X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Eksisterer det overhovedet? swkotor?


Svar
saerDNAsaerDNASkrevet 04/09-03 22:49 
Arrgh! jeg er ved at gå bananas! jeg sidder med længsel og venter på Starwars Knights of the old republic, men intet dansk news site har noget som helst nyt på det!?! Kun computercity.dk har en release date (19/9) Men burde det spil simpelthen ikke være på alles læber?! har kun set det i engelske xbox magasiner og swkotor.com.

Men spil som "Great escape" (bæ tittel) og True crime streets of L.A (Glæder mig osse 2talt) er hot prospects, MEn Swkotor "Hvad er det dog"? Det spil fortjener altså kudos!! Det kan ikke være rigtigt man skal e-maile for at få noget info!
It's a miracle I'm on LIVE! "Halleluja"
fumfumSkrevet 04/09-03 22:56 
Coolshop er din

ven
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
saerDNAsaerDNASkrevet 04/09-03 23:04 
okey mange tak! (endelig!) , men jeg kan se coveret er ændret. computercity's version og coolshop.dk er forskellige... er det us og Pal versioner? ellr hva faen det hedder alt sammen....
It's a miracle I'm on LIVE! "Halleluja"
SeventhSunSeventhSunSkrevet 05/09-03 09:34 
Kender du det når man glæder sig så meget til noget, at man er bange for at hvis man taler om det, så bringer det uheld?

En anden ting er jo så, at jeg personligt let bliver lidt "mæt" af et spil hvis der er meget omtale af det.
Nu har man i flere måneder kunne læse om hvor godt KOTOR er, men ikke haft mulighed for at spille det.
Så er det svært at holde dampen oppe til det kommer i PAL.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
saerDNAsaerDNASkrevet 05/09-03 10:11, rettet 05/09-03 10:16 
Hehe ja det kender jeg alt for godt!!. eller hvis man nu er på vej ud og købe et spil man har haft i kikkerten og det er det eneste man har snakket om hele ugen. Så kommer man derud og der er ikke flere tilbage.

Jeg syntes at al den omtale man har hørt om Swkotor, (selvom det er lidt svært at opsnuse i DK)er mangel fuld, hvis du egentlig tænker over det, så ved vi jo ikke en banjo om hvordan spillet fungere på nogen måde. Kun at det foregår lang tid før filmene og man kan bruge lyssværd! nemlig!.... Okey måske lidt mere, men det er såddan noget som; at du kan vælge din egen farve på lyssværdet, ha' din egen gruppe på "the Ebon hawk" som du kan ta' med i grupper (max 2 og dig selv af gangen)og kan skifte mellem realtime og turnbased combat. hvad med force powers?! og combat? jeg ved der er 2 håndskamp mulighed(med normale stikke våben og lyssværd) lysstavs kæp (ligesom Darth maul)og skyde våben... og såddan noget som "guilds"?!? hvis i har spillet morrowind (hllalu, fightersguild, magesguild, thieves guild, osv..)altså steder hvor du kan blive optaget og få missioner af dem (på godt CS sprog, en klan) ;) Er der guilds i Kotor?? Hvem ved!!??!!!
It's a miracle I'm on LIVE! "Halleluja"
SeventhSunSeventhSunSkrevet 05/09-03 11:22 
Ok - spillet er jo udviklet af BioWare, det siger jo en del.

Edge siger at spillet er som et Baldurs Gate i Star Wars universet - og det er positivt ment.

Her tænker de på PC versionen, og så behøver jeg egentlig ikke vide mere ;-)

Kender du slet ikke Baldur's Gate, Neverwinter Nights eller Planescape Torment?

Hvis KOTOR er som dem, så tror jeg ikke der er deciderede guilds, men man skal nok få noget at lave.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
CronossCronossSkrevet 05/09-03 12:27 
Spillet er ret lineært, og minder overhovedet ikke om Morrowind.

Det kan bedst beskrives som Neverwinter Nights Lite, og det er egentligt ikke specielt positivt ment... Dog synes jeg at spillet er rigtigt godt, og bestemt også flot sine steder. Jeg blev da fænget, og det er også et rigtigt godt spil, men op på siden at BG II kom det aldrig. Det er også ret kort...
OkottaOkottaSkrevet 05/09-03 12:43 
Jeg er ikke specielt tiltrukket af rollespil, men jeg er ret glad for Star Wars.

Vil jeg ku' li' KOTOR? :-)

Er KOTOR et hardcore rollespil, eller kan "alle" spille og nyde det?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
saerDNAsaerDNASkrevet 05/09-03 12:44 
OKey... jo jeg kender godt Baldurs gate og Newerwinter. Planescape torment har jeg hørt om.

Men stadig ved vi jo ikke hvordan de har bygget "force powers" op, jeg ved (takket være swkotor.com forummet) at man ikke kan lege bunny rabbit ligesom i jediknightII hvor du bare kunne hoppe rundt , så der er limits. Men fungerer det ligesom Morrowind (bare et eksempel) hvor du slår ud efter fjenden, men du rammer ikke?, eller er det såddan at du rammer hvergang, men skaden er udfra din skill under det område (lyssværd
f eks.)?`?

OK, men glæder mig til at se hvordan deres quest system fungere.! Hvis det er ligesom BG og NW-N så glæder jeg mig dog alligevel meget(selvom der muligvis ikke er guilds med ;) )
It's a miracle I'm on LIVE! "Halleluja"
saerDNAsaerDNASkrevet 05/09-03 12:51 
Okotta >
Jeg er ikke specielt tiltrukket af rollespil, men jeg er ret glad for Star Wars.

Vil jeg ku' li' KOTOR? :-)

Er KOTOR et hardcore rollespil, eller kan "alle" spille og nyde det?


jeg tror hvis du kan lide starwars og altid har drømt om at blive jedi! ;) så tror jeg det ville være en god investering for dig..! du kan jo prøve at se nogen trailere fra spillet på nettet.. www.Swkotor.com har vidst nogen.
It's a miracle I'm on LIVE! "Halleluja"
CronossCronossSkrevet 05/09-03 12:59 
Du styrer jo ikke selv kampene i KOTOR, men vælger kun om du vil angribe. Morrowind er som sagt noget totalt andet.

Okotta -> KOTOR er bestemt et spil for alle, det er meget simpelt, og er nemt at komme i gang med. Der er egentligt ikke nogle virkeligt svære valg i spillet, så du kan sagtens spille det som den action-fan jeg ved du er :)
Desuden er det jo ret nemt, så der skulle ikke være nogle problemer der.
OkottaOkottaSkrevet 05/09-03 13:01 
Jeg takker Cronoss :-)

Dog håber jeg ikke spillet er ALT for nemt; Der er vel en form for udfordring i det, oder ?

Kan man sætte sværhedsgraden op, inden man starter spillet?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
ValkyrieValkyrieSkrevet 05/09-03 17:40 
Jeg har haft en masse videoer af det! Hvis du kigger lidt rundt kan du finde de tre klip med det, hvor der er 30 minutter in game footage i hver!

Det skulle vist ikke være så frit som morrowind, men mere final fantasy agtigt. Dog er der to slutninger! En for om man vil klare det som en god jedi og en som en mørk, og om man vælger lys eller mørk vil selvfølelig også give forskellige missioner.

Læs reviewsne på IGN og GS:)
Well crucify the insincere tonight...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/09-03 17:51, rettet 05/09-03 17:51 
Cronoss >
Du styrer jo ikke selv kampene i KOTOR, men vælger kun om du vil angribe. Morrowind er som sagt noget totalt andet.

Det skulle være muligt at vælge, om man vil kæmpe selv (som i morrowind) eller bruge tur-baseret kampe!
Spiller nu: Phantasy Star IV
CronossCronossSkrevet 06/09-03 12:05 
Hvis den mulighed er der, så har jeg godt nok overset den!
DEt er muligt at vælge specifikke angreb, men ellers ikke.
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 06/09-03 14:09, rettet 06/09-03 14:11 
Konsolkongen >
Det skulle være muligt at vælge, om man vil kæmpe selv (som i morrowind) eller bruge tur-baseret kampe!

Her må du være blevet misinformeret. Nu har jeg ikke selv prøvet spillet endnu, men det fremgår tydeligt af anmeldelserne, at man ikke kan "deltage" i kampene, i ordets traditionelle forstand.
Ens personer bryder tilsyneladende selv ud i kamp, når der er fjender i nærheden og under kampene har man så begrænset indflydelse over hvordan det udfolder sig. Man kan pause duellerne og give ens team medkits, booste deres kampegenskaber med diverse items og prioritere fjender. Men man har altså ikke direke kontrol over hvad personerne laver. Som GameSpot skriver, er kampene, først og fremmest, et statistik-check, hvor kampenes udfald afgøreres af modstandernes og ens egne stats og vist også lidt held.
(...)
Bede-xBede-xSkrevet 06/09-03 14:47 
Okotta >
Jeg takker Cronoss :-)

Dog håber jeg ikke spillet er ALT for nemt; Der er vel en form for udfordring i det, oder ?

Kan man sætte sværhedsgraden op, inden man starter spillet?


Man plejer ikke at kunne ændre sværhedsgraden i rollespil. Efter min mening er de fleste rollespil også ret lette. Ihvertfald dem der udkommer idag.

Om det forholder sig ligeledes med KotOR skal jeg ikke kunne sige.

Men anmeldelserne har ikke klaget over meget(9/10 i Edge, 9,5 IGN)...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
saerDNAsaerDNASkrevet 07/09-03 00:27, rettet 07/09-03 00:28 
hmmm jeg har da læst uttalige steder man frit kan vælge imellem RTS og tur-baseredet kampe, når det passer en selv..... MEN jeg tror det er bedst hvi man lige tester spillet inden man køber det.. (går på play-hunt i forskellige butikker) såååå men hvis "friheden" er begrænset, så ved jeg ikke rigtigt....
It's a miracle I'm on LIVE! "Halleluja"
CronossCronossSkrevet 09/09-03 16:58 
Spillet kører i real-time, og du kan så selv pause det når du vil. Ligesom i Baldur´s Gate og stort set alle andre rollespil er kampene naturligvis turbaserede, men det er "usynlige" ture.

Og lad nu være med at udtale jer for meget om spil i ikke har prøvet, spilsider skriver så meget crap og man skal selv bedømme spillet.
saerDNAsaerDNASkrevet 14/09-03 22:30 
Usynelige ture...?

Altså ligesom MW???

Eller mere.... BG??

Men er Realtime i dette spil overhovedet action præget...?
It's a miracle I'm on LIVE! "Halleluja"
RitesRitesSkrevet 15/09-03 08:26 
Man vælger selv mellem angreb(Feats) og Force Powers under kampene.

Ti nu bare stille og gå ud og køb det!
» a winner is you «
SeventhSunSeventhSunSkrevet 15/09-03 09:26 
Raab for fanden.

KOTOR er lavet af BioWare, det er lavet på samme d20 [Advanced Dungeons & Dragons] model som Baldurs Gate.

Kampene fungerer på samme måde.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
RitesRitesSkrevet 15/09-03 09:35 
D&D 3rd Edition og 3.5 er bygget på d20.

AD&D is not.

Hvis man har spillet Baldur's Gate el. nogen af de andre rollespil bygget på BioWare's engine, så vil man mange steder kunne nikke genkendende til det system der kører "bag facaden" i KotOR.
» a winner is you «
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig