X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Videnstest #3: Kommentarer


Svar Sortering
RJKRJKSkrevet 02/09-03 23:56 
Som de andre gange kan kommentarer og spørgsmål stilles i denne tråd. Lad venligst være med at spoile noget indhold af testen, indtil den er officielt afsluttet (hvilket sker om en uge).

Indtil da kan de mellemliggende resultatet ses her:

Resultater
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
88 emne(r).
« < 1 2

Svar Sortering
Zzap!Zzap!Skrevet 03/09-03 22:40, rettet 03/09-03 22:42 
dRxL, jeg kommer langsomt til at holde mere og mere af din muntre tone.

dRxL >
Nej, det er mere fordi jeg er barnlig og ikke kan li' zzzap

Kender vi hinanden?

Og hvorfor er det lige, at du ikke kan lide mig?

og derudover overhovedet ikke kan li' de spørgsmål han har stillet.

Hvordan ved du hvilke spørgsmål jeg har stillet?


Til dem der synes at testen er for svær, kan jeg kun sige at det også er sværere end man måske umiddelbart skulle tro, at finde på spørgsmål der passer til formålet.

På den ene side skal de være relativt generelle og ikke cirkle omkring et emne man tilfældigvis selv godt kan lide, og på den anden side må de heller ikke være for lette.
De skal også passe til det gennemsnitlige videns og engagement niveau på Play:Right, som efter hvad jeg kan bedømme er en meget spredt størrelse.
Det skulle jo gerne være sådan, at gennemsnittet ligger omkring 50%, ellers er testen jo for let.(?)

Alle svarene på de spørgsmål jeg fandt på, kan findes i videospil litteratur og på forskellige kendte sites, så det er ikke fordi jeg prøvede at gøre testen ultra hardcore.
Jeg lavede dem, så jeg selv synes det ville være sjovt, d.v.s. middel-core (mener vi ikke alle sammen at vi er det? ^_^ ).

Til dem der ikke har taget testen endnu, vil jeg anbefale dem at læse spørgsmålene to gange.
I langt de fleste spørgsmål kan man udelukke en del af svarmulighederne med lidt "almindelig sund fornuft", og komme med et kvalificeret gæt til de resterende.
Born to kill space
SumezSumezSkrevet 03/09-03 22:45, rettet 03/09-03 22:46 
Jeg synes det var en udmærket test denne gang, og den var da på ingen måder mere ringe end de andre to.

Jeg vil heller ikke mene at en test er for svær eller for let, før alle resultaterne er enten under eller over 50%. Man kan jo sagtens sammenligne med hinanden selvom man har lave scores.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
bootsbootsSkrevet 03/09-03 22:47 
Hmmm....jeg er da heldigvis stadig stolt af mine 36%....
dchangdchangSkrevet 03/09-03 22:49 
Og jeg af mine 40. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
RJKRJKSkrevet 03/09-03 22:58, rettet 03/09-03 22:59 
Fra mit synspunkt er det da lige meget, om den ene test er sværere end den anden. Primært handler det om at have det lidt sjovt og teste sig selv - hvilket man gør ved at sammenligne med de andres resultater.

Selvfølgelig bør man have en chance for at svare på spørgsmålene og det mener jeg også at man har i dette tilfælde. Om ikke andet kan man, som Zzap! siger, udelukke de fleste forkerte muligheder med generel viden og logisk tænkning.

Det ville naturligvis også være skidt hvis vi røg helt over i, at alle svarer tilfældigt fordi det er SÅ svært - men der er altså et godt stykke til endnu...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
gammagammaSkrevet 03/09-03 23:10 
Min første forhåbenlig ikke den bedste test
bootsbootsSkrevet 03/09-03 23:22 
Det var også min første test. Jeg synes da 39% er flot, når man tænker på din alder...
gammagammaSkrevet 03/09-03 23:28 
tak men man skal altid tænke på at gøre det bedre så derfor håber jeg ikke det er mit bedste resultat men mit dårligste resultat altid gøre det bedre og så også ha det sjovt med det ik
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 03/09-03 23:29 
Lad være med at tage dRxL's muntre udbrud for seriøst...

Det er bare hans avancerede form for offensive humor.

Det var en fed test - Dog kunne Zapster godt havde klappet flere Tendo spørgsmål ind!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
jaesjaesSkrevet 03/09-03 23:32 
boots >
Teknik 3: 43% - rent gætværk

Hmm, måske den kategori var for let så? (læs: de forkerte svar var for lette at gennemskue?).
quadquadSkrevet 03/09-03 23:45, rettet 03/09-03 23:45 
Igen røg mit gennemsnit langt ned pga. firmaer. Kan vi ik få taget den kategori af? :p
bootsbootsSkrevet 03/09-03 23:47, rettet 03/09-03 23:52 
jaes >

Hmm, måske den kategori var for let så? (læs: de forkerte svar var for lette at gennemskue?).

Det kan jo også godt være, at jeg bare er klogere end jeg troede...... Det tror jeg, at jeg vil vælge at tro...;) Jeg har nok bare undervurderet mig selv...hehe
Hmmm....du fik da kun 49% i dén....synes DU det var for let?

I øvrigt synes jeg testen var sjov, selvom jeg stressede lidt undervejs på grund af tidspresset... Jeg ser frem til næste videntest.
jaesjaesSkrevet 04/09-03 00:00 
boots >
Det kan jo også godt være, at jeg bare er klogere end jeg troede...... Det tror jeg, at jeg vil vælge at tro...;)

Bla bla bla :D


synes DU det var for let?

Nej, halvsvært :)
Danny SallingDanny SallingSkrevet 04/09-03 09:38 
Den var lidt svær må jeg indrømme, specielt hvad angår nye spil synes jeg, ved åbenbart mest om konsoller ;-)

Moderne spil 3: 31%
Retrospil 3: 52%
Konsoller 3: 65%
Firmaer 3: 40%
Teknik 3: 33%
Total: 44%
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Per SPer SSkrevet 05/09-03 22:02, rettet 05/09-03 22:04 
Nu fik jeg også taget testen, og ærligt talt. Alt for meget gætteri fra min side.

Meget indforstået og temmelig anorak nørdede teknik spørgsmål. Som jeg altid er ekstremt elendig til alligevel.

- men det skal jo heller ikke være for let.

Der er visse personer herinde der åbenbart ikke har nosser nok til tage testen. Kom ud af busken - tøsedrenge :P
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
JAAJAASkrevet 05/09-03 23:25 
Hørt! :P
RJKRJKSkrevet 05/09-03 23:26 
Ellers må vi jo til at nævne navne... Igen... ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MobyMobySkrevet 05/09-03 23:30 
Moderne spil 3: 44%
Retrospil 3: 45%
Konsoller 3: 40%
Firmaer 3: 27%
Teknik 3: 60%
Total: 43%

- Gætteri; havde lidt travlt så jeg satte bare "flueben" på de punkter der lød mest rigtige :D
AmbyAmbySkrevet 06/09-03 05:34 
jeg tør at lade være...
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
SephirothSephirothSkrevet 06/09-03 10:03 
Men hvorfor?!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
APHAPHSkrevet 06/09-03 11:14 
36% totalt...sådan skal det være

jeg må godt nok indrømme, at det var en svær test, med mange "nørdet" spørgsmål. Man bruger ihvertfald ALT for meget tid på konsoler, hvis man kunne svare på de forskellige spørgsmål, uden at der var gætteri involveret:)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
Zzap!Zzap!Skrevet 07/09-03 00:25 
Jeg kan ikke lade være med at synes, at det er super arrogant og nedladende, at kalde teknik spørgsmålene for "anorak nørdede", fordi man ikke selv kunne svare på dem.
Uden folk der interesserer sig for teknik, ville der ikke være nogen konsoller eller spil at spille, så simpelt er det.
Born to kill space
Per SPer SSkrevet 07/09-03 01:25, rettet 07/09-03 01:25 
Du må meget gerne kalde mig præcist det du har lyst til - hvis der er hold i dine påstande. Det er der så bare ikke her!

Når jeg selv gør opmærksom på at jeg ikke går synderligt meget op i de tekniske detaljer, og at spørgsmålene ikke skal være lette - hvad brokker du dig så over?

Det er til gengæld super arrogant fra din side at påstå at jeg er ditto.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
SumezSumezSkrevet 07/09-03 02:14 
Okay, faktum: Testen var meget svær denne gang.

Ulempen: Mange bliver nødt til at gætte ved mange spørgsmål. Der er ikke såå mange ialt, hvilket kan gøre det svært at sammenligne blandt folk der ikke kunne særlig mange af svarene.

Omvendt, er i hvert fald de folk der ligger over 50% vel ikke kommet der af ren held, og kan sammenligne deres resultater mere "effektivt", altså indenfor de områder testen dækkede denne gang.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Zzap!Zzap!Skrevet 07/09-03 15:25, rettet 07/09-03 15:26 
Okay, undskyld Per S, jeg kan godt se at du måske ikke prøvede at håne nogen, men det gjorde Paasch til gengæld uomtvisteligt. Det var mere en kommentar til alle der bruger ordet "nørdet" som et stempel de kan putte på folk.

Og Per S, vi er selvfølgelig helt enige i at arrogance den anden vej, er lige så slemt.
Born to kill space
APHAPHSkrevet 07/09-03 15:40, rettet 07/09-03 15:41 
Nu var min kommentar også sagt med et glimt i øjet, men jeg beklager da meget, hvis du på nogen måde, føler dig truffet over denne kommentar...selvom jeg ikke rigtigt kan se hvorfor der skal gøres et stort nummer ud af en uskyldig ment kommentar
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
Zzap!Zzap!Skrevet 07/09-03 16:05, rettet 07/09-03 16:05 
Fordi det irriterer mig, at stort set hver gang man udviser lidt større teknisk interesse end det lige er "på mode", kommer der en eller anden "nå, du er nok TOTALT nørd" agtig kommentar.

Men okay, jeg kan godt se at jeg måske overreagerer en anelse, så vi stopper nu. :)
Born to kill space
RJKRJKSkrevet 08/09-03 12:37 
Så er vi nede på halvandet døgn tilbage, før testen afsluttes. Så det er med at få taget testen nu, hvis det skal nåes...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 08/09-03 12:42 
hvor hvor hvor tager jeg testen?
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
NaieraNaieraSkrevet 08/09-03 12:43 
Altså, så tag dog og kig dig lidt omkring! :!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
olmeolmeSkrevet 08/09-03 12:53 
Findes her, men det er da ikke forbudt at søge.

Søge resultat
RJKRJKSkrevet 08/09-03 13:07 
Eller kigge på forsiden... :-/
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 08/09-03 13:21 
Ja, både P:R forsiden og Forum forsiden har udmærkede links :!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 08/09-03 13:24 
Eller denne tråd!
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
MadsMadsSkrevet 08/09-03 13:52 
Dark-Light >
jeg tør at lade være...

Ja, eller du tør ikke.. *chicken*
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
NaieraNaieraSkrevet 08/09-03 13:55 
Det er for ringe hvis man ikke tager den... Hvad er der at være bange for?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 08/09-03 14:10 
Fjer og tjære - Fjer og tjære!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RJKRJKSkrevet 09/09-03 18:51 
Og så er der under seks timer tilbage... Kom nu med de sidste...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
88 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig