X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Videnstest #3: Kommentarer


Svar
RJKRJKSkrevet 02/09-03 23:56 
Som de andre gange kan kommentarer og spørgsmål stilles i denne tråd. Lad venligst være med at spoile noget indhold af testen, indtil den er officielt afsluttet (hvilket sker om en uge).

Indtil da kan de mellemliggende resultatet ses her:

Resultater
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
88 emne(r).
1 2 > »

Svar
RJKRJKSkrevet 02/09-03 23:56 
Som de andre gange kan kommentarer og spørgsmål stilles i denne tråd. Lad venligst være med at spoile noget indhold af testen, indtil den er officielt afsluttet (hvilket sker om en uge).

Indtil da kan de mellemliggende resultatet ses her:

Resultater
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 03/09-03 00:25 
Øhh, hvordan er det lige det går til, at jeg klarer mig bedre end en der var med til at lave testen? ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 03/09-03 00:33 
Zzap! tog ikke rigtigt testen, men gennemcheckede alle spørgsmålene og fik dermed en kæmpe tidsstraf ;)

Som sagt: ignorer Zzap!s og min score. De tæller ikke.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
quadquadSkrevet 03/09-03 00:38 
Dumdadum, tror jeg var sikker på 1-2 denne gang. Må nok indrømme jeg næsten gættede på det hele, jeg vælger at give tidspunktet skylden :p
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 03/09-03 01:28, rettet 03/09-03 01:34 
*Blows his own brains out*

Edit: Jeg er svag!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
JAAJAASkrevet 03/09-03 05:09 
Fy for satan den var ond denne gang.
RitesRitesSkrevet 03/09-03 06:28 
Igen er det spørgsmål jeg næsten er stolt over ikke at kunne besvare.
» a winner is you «
FanboyFanboySkrevet 03/09-03 07:30 
RJK >
Som de andre gange kan kommentarer og spørgsmål stilles i denne tråd. Lad venligst være med at spoile noget indhold af testen, indtil den er officielt afsluttet (hvilket sker om en uge).

Indtil da kan de mellemliggende resultatet ses her:

Hvor kan jeg finde testen? Eller er den ikke oppe mere?
NaieraNaieraSkrevet 03/09-03 10:23 
Kig dig nu lidt om før du spørger...

Videnstest #3
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 03/09-03 10:50 
Hmm Rjk...Hvordan har du fået sådan en fin score? :-) Er det fordi at du har været med til at lave testen og således ikke officielt tæller med som deltager?

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 03/09-03 11:08 
Ja.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 03/09-03 11:11 
Hehe. Men godt ser det jo ud :-)

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/09-03 12:05 
Hvis i ser i min profil (sikkert også jeres egne) så står der videnstest 2 - og resultaterne for videnstest nr. 3 :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
RJKRJKSkrevet 03/09-03 12:37 
Juggernaut >
Hmm Rjk...Hvordan har du fået sådan en fin score? :-) Er det fordi at du har været med til at lave testen og således ikke officielt tæller med som deltager?

"Zzap!, og RJK [...] har stået for rundens 75 spørgsmål. Dermed er de også diskvalificerede fra at kunne vinde."

Det bliver nok svært, at skrive det mere tydeligt... ;pp
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ViolatorViolatorSkrevet 03/09-03 13:18 
Test 3 var, ligesom de foregående, fuldstændig vanvittig :-)
NaieraNaieraSkrevet 03/09-03 13:22 
1 var god nok, 2 var skør, 3 var vanvittig ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 03/09-03 13:42 
Er stolt over, at jeg kom over 50% totalt, og så min lidt høje score i Moderne spil, i forhold til jer andre :P
MajorPMajorPSkrevet 03/09-03 13:43 
Har ingen kommentar til min viden om retro spil... ;)
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
RJKRJKSkrevet 03/09-03 13:49 
Topscorer-liste so far:

1. Naiera, 73% (76%)
-- JAA, 73% (76%)
3. Born2Play, 66% (71%)
4. fum, 60%
5. Gatman, 59%

Sidste omgangs resultat i parentes. Vi må nok konkludere, at testen er endnu en grad sværere denne gang ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 03/09-03 13:59 
Har lige fundet ud af jeg ikke ved en f**k om konsoller :-O
Sælg mig en Xbox =)
Le RoofLe RoofSkrevet 03/09-03 14:02 
*Snøft*....min computer gik lige kold inden jeg kunne nå at blive færdig :'(

....ikke at jeg fik nogen genial start, men det var sgu' begyndt at lysne :-/
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
RJKRJKSkrevet 03/09-03 14:08 
Det prøver jeg lige at vende tilbage til, ok?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Le RoofLe RoofSkrevet 03/09-03 14:11 
Yes yes....
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/09-03 14:20, rettet 03/09-03 14:22 
HALO! det står altså stadig som var det videnstest nr. 2 i vores profiler! selvom resultaterne er de nye.

EDIT: jo... ok så er det blevet rettet, men det kunne jeg jo ikke vide...
Spiller nu: Phantasy Star IV
RJKRJKSkrevet 03/09-03 14:24 
Næeh, men du kunne jo checke efter istedet for at begynde at råbe... ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 03/09-03 15:12 
Der var nogle uregelmæssigheder omkring mine tider (jeg var ikke mere end 33 år om at svare på "gamle spil"). Mail med screenshots sendt til RJK.

Desuden vil jeg helst bare have slettet at jeg kom til at deltage i denne "quiz" da en hel del af spørgsmålene hverken havde ret meget med konsoller eller paratviden at gøre.
Det er lidt underligt at ingen har kunnet gøre det efter som lykkedes så fint for de to første quizlavere, at det var spørgsmål man selv skulle kunne svare på som paratviden.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 03/09-03 15:15 
Og endelig så ser jeg frem til at få svarmulighederne og de "rigtige" svar at se, da jeg mener der var mere end et par fegl.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 03/09-03 15:28 
Jeg ved ikke lige hvordan det omkring tiden kunne gå galt, men dit screenshot passede i hvert fald med tallene på serveren, så jeg har rettet din score for den kategori, udfra at du besvarede på "normal tid".

Den anden fejl du medsendte var bare en detalje der opstår, hvis man glemmer at svare på et af spørgsmålene... ;)

Omkring sværhedsgraden så kan jeg se af resultaterne, at tingene ikke adskiller sig så meget fra tidligere. For mit eget vedkommende synes jeg også at Zzap!s del af spørgsmålene var meget svære, men der er groft sagt lige så mange der svarer forkert på mine.

Så din og min opfattelse af sværhedsgraden hænger nok nærmere sammen med, at vores vidensområde ligger mere omkring den samme som KTC's, 3of19's og Omens, da vi har omtrent samme alder og baggrund.

Så jeg betragter dig som en whiner ;p indtil jeg har konkluderet andet ud fra resultaterne ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 03/09-03 15:45 
Ja men slet mig indtil videre, og så kan vi tage en detaljeret diskussion af spørgsmålenes natur senere.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 03/09-03 16:06 
Pjat, pjat. For at overbevise dig om min teori, har jeg regnet på det:

Gennemsnitligt fordeling af (helt) korrekte svar:

RJK's spørgsmål: 37,5%
Zzap!s spørgsmål: 35,5%

dRxLs fordeling af (helt) korrekte svar:

RJK's spørgsmål: 70,3%
Zzap!s spørgsmål: 55,3%

Jeg skal ikke udtale mig om Zzap!s halvdel, men for mine kan jeg sige, at du primært misser dine point på totalt manglende viden om et par af de store, nye spil (Zelda, Tomb Raider etc.) og på manglende viden omkring nogle af de "mindre" konsoller - disse kan man desuden alle tænke sig frem til. Endelig er der nok et enkelte Sega-relateret spørgsmål vi bliver uenige om... ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 03/09-03 16:16 
Mht. Sega så tror jeg nok ikke det bliver så problematisk. Der er nogle af de nyere begivenheder jeg slet ikke har holdt mig opdateret omkring (ville være spoiler hvis jeg beskrev det mere præcist). Man kan vist roligt sige at jeg mere eller mindre fuldstændig har mistet interessen efter at Dreamcasten døde. Hvilket nok er meget sundt.

Nå men giv mig nu bare min vilje før jeg beslutter mig for at gøre noget drastisk >:)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SephirothSephirothSkrevet 03/09-03 16:19 
Bleh! 61%
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
RJKRJKSkrevet 03/09-03 16:27 
dRxL >
Nå men giv mig nu bare min vilje før jeg beslutter mig for at gøre noget drastisk >:)

Kan vi ikke bare nøjes med at ignorere dit resultat? Det virker lidt drastisk at begynde at slette en masse entries i databasen, fordi du synes at en tredjeplads er for dårlig et resultat... ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 03/09-03 17:27 
Nej, det er mere fordi jeg er barnlig og ikke kan li' zzzap og derudover overhovedet ikke kan li' de spørgsmål han har stillet.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
AsseAsseSkrevet 03/09-03 19:18 
Hmm, ja, det var jo så ik lige så godt...:P Må sq til at læse nogen flere nyheder, og nogen flere retro artikler;)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 03/09-03 19:29, rettet 03/09-03 19:38 
dRxL >
Nej, det er mere fordi jeg er barnlig og ikke kan li' zzzap og derudover overhovedet ikke kan li' de spørgsmål han har stillet.

*ROFL*

Det første jeg gør til KT er at klappe min angstsvedige lab i dine hænder. Men ikke på Hans Pilgaard manér - Så bare rolig.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
PlaykidPlaykidSkrevet 03/09-03 19:33 
Jeg er faktisk ret stolt over min egen præstation over Retro spil:) men Firmaer gik knap så godt, jeg var ret lost i den test generelt!
Spiller nu: Halo 3
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 03/09-03 20:04 
Jeg er tydeligvis ikke grandmaster i spilviden, men det var da meget sjovt at få testet :)
PapandPapandSkrevet 03/09-03 20:08 
Tak for testen Zzap! og RJK. Fedt i gider bruge tid på at skabe underholdning for os andre ;)

At jeg så har fået lavere selvære efter mine 20% i moderne spil, kan i jo ikke gøre for...
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
bootsbootsSkrevet 03/09-03 20:12 
36% i alt - og dét er jeg stolt af.... især når 85% af mine svar var rene gæt!
Moderne spil 3: 34%
Retrospil 3: 43% - ret godt klaret, da jeg ikke kender meget til dem.....
Konsoller 3: 29%
Firmaer 3: 31%
Teknik 3: 43% - rent gætværk - kender INTET til teknik
Hvad siger I så, hva'? Sådan en gammel kone....
AmbyAmbySkrevet 03/09-03 20:25 
Nu tager jeg slet ikke testen.

I refuse to be beaten by a girl
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
bootsbootsSkrevet 03/09-03 20:27 
Aahhrrr....kom nuuuu..... Det er da sjavt....;)
3of193of19Skrevet 03/09-03 20:59 
4. plads indtil videre med 71% total (75/67/84/68/60). Ikke helt tosset :)
bootsbootsSkrevet 03/09-03 21:03 
Er der ingen trøstpræmier?
RJKRJKSkrevet 03/09-03 21:06 
Det må jeg lige snakke med Guffy om til konsoltræffet... ;pp
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MadsMadsSkrevet 03/09-03 21:10, rettet 03/09-03 21:10 
Hmm, den var svær..

Men jeg holder med dRxL i at der har været flere end et par fejl, jeg var da sikker hver gang jeg markerede mit svar ;pp
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
SumezSumezSkrevet 03/09-03 21:18 
Og jeg har en delt 5.-plads. Men når lidt flere af hardcore typerne tager testen, skal jeg nok falde. Syntes ikke det gik skide godt denne gang ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 03/09-03 21:23 
Nu ikke så hård ved dig selv ;) Otte ud af sidste omgangs top ti har været forbi...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 03/09-03 21:29 
RJK >
Topscorer-liste so far:

3. Born2Play, 66% (71%)

Sidste omgangs resultat i parentes. Vi må nok konkludere, at testen er endnu en grad sværere denne gang ;)

Don't hurt me! *lol*
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RJKRJKSkrevet 03/09-03 21:34, rettet 03/09-03 21:38 
Midlertidig stilling (totalt forbehold for mit manglende overblik):

1. Naiera 73% (76%)
-- JAA 73% (76%)
(3. dRxL 72% (76%))
4. 3of19 71% (N/A)
5. Born2Play 66% (71%)
-- Sumez 66%
7. Assassin 65%
8. Sephiroth 61% (68%)
9. fum 60%
10. Gatman 59%
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
88 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig