X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Japanske Saturn spil


Svar
Bede-xBede-xSkrevet 03/09-03 12:26 
Jeg skal til at udvide min samling lidt, med nogle flere Jap saturn titler og har i den forbindelse overvejet at købe en ny Saturn. Men er det nødvendigt?

I øjeblikket spiller jeg mine import spil med et konverter cartidge, men det skulle være en del bedre med en Jap Saturn eller en chipped.

Hvad vil være bedst for mig at købe? En jap eller en chipped.

Kan jeg få en af mine nuværende Saturns chipped stadigvæk?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
NaieraNaieraSkrevet 03/09-03 12:31 
En chip gør det ikke muligt at spille importspil, kun kopier, og endda kun fra samme region som maskinen.

Du skal bare have din Saturn modificeret med en kontakt til 50/60Hz, og så nogle flere (kommer an på hvordan du internt laver modificeringen) til valg af regionerne. RJK har modificeret min, og hvis han kan, så kan de fleste ;)

GamesX -> Saturn mod
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Bede-xBede-xSkrevet 03/09-03 12:37 
Tak Naiera.

Er dog stadig i tvivl om jeg tør åbne en Saturn. Nogen der gør den slags på Playright?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/09-03 12:39 
Den saturn med de runde knapper er meget nemmere at åbne end den med de ovale. Da der er fastspændte ledninger på overdelen og de er ikke lige til at få af...
Spiller nu: Phantasy Star IV
RJKRJKSkrevet 03/09-03 12:40 
Naiera >
RJK har modificeret min, og hvis han kan, så kan de fleste ;)

Tak ;p

Ej, det er rimeligt let. Fire kontakter (eller dobbelte af slagsen), ca. otte loddepunkter og et par baner der skal skæres over.

Star Soldier vil muligvis gerne gøre det for dig.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Bede-xBede-xSkrevet 03/09-03 12:42 
Hvad tager Starsoldier normalt for det?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RJKRJKSkrevet 03/09-03 12:44 
Han har den ikke lige på siden, men du kan jo sammenligne med hans andre priser på mods. Jeg ved dog ikke lige om han gider lave den slags mere ;)

Link...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Bede-xBede-xSkrevet 03/09-03 12:55 
Endnu engang tak.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig