X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

IGN Vs. GameSpot: Video Reviews


Svar
NaieraNaieraSkrevet 11/03-03 12:30, rettet 11/03-03 12:32 
Som de fleste af jer nok ved, laver GameSpot video reviews (de er gode), og jeg så for et lille stykke tid siden, at IGN nu også havde lavet et af Xenosaga.

Jeg blev dog slemt skuffet.

Det starter godt, med en yderst humoristisk start, hvor man ser en af anmelderne i nogle sjove små scener, hvor han så siger nogle dybfølte ting på tysk (Der Wille Zur Macht - derfor). Når anmeldelsen så endelig starter, sidder der to anmeldere, en fra IGN PC og en fra IGN PS2, og snakker i munden af hinanden. Den ene sidder desuden for langt væk fra mikrofonen og mumler, mens hovedmanden sidder og fyrer nogle åndssvage vittigheder af.

Alt i alt en skuffelse. Så vil jeg hellere have GameSpots direkte stil, hvor man da i det mindste har en chance for at fatte hvad der bliver sagt, uden man skal skrue umenneskeligt højt op. Hos GS varer det hele desuden meget længere tid, da Xenosaga video anmeldelsen hos IGN var omkring 5 minutter i alt, inklusiv de små scener med "ham der", i starten og til sidst.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RitesRitesSkrevet 12/03-03 10:42, rettet 12/03-03 10:43 
Naiera har ret.
» a winner is you «
ValkyrieValkyrieSkrevet 12/03-03 11:10 
Kort meget velformuleret mening der;)

For at være ærlig har jeg ikke set så mange video reviews og ign insider videoer.... Selvom jeg virkelig gerne ville se den med Zelda bonusdicen på cube.ign.com:)

Men jeg har dog set den fra Xbox Live, på gamespot! Og den var fed, god kvalitet og den holdte stik med mine forventninger da jeg fik kittet!

Så jeg vil også hale ind på gamespot på dette område, selvom jeg virkelig er ved a være træt af Gamespots reivews... Jeg synes det er for langt ude at et fedt spil som Shenmue 2 kan få 7,3 og et skateboard spil der bare er blevet updated kan få 10!

Så tror jeg ærlig talt mere på IGN^_^
Well crucify the insincere tonight...
FanboyFanboySkrevet 12/03-03 15:16 
Jeg kan bedst lide IGN's. Jeg syntes de har en del mere humor, og samtidig formår de også at holde et seriøst niveau. Kan huske da de havde video review af GBA SP, hvor anmelderen slog sin gamle GBA i stykker med et baseball bat, og derefter kørte den over i bil, jeg var flad af grin! :)

Gamespot er nu også gode, men det er humoren der tæller op hos IGN.
NaieraNaieraSkrevet 12/03-03 15:24 
Klart, hvis det er det man vil med en anmeldelse, er det jo godt ;) Hvis det er et grin man vil have, er det nok IGN ja, men jeg var nu generelt mere tilfreds med den anmeldelse af ZOE2 fra GS jeg så tidligere i dag, end den af Xenosaga jeg så i går, som jo var fra IGN.

Det tekniske aspekt af IGNs ting er nok det, der irriterede mest. Den ene af anmelderne kunne man dårligt nok høre, det er ærligt talt for dårligt.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
FanboyFanboySkrevet 12/03-03 16:08 
Det med teknikken har jeg aldrig oplevet før hos IGN.

Kan du ikke lige linke til Xenosaga anmeldelsen, jeg kan ikke finde den.
NaieraNaieraSkrevet 12/03-03 16:22 
Games -> Xenosaga -> Her skulle den så gerne være, i sin "GameSpace", eller hvad de kalder det...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
FanboyFanboySkrevet 12/03-03 17:01 
Nu har jeg set Xenosaga reviewet, og jeg må give dig ret i det med det tekniske. Ellers meget sjovt med den intro der :)

OT: Hvorfor er spillets tittel på tysk?
NaieraNaieraSkrevet 12/03-03 17:07 
Det er de vist meget glade for i Japan. Ehrgeiz fra Squaresoft var f.eks. også en tysk titel. Einhänder fra førnævnte kom jeg også lige i tanke om.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ValkyrieValkyrieSkrevet 12/03-03 17:23, rettet 12/03-03 17:24 
Panzer Dragoon Zwei:)


Btw er "Orta" og "Saga" ord på tysk???
Well crucify the insincere tonight...
NaieraNaieraSkrevet 12/03-03 17:34 
Saga er ikke, det kan du også sige på dansk, f.eks.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig