt fra.
AmbyAmbySkrevet 25/02-09 18:20 
Hvorfor skal man trække lidt fra en gameplay video?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
HyakotakeHyakotakeSkrevet 25/02-09 20:11 
Jeg har ikke set noget gameplay overhovedet. Jeg har set tidligere finpudsede hype-trailers og ufærdige betakode-bidder fra gametrailers, men intet om hvordan det færdige spil bliver... såeh, indtil videre kan jeg ikke stole på nogetsomhelst :-)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig