X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

nørd quiz


Svar
SeventhSunSeventhSunSkrevet 11/03-03 13:36 
hvad er der galt med følgende URL:
http://www.xbox.com/default.htm


- og den virker ganske udemærket, skal jeg måske sige
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SoqratesSoqratesSkrevet 11/03-03 13:40 
Hvad fanden snakker du om???
dRxLdRxLSkrevet 11/03-03 13:51 
Den kører på en windows server så den har ikke .html extension men kun .htm ?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 11/03-03 13:53 
Den nægter alle andre browsere end IE adgang?

Tjah, dunno. Jeg "må" ikke komme ind på den...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SeventhSunSeventhSunSkrevet 11/03-03 13:57 
dRxL >
Den kører på en windows server så den har ikke .html extension men kun .htm ?

Vi er i den rigtige boldgade her.


Jeg må indrømme at jeg troede at 3 bogstavsendelser var en PC/Windoze ting (.htm)
Mens at .html er en Mac ting?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 11/03-03 13:58 
RJK >
Den nægter alle andre browsere end IE adgang?

Tjah, dunno. Jeg "må" ikke komme ind på den...

Hvilken browser bruger du?

Jeg har ingen problemer med Opera 7 og Netscape 7
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
RJKRJKSkrevet 11/03-03 13:58 
.html er standard. .htm er Windows-ficering af den grund, du nævner.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 11/03-03 14:01 
SeventhSun >
Hvilken browser bruger du?

IBrowse/Amiga. Det har forresten været en fejl lige siden siden launchede. Jeg har aldrig kunnet komme ind på den.

Der er mange andre sider der nægter andet end IE/NS adgang (fx Den Blå Avis indtil for et års tid siden), men normalt bliver man i det mindste informeret herom. På Xbox-siden her får man bare intet output. Oh well, jeg lever...

De fleste browsere er vist efterhånden sat op til at "spoofe" IE for at undgå dette problem, men det har jeg så valgt at slå fra. Hvis folk mener at deres side kun må ses med IE, så gider jeg slet ikke se den ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig