X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

P:R 3.2: Se film?


Svar
SumezSumezSkrevet 04/09-03 21:07 
Jeg var væk nogen tid sidste gang, da der blev vist Animatrix på storskærm, men det så ud til at være et populært koncept.

Hvordan er stemningen for at nogen medbringer en eller flere film vi kan se denne gang? Projektoren har jo tilmed et rum for sig selv, så det vil ikke være noget problem at spille mens andre ser film.
Jeg har snakket med PS2freak på ICQ, som har foreslået at han kan medbringe nogle DVD'er, der er et link til hans liste nedenunder. Personligt kunne jeg godt tænke mig at se Akira, da jeg endnu ikke har fået den set, og det er da passende med anime til et konsoltræf.

Link...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 04/09-03 21:09 
Det skal lige tilføjes, at vi ikke er 100% på at have en fungerende projektorløsning, da den "rigtige" projektor jo led døden ved sidste konsoltræf i Silkeborg...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
PS2FreakPS2FreakSkrevet 04/09-03 21:11 
hmm der er vel ellers nogen som har en skærm vi ka se dem på :)
KTCKTCSkrevet 04/09-03 21:26 
Jeg vil lige indskyde, at der var flere til sidste træf, undertegnede inkluderet, der ikke havde lyst til at se film på det givne tidspunkt, hvilket betød at man ikke kunne komme til at spille i flere timer.

Det er dog ikke noget problem, når film vises i et seperat rum, for så kan folk selv vælge hvad de vil.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
PlaykidPlaykidSkrevet 04/09-03 21:36, rettet 04/09-03 21:41 
F.eks. mig;)

Men jeg uddelte tæsk i gitaroo man i stedet for:D

Edit: Men jeg synes da det er fint at der bliver vist film hvis folk har lyst til det, men jeg synes også at man skal have lov til at lave noget andet hvis man ikke har lyst til det.
Spiller nu: Halo 3
Le RoofLe RoofSkrevet 04/09-03 21:40, rettet 04/09-03 21:41 
Havde også samme tanke som KTC (ikke fordi jeg ikke gad at se Animatrix sidste gang). Jeg tvivler bare på at der er mange som gider at se film til et KT, hvis de får et valg....

Sumez: Hvis det er pga. Akira, kan du bare låne min :)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
SumezSumezSkrevet 04/09-03 21:45 
Det er såmænd ikke pga. Akira, jeg kan sagtens se den når jeg har lyst, har bare ikke fået set den endnu. Jeg syntes bare det var et godt forslag, og ville høre om folk var interesserede, men det virker ikke som om der er den store interesse :/
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AmbyAmbySkrevet 04/09-03 22:22, rettet 04/09-03 22:24 
Jeg er med.
Udvalget kan findes på min hjemmeside.

EDIT: Samlingen på hjemmesiden omfatter ikke Anime serier, da flere ikke ligefrem er lovlige længere pga. L.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
MajorPMajorPSkrevet 04/09-03 23:12 
Kunne da være hyggeligt... Har ingen ønsker, så længe det bare ikke bliver Animatrix igen - zzzzzzz ;)
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
GuffyGuffySkrevet 04/09-03 23:12 
RJK >
Det skal lige tilføjes, at vi ikke er 100% på at have en fungerende projektorløsning, da den "rigtige" projektor jo led døden ved sidste konsoltræf i Silkeborg...

Kan så lige rette Keller, vi har en 100% sikker løsning, så der er ikke problemer med hverken at spille på storskærm, eller se DVD film...
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."
AmbyAmbySkrevet 05/09-03 16:09 
Jeg kan også tage den fremragende (men ikke helt lovlige) Battle Royale med.
Jeg regner ikke med vi gider sidde og se mailstream film ?
>:)

IMDB: Battle Royale
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
RJKRJKSkrevet 05/09-03 16:14, rettet 05/09-03 16:14 
Ej, jeg tør ikke være ansvarlig for et kompakt træf med 35 mand (AKA potentielle ofre), hvis dRxL skal se Battle Royale undervejs...!

;p

(Helle for at få grydelåget ;p)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
quadquadSkrevet 05/09-03 17:48, rettet 06/09-03 11:43 
Hvis vi endelig skal spilde tiden på at se en film, så skal det være den ;)
RitesRitesSkrevet 06/09-03 07:48 
Hmm

http://www.rites.dk/dvd.txt
» a winner is you «
AmbyAmbySkrevet 09/09-03 18:29 
Hvis jeg tager en skive med, er der så en der har boxen der kan afspille den ?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
RJKRJKSkrevet 09/09-03 18:31 
Der står en (crappy :)) DVD-afspiller derude.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 09/09-03 18:32 
Og så er der 17-50 moddede Xboxer til stede, så vidt jeg forstår. Der er vel nogen der har DVD kit.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GuffyGuffySkrevet 09/09-03 18:44 
Kan godt ta DVD kit med...
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."
KTCKTCSkrevet 09/09-03 18:45 
Jeps, det tager jeg med. Det kræver dog ikke DVD kit at afspille DVD'er på Xboxen, hvis man har de rette programmer :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RJKRJKSkrevet 09/09-03 18:48 
Og man er totalt ligeglad med kvaliteten... :(
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig