X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Disgaea: Hour of Darkness


Svar
PalsgaardPalsgaardSkrevet 31/08-03 19:58 
Nogen der kender noget til ovenstående spil? Det er et rollespil og ign.com har givet det 9,2 så lidt fedt må det da være, men jeg har aldrig hørt om det, nogen der kan fortælle lidt?

PÅ FORHÅND TAK

Anmeldensen af spillet
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
NaieraNaieraSkrevet 31/08-03 20:11 
Kan du ikke bare læse anmeldelsen!?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
PalsgaardPalsgaardSkrevet 31/08-03 20:16 
Jeg kunne måske godt tænke mig at vide om det udkom her hjemme, om spillet er en efterfølger på noget med en, herhjemme, anden tittel. Hvis du altså vil tage den sure citron ud af munden og svare pænt når en spørger om noget? ;)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
YamadaYamadaSkrevet 31/08-03 20:33 
Det lyder faktisk fedt, jeg kunne måske også tænke mig at vide noget mere, anyone?
"I'm here because I chose to be here! Destiny has nothing to do with it!" FFVIII
SephirothSephirothSkrevet 31/08-03 20:52, rettet 31/08-03 20:58 
Så læs dog anmeldelsen! De står alt, hvad du vil vide!

Så vidt jeg husker er spillet en slags efterfølger til et PSOne-spil, jeg ikke lige kan huske navnet på Edit: Det hedder Rhapsody. Det udkom ikke i Europa, og det tror jeg heller ikke, du skal regne med, at Disgaea gør.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
Per SPer SSkrevet 31/08-03 21:34, rettet 31/08-03 21:35 
Måske er Yamada bare nysgerrig efter at vide om der er nogen herinde der har købt/prøvet spillet, og ville udtale sig om spillet. IGN er heller ikke EDGE hver gang.. :)
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
SumezSumezSkrevet 31/08-03 21:51 
Personligt er jeg også interesseret i at høre førstehåndserfaringer fra folk, jeg kender...
Evt. om nogen ved hvor vidt det kommer i Europa.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PalsgaardPalsgaardSkrevet 01/09-03 07:35 
Enig med de to ovenstående beskeder, men nogen er lidt irritable til tider! ;)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
YamadaYamadaSkrevet 01/09-03 10:01 
Syntes bare at ham admin skulle have at vide at han til tider er lidt negativ ;)
"I'm here because I chose to be here! Destiny has nothing to do with it!" FFVIII
YamadaYamadaSkrevet 01/09-03 10:02 
Besides tak for hjælpen ;)
"I'm here because I chose to be here! Destiny has nothing to do with it!" FFVIII
dRxLdRxLSkrevet 01/09-03 13:21 
Yamada >
Syntes bare at ham admin skulle have at vide at han til tider er lidt negativ ;)

Han er svjv ikke fyldt 20 endnu, så du må lige bære lidt over med ham og give ham tid til at blive lidt mere "rund" i det.
Han rammer ved siden af en gang imellem, men i det store hele skal han da have et klap på skulderen herfra. Og jeg har også indtrykket af at de andre moderatorer er glade for at have én der er så nidkær med på holdet =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
TurricanTurricanSkrevet 01/09-03 14:00 
Den til tider næsten "Brutale" moderation, bærer en stor del af skylden for at dette forum ikke er så fandens plat og useriøst som alle andre danske forums i samme boldgade. Så hurra for Naiera og resten af den "hårde" stab.

Os der så træder ved siden af en gang imellem, kan nok godt klare en lille en over snuden...
The Gods pause for a moment...
SumezSumezSkrevet 01/09-03 14:25 
Turrican har uden tvivl fat i noget der.
Jeg skal dog lige minde jer om at selvom en moderator forventes at repræsentere Play:Right, bør man ikke tage hvert indlæg der kommer fra en moderator som en moderator-handling. Vi er stadig selvstændige mennesker med vores egne holdninger.
Der er dog ingen grund til at diskutere det videre, da det er langt uden for trådens emne.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 01/09-03 15:22 
Det ligner faktisk som et rigtigt godt spil. Jeg var vild med Final Fantasy Tactics og venter også spændt på GBA udgaven. Men der lyder jo til at være mange flere muligheder i Disgaea. Level- og kamp-systemerne lyder til at være en del dybere. Og jeg kan forstå at tiden mellem kampene også er ret spændende. Bare det dog ville komme til europa snart... :/

Omkring moderation så syntes jeg bestemt den hårde linje skal fortsættes(hvis den er så hård, for jeg har nu ikke lagt mærke til noget).. ja den må da også gerne være hårdere nogle gange.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Cless AlveinCless AlveinSkrevet 12/09-03 17:01 
Så vidt jeg ved har Atlus ingen planer om at udgive det ellers så utrolig smukt spil Disgaea : HoD til Europa. De har lavet en del spil som ikke er blevet set her, Bla. Raphsody og Brigandine og hvis jeg ikke er helt galt på den, er jeg også ret sikker på at de også er udgiverne af Tactics Ogre til SNES, PSX og GBA.
"Truly if there is evil in this world, it lies within the heart of mankind" Edward D. Morrison
ChronoChronoSkrevet 12/09-03 17:26 
Det ser faktisk rigtigt skidt ud for en EU release. Jeg har ikke umiddelbart kunne finde ét eneste Atlus spil, der er blevet udgivet i Europa. Kunne godt være man bliver nødt til at importere hvis man vil spille det...
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Cless AlveinCless AlveinSkrevet 12/09-03 17:44 
Hvis du spørger mig er det den eneste mulighed, altså at importerer det.
"Truly if there is evil in this world, it lies within the heart of mankind" Edward D. Morrison
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig