X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Scart løsning


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 03/09-03 17:31 
Hejsa.
Da det er ved at hobe sig op med diverse ting der skal bruge den ene scart-indgang på tv'et, vil jeg høre om hvad i gør derhjemme. Det skal jo helst være nogenlunde pænt at se på plus at det helst ikke skal gå ud over billedkvaliteten.

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
AmbyAmbySkrevet 03/09-03 17:33 
Køber, som nævnt før, en scartforlænger som række om foran fjernsynet, så kan man skifte der. Minimum tab af kvalitet.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 03/09-03 17:57 
Har også købt en scartforlænger. Der er ikke så roddet bag TV'et, som det har været herhjemme. Under reolen hvor mine konsoller og spil står, ligger jeg enden af kablet fra hver konsol og trækker det længere ud, og sætter det i forlængeren.

Lidt upraktisk, men der ligger ikke kabler overalt.
PaenPaenSkrevet 03/09-03 18:01, rettet 03/09-03 18:03 
køb en scartbox, det er en box som samler alle scart i et enkelt kabel, hvorefter du blot kan tænde/slukke for hvad du vil bruge osv..

jeg har en dårlig en til to scartkabler (dvd og xbox), men min skaber forringet billedkvalitet i forbindelse med xbox, så man skal investere i en af bedre kvalitet.

det er en mulighed :)
Lóriens blade falder ikke forgæves
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 03/09-03 18:35 
Lad vær med at købe den scart-boks med plads til 3 andre scart stik, de har i Haral Nyborg. Det går rigtig slemt udover kvaliteten på billedet.
Sælg mig en Xbox =)
NaieraNaieraSkrevet 03/09-03 18:48 
Som sagt er scart-forlængeren langt den bedste løsning. Man ved aldrig hvor man står med de scart-boxe, og kvalitetstabet vil så godt som altid tydeligt kunne ses. Med scart-forlængeren er det en anden sag.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 03/09-03 18:59 
Har I et link til en god sag?

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 03/09-03 19:00 
Bare smut ned til din lokale radio-biks og spørg om de ikke har et fuldt belagt scart-forlængerkabel.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 03/09-03 19:01, rettet 03/09-03 19:10 
Er der nogen der har prøvet "Spider RGB Scart Kabel"? Er der kvalitetstab ved dette? Hvis ikke kunne det nu være ret smart...

GameBits - Spider RGB Scart Kabel
元気ですか。
jaesjaesSkrevet 03/09-03 19:05 
Naiera >
og spørg om de ikke har et fuldt belagt scart-forlængerkabel.

Fuldt GULD-belagt?
Fik helt lyst til smørrebrød :D
NaieraNaieraSkrevet 03/09-03 19:05, rettet 03/09-03 19:07 
OuroborosSlayer >
"Spider RGB Scart Kabel"? Er der kvalitetstab ved dette?

Ja, kablet er af dårlig kvalitet. Det er uofficielt og ikke afsindigt tykt.

Og brug betalingslink ikonet rigtigt!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig