X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Shikigami 2


Svar
flottenheimerflottenheimerSkrevet 03/09-03 22:19 
Så skal der snart importeres:
Shikigami 2 / Alfa System nærmer sig.

Shikigami 2 [GC] website
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
flottenheimerflottenheimerSkrevet 09/09-03 21:17, rettet 09/09-03 21:17 
Og endnu et import prospect til alle shooter fans - Star Soldier / Hudson Soft:

Review [9.0 out of 10.0]:
http://www.insertcredit.com/reviews/starsoldier/index.html

Kan købes her:
http://www.play-asia.com/paOS-13-2-1H-1-nW.html
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
la0sla0sSkrevet 09/09-03 21:49 
Jeg ved ikke om jeg har nævnt den før, men jeg har haft Star Soldier (spillet) i en god måned velsagtens, og det er et herligt spil, med spilbarheden i højsædet, grafikken er godt nok ærgelig. Til tider så dårlig at man græmmer sig lidt, men det er også kun lidt, spillet er virkelig godt og sjovt at spille.. det kan kun anbefales højt... især til folk som sætter Star Soldier serien og spil som Zanac Neo højt!
Hvad sker der?
flottenheimerflottenheimerSkrevet 24/09-03 20:20 
Og GC importgrundene bare fortsætter og fortsætter.

Nu kommer intet mindre end:
PC Genjin aka. Bonk Adventure / Hudson Soft
- et af mine all-time favorit PC Engine spil. Nu med forbedret lyd og grafik. Det skal ihvertfald generhverves.

Læs lidt om det her:
http://www.play-asia.com/paOS-17-74-be.html&main=agent

Bestil det evt. her:
http://www.play-asia.com/paOS-13-70-2oq-71-42.html
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
NaieraNaieraSkrevet 24/09-03 20:23, rettet 24/09-03 20:26 
Ewww :p

Lyder godt, at de har tænkt sig at udgive Shiki II på alle andre formater, hvis salget går godt nok. GC'en er nok den sidste konsol jeg ville spille en shooter på :-S (controlleren, men på det punkt er Xboxen jo ikke meget bedre ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
flottenheimerflottenheimerSkrevet 24/09-03 20:38 
GC'en skal støttes, skal den. :-) Da shooters som udgangspunkt ikke skal spilles med et pad, men med et stick, er problemet vel lige stort for samtlige konsoller.

Så det er bare med at få pungen ud af inderlommen, og købe det officielle GC Soul Calibur II stick eller lignende.

Soul Calibur II stick:
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-23-70-26n-4-7.html
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
NaieraNaieraSkrevet 24/09-03 20:55 
Nææ, hvis jeg skal købe et stick skal det have samme antal knapper som standard controlleren til formatet har. (Som Namco Sticket, det officielle til DC, osv.)

Det ville altså være billigere at købe spillet til DC eller PS2... Til GC skal man så også punge et sygt beløb ud for et stick med seks knapper ;)

Jeg ser, seriøst, ingen grund til at støtte GC'en, "bare fordi". De kan sende nogle spil jeg gider spille på gaden, kan de.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
la0sla0sSkrevet 24/09-03 21:10 
og når de så sender noget på gaden som du godt gider at spille, vil du ikke spille det på den?! ;)
Hvad sker der?
flottenheimerflottenheimerSkrevet 24/09-03 21:16 
Naiera >
Som Namco Sticket, det officielle til DC, osv.

Du kunne jo også bare købe en PSX/DC->GC controller adapter istedet. Jeg er forresten selv på udkig efter et ekstra Namco Stick, ved du tilfældigvis hvor man kan købe det?
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
NaieraNaieraSkrevet 24/09-03 22:23 
Næh, de er temmeligt svære at finde, var selv mega heldig at finde et til en hund i Fona...

Jeg ved godt det med adaptorerne, men jeg vil egentlig helst have et stick til hver konsol ;) Især når en adaptor alligevel løber op i 200,- fra Lik Sang...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 24/09-03 22:24 
la0s >
og når de så sender noget på gaden som du godt gider at spille, vil du ikke spille det på den?! ;)

Platform-eksklusivt, tak ;) Cubic Star Soldieren må man jo ha', men den kan godt vente, nu jeg allerede har SSS, og regner med at investere i Final Soldier...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
la0sla0sSkrevet 24/09-03 22:51 
Final soldier er ok, men intet mirakel eller must have efter min mening. Har du Gunhed? Det er meget bedre...
Hvad sker der?
NaieraNaieraSkrevet 24/09-03 23:11 
Final Soldier er billigere ;) Men det kunne jo være jeg lige skulle have maskinen først :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
la0sla0sSkrevet 25/09-03 08:50 
hahaha ja, det er _måske_ en ide? hehehe
Hvad sker der?
MKMMKMSkrevet 07/10-03 20:49 
Er der nogen, der ved, om det skævt udseende Kero Kero King DX kommer på disse breddegrader? Det har fået en god karakter i Famitsu, så vidt jeg husker.
Star SoldierStar SoldierSkrevet 10/11-03 22:56 
Har fået Shikigami II for noget tid siden, men testede den først i fredags, det er svært for mig at sige om det er godt eller ej da det ikke rigtig er min stil, men i tate mode virker det temmelig vel trimmet , lidt ala. "donpachi 3" (i normal mode får man ikke meget skærm plads), spillet kommer ellers i en "stor" box med en figur (en crap kat), håber at der er andre som importerer den.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 11/12-03 17:23 
la0s >
grafikken er godt nok ærgelig. Til tider så dårlig at man græmmer sig lidt, men det er også kun lidt, spillet er virkelig godt og sjovt at spille.. det kan kun anbefales højt... især til folk som sætter Star Soldier serien og spil som Zanac Neo højt!

Jeg tænkte ikke videre over den lidt udetaljerede grafik, da hastigheden og alt andet er helt sublimt. Fjendernes teksturer virker efter min mening også umiddelbart tilfredstillende, hvor det mere er baggrunden, der savner en smule substans...
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig