X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad er en fanboy?


Svar
OkottaOkottaSkrevet 31/08-03 12:24 
Hvad er definitionen af en fanboy?

Jeg har troet, at det var én som fuldstændig ukritisk, uhæmmet, og med næb og klør, ville forsvare et eller andet; F.eks en konsol.

Èn som f.eks slet ikke kan se det "dårlige" ved en konsol og dens spil, ville være fanboy? Eller?

Jeg blev kaldt Xbox fanboy engang, fordi jeg konstant forsvarede Xbox'en og alle spillene - selvom flere af spillene, dengang, måske ikke var SÅ gode, som jeg gjorde dem til.

Nu er jeg mere kritisk hvad angår Xbox, og fordi jeg er det, så mener nogen at jeg så OSSE er fanboy.

Hvis jeg siger jeg ville ha' foretrukket det og det, i et spil, så er jeg fanboy, fordi jeg kritiserer spillet(??) Men jeg kritiserer ikke spillet - jeg ville bare ønske at der var en ting i spillet, som (måske) ikke var der.

Så er jeg en Xbox fanboy, eller en helt anden fanboy, fordi jeg nu IKKE konstant forsvarer Xbox'en og dens nuværende + kommende spil?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RJKRJKSkrevet 31/08-03 12:44 
Okotta >
Jeg har troet, at det var én som fuldstændig ukritisk, uhæmmet, og med næb og klør, ville forsvare et eller andet;

Betegnelsen gælder vel lige så meget hvis man gør det præcis modsatte (altså hvis man angriber noget "ukritisk"), da det vel normalt bunder i, at man er fan af noget andet.

Men det kommer vel an på øjnene, der læser. For mit vedkommende har jeg svært ved at blive ophidset af fx dine angreb på Xbox, fordi de normalt bunder i en hvis form for sandhed. Fordi jeg normalt er enig til en hvis grænse. Jeg føler bare ingen trang til at gøre et kæmpestort nummer ud af småting - der er jo noget lignende at sige om alle platforme. Det måde du gør tingene på, resulterer kun i, at folk - normalt dem med den modsatte tendens - stirrer sig blinde på din generelle tendens og ikke de enkelte kritikpunkter.

Efter min mening er den værste fanboy ham der kommer med vilde postulater og ikke vil høre på fornuft og logisk tankegang. Men de bliver jo normalt stoppet herinde, så det er til at leve med...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
OkottaOkottaSkrevet 31/08-03 12:49, rettet 31/08-03 12:51 
Men jeg er netop IKKE fan af noget andet; Det er dog det folk hele tiden tror at jeg er.

Jeg er ikke en hård og ukritisk fan af hverken Sony eller Nintendo - jeg ser ikke kun positive ting ved PS2'en og Gamecuben; Nærmere tværtimod faktisk, fordi de spil jeg køber til bl.a PS2'en, er de spil som alle "normale" PS2 ejere ikke vil røre ved - bl.a ICO og Rez. Nintendo og Gamecube, kender jeg ikke engang godtnok, til at kunne være fan af; Jeg har næsten ikke spillet nogle af deres spil, i den tid jeg har haft en Gamecube og GBA.

Men jeg kan godt følge dig - og er enig - i, at jeg tit "kammer over", og gør et for stort nummer ud af, at pointere forskellige ting.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SumezSumezSkrevet 31/08-03 14:02 
Jeg synes nu godt man kan være en fanboy, uden at "forsvare ukritisk".. Man kan godt være loyal tilhænger af et hold uden at gøre det som fodboldfans. ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 31/08-03 20:58 
Jeg synes for det meste, der er lidt sandhed i de ting du skriver, men det er kun ca. 20% af indlægget, hvor de sidste 80% er kammet over i bullshit, der er ubegrundet.

Det er nok også fordi det virker som om dit gamer-gen er dødt, og du derfor vækker irritation i andre, der nyder at spille titler, der måske ikke er vildt nyskabende eller perfekte.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RebelheartRebelheartSkrevet 31/08-03 23:07 
Okotta >
Men jeg er netop IKKE fan af noget andet; Det er dog det folk hele tiden tror at jeg er.

Jeg tror, at du er en PS2 fanboy. ;-)

Okotta >
Men jeg kan godt følge dig - og er enig - i, at jeg tit "kammer over", og gør et for stort nummer ud af, at pointere forskellige ting.

For min skyld må du "kamme over" al det, du har lyst til. Det er med til at sætte lidt gang i stedet her.
Samtidig giver det mig en mulighed for at "svine" dig lidt til. ;-)
Jeg er glad for din tilstedeværelse og vil helst ikke undvære dine indlæg, selvom jeg tit er uenig i dine Xbox relaterede dommedagsprofetier.
Keep up the good work. :-)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 31/08-03 23:49 
<---------Fanboy af gode spil!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
OkottaOkottaSkrevet 03/09-03 12:03 
Bede-X mener jeg er en fanboy, men han ved ikke HVILKEN slags fanboy jeg er - han kan ikke helt finde ud af, HVAD det er jeg er fan af, som gør mig til fanboy.

Det handler vist om, at fanboy er det eneste negativt ladede ord han kender, når det kommer til konsoller - så er man jo nødt til at bruge det, engang imellem.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 03/09-03 12:10, rettet 03/09-03 12:10 
Er du ikke bare, ligesom mig, træt af spillemaskiner?
Du søger efter det ultimative sus - men er efterhånden kommet til den erkendelse at det ikke findes?

Spillemaskine industrien er blevet "Crapass" (det officielle lægelige udtryk).
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
OkottaOkottaSkrevet 03/09-03 12:14 
Jeg er ikke træt af spillemaskiner - slet ikke.

Men jeg er træt af mange af spillene, til spillemaskinerne; Deri er forskellen :-)

Det ultimative sus? Jo - det ville være rart; Men så vil jeg hellere ha' en kæreste ;-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SeventhSunSeventhSunSkrevet 03/09-03 14:27 
Jeg tror at hvis folk kalder dig en fanboy, er fordi de håber på at du ikke er det, der er værre - nemlig en person der bare kritiserer for at gøre det, og især ikke tilbyder nogen alternativer / løsninger på problemet.

Lad os tage dit indlæg Xbox Lie.

Hvis du sviner Live til fordi du er en PS2 fanboy, så er det til at forholde sig til. Det er tåbeligt, men det kan man "forstå".

Skal man tage dine ord for givet, sviner du altså kun Live til fordi du er utilfreds med servicen.
Fint nok.
Men vi her på forummet kan jo ikke løse det problem, og dermed er dit udsagn egentlig ligegyldigt.

Derudover stiller du så tingene ektremt sort/hvidt op.
Når du skriver "Live er noget laggende lort", så er der jo ikke noget plads til det faktum, at der tilsyneladende er masser af folk her på forummet, der har masser af lagfri sjov på Live - dermed kan vi ikke andet end være uenig med dig.
Du skrev selv at Moto GP kørte perfekt, men RtCW ikke gjorde.
Så har du jo selv skrevet det - det er ikke Live der har et problem, men RtCW.
Så kan det være at det slet ikke er muligt, at køre spil som RtCW over Live, men det er jo en anden diskussion.

Jeg bliver irriteret over disse påståede løgne.
Jeg har aldrig nogensinde set noget sted, at Microsoft har sagt at Live ville blive et kæmpe netværk at dedikerede servere.
Måske er der nogen der har skrevet / sagt det i forbindelse med RtCW, men igen så er det jo ikke en generel løgn ang. Live.

Det virker som om, at "dedikerede servere" er blevet sådan et mantra, der skal løse alting.
Men når netop der er adskillige spil, der kører så godt noget online PC spil, hvorfor så sætte dyre servere op?


Måske er du ikke en fanboy af en bestemt konsol, men mere af de "rigtige" spil. Altså dem DU synes er det eneste rigtige for menneskeheden.
En meget elitær holdning, der desværre ses alt for meget på dette forum.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
NaieraNaieraSkrevet 03/09-03 14:54, rettet 03/09-03 14:57 
Uddyb venligst udtalelsen i sidste sætning.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 03/09-03 15:10 
Jeg synes for ofte man ser folk der udtrykker, direkte eller indirekte, at dit eller dat spil / genre er det eneste rigtige.

Det kunne være det Okotta selv skriver om CS i Xbox Lie tråden.
Rez og Ico er også gode eksempler på "rigtige" spil, som folk typisk kunne fremhæve, som noget pøbelen ikke forstår [ i øvrigt synes jeg ikke at Okotta gør det her ].

Det er sådan lidt noget med at det der er populært, ikke også kan være godt - nu er CS selvfølgelig rasende populært, men ingen "regler" uden undtagelser.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
OkottaOkottaSkrevet 03/09-03 15:44 
SeventhSun >
Jeg har aldrig nogensinde set noget sted, at Microsoft har sagt at Live ville blive et kæmpe netværk at dedikerede servere.

Ifølge IGN, så er det dedikerede servere, som MS har sat op.

Prøv at læse hele deres head to head, mellem Xbox og PS2 online-løsningerne; Man skulle tro de var betalt, for at sige det de gør.

Jeg kender til ihvertfald én person herinde, som stadigvæk blindt tror på, at hele XBL består af en dedikeret server-park, som står opført hos Microsoft's hovedkvarter, og som sørger for lagfri gaming til hele verden(!) Den samme person tror stadigvæk, at XBL er ligaer foran, hvad Sony har lavet, med deres onlineløsning.

Fra artiklen :

"Rather than letting developers worry about hosting games and figuring out how best to create an interactive community, Microsoft took the initiative and made online developer as easy as possible for third-party companies. Microsoft uses dedicated servers to help keep games latency-free and have set a standard for what must be in every Xbox Live game."

Når man læser hele artiklen, så lyder det fuldstændigt som om IGN sidder og refererer fra en pressemeddelse fra MS.

Problemet er bare, at meget af hvad der står, er løgn.

Head to head
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SeventhSunSeventhSunSkrevet 03/09-03 16:22 
Det er en insider artikel så den kan / gider jeg ikke læse.

Og ligegyldigt hvad, så kan man dårligt klandre Microsoft for hvad IGN skriver om Live.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 03/09-03 20:20, rettet 03/09-03 20:20 
SeventhSun, jeg kunne ikke være mere enig. Jeg har dog opgivet Okotta, men det er rart at se, at andre kan se situationen med ham og hans yderst provokerende indlæg på dette forum.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
OkottaOkottaSkrevet 03/09-03 21:45 
SeventhSun >
Og ligegyldigt hvad, så kan man dårligt klandre Microsoft for hvad IGN skriver om Live.

Jeg holder stadig på, at IGN citerer fra en pressemeddelse, fra Microsoft.

Så ja - MS har det hele i munden; Om igen med dem.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 03/09-03 21:49 
PalleJensen >
SeventhSun, jeg kunne ikke være mere enig. Jeg har dog opgivet Okotta, men det er rart at se, at andre kan se situationen med ham og hans yderst provokerende indlæg på dette forum.

Kedeligt, at du stadig bærer nag over, at du ikke fik ret i diskussionerne omkring framerates, og evnen til at skelne mellem framerates - samt hele missæren omkring PGR 2's framerate. Fordi det er - så vidt jeg husker - det eneste vi to nogensinde har diskuteret.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
PalleJensenPalleJensenSkrevet 03/09-03 22:51 
Bærer nag? Haha, nej bestemt ikke, for det er helt indlysende, at jeg har ret i den sag.

Det er helt generelt dit sort/hvide syn på ting, din trang til at svine alt til (på baggrund af falske "facts") og egoistiske måde at opføre dig på der provokerer mig ekstremt meget.

Se, nu fik du mig igen provokeret til at svare på dine (igen fejlfyldte) indlæg.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
OkottaOkottaSkrevet 03/09-03 23:06 
Undskyld; Du har jo helt ret - man kan IKKE se forskel på framerates.

Ligeledes er det helt ligegyldigt, at PGR2 kører med 30 fps, istedetfor 60 fps - det kan hverken ses eller mærkes i spillet.

Derudover ER det jo nærmest umuligt, at checke framerates på videoer; F-Zero GX videoerne jeg refererer til, vises jo kun med ca. 12 fps(!!)

God bedring.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
jaesjaesSkrevet 03/09-03 23:21, rettet 03/09-03 23:22 
Okotta >
Så er jeg en Xbox fanboy, eller en helt anden fanboy, fordi jeg nu IKKE konstant forsvarer Xbox'en og dens nuværende + kommende spil?

Jeg er enig med en del andre i, at du har et meget sort/hvidt syn på mange spilrelaterede ting (interesserede kan udover P:R, evt. tjekke dk.spil.computer.konsol ;) ), men når man lige kender din stil (og sætter det filter på, man nu synes passer ind i en given diskussion ;) ), så synes jeg hverken du er fanboy, eller specielt irriterende for den sags skyld.

Det der måske irriterer mig lidt er, at 90% af dine emner er negative.
Selvfølgelig, det skaber grobund for debat, men come on, specielt på Usenet ved du, at det er som at kaste frisk kød for løver :P
PalleJensenPalleJensenSkrevet 03/09-03 23:55, rettet 03/09-03 23:59 
Okotta >
Undskyld; Du har jo helt ret - man kan IKKE se forskel på framerates.

Ligeledes er det helt ligegyldigt, at PGR2 kører med 30 fps, istedetfor 60 fps - det kan hverken ses eller mærkes i spillet.

Derudover ER det jo nærmest umuligt, at checke framerates på videoer; F-Zero GX videoerne jeg refererer til, vises jo kun med ca. 12 fps(!!)

God bedring.


Jeg har aldrig sagt at F-Zero videoerne kører 12 fps, jeg har aldrig sagt, at det er ligegyldigt om spil kører 30 eller 60 fps og jeg har aldrig sagt, at man ikke kan se forskel på framerates.

Du er sgu for langt ude...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SeventhSunSeventhSunSkrevet 04/09-03 09:22 
Okotta >
Jeg holder stadig på, ...

Du er jo ikke rigtig klog.
Tænker du selv over hvad det er for noget grotesk langt ude sludder du siger?

Hvis du kan bestemme at IGN citerer en faktuel pressemedelelse, så kan jeg jo også bestemme at "Okotta" i virkeligheden er Anders Foghs alias her på siden, og at vores statsminister dermed er korrupt og modtager beløb i millionklassen fra Sony for at dyrke undergravende virksomhed mod deres konkurrenter.


tsk tsk
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
OkottaOkottaSkrevet 04/09-03 11:32 
SeventhSun >
Du er jo ikke rigtig klog.
Tænker du selv over hvad det er for noget grotesk langt ude sludder du siger?

Jeg håber du HAR læst IGN's head to head af online-løsningerne, inden du begynder at kommentere mit syn på den?

Det har du garanteret ikke, for så ville du osse vide, hvor du skulle vende dine bemærkninger om "grotesk sludder" hen.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
PalleJensenPalleJensenSkrevet 04/09-03 12:23 
Tsk tsk
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
RJKRJKSkrevet 04/09-03 12:23, rettet 04/09-03 12:30 
SeventhSun >
Hvis du kan bestemme at IGN citerer en faktuel pressemedelelse, så kan jeg jo også bestemme at "Okotta" i virkeligheden er Anders Foghs alias her på siden, og at vores statsminister dermed er korrupt og modtager beløb i millionklassen fra Sony for at dyrke undergravende virksomhed mod deres konkurrenter.

Det her bliver simpelthen for fjollet og flere af os må revurdere vores opfattelse af, hvem det egentligt er, der kritiserer andre for enhver pris.

Immervæk er det sådan at de fleste computerspilsrelaterede medier baserer deres viden om firmaers produkter 95% fra firmaernes oplysninger. Det burde du, SeventSun, da vide som nyhedsskribent? Hvis ikke, vil jeg da godt vide, hvad du baserer den slags oplysninger på?

Jeg har ikke IGN Insider og har ikke læst de pågældende artikler, men hvis de indeholder direkte usandheder, der får Xbox Live til at fremstå langt bedre end det er, så er det immervæk svært at forestille sig, at Microsoft ikke bør tage en del af ansvaret herfor.

Blandt andet fordi man må vurdere, at IGN er forholdsvis objektive og ikke har nogen grund til at fremhæve den ene platform uregelmæssigt fremfor den anden. Derudover fordi IGN er så store, at Microsoft selv burde gå ind og sørge for at den slags fejl blev rettet, hvis de ville. En situation der kan sammenlignes med, hvordan det danske forsvar direkte og indirekte sørgede for at historien om nedskydningen af de ubevæbnede irakiske fiskere, blev til en mere eller mindre heltemodig beretning om ildkamp med forbrydere. Den slags er ikke i orden.

Overdriver og pynter Sony og Nintendo ikke på sandheden? Jo. Ligesom Microsoft. Det er naivt at tro andet.

Desuden synes jeg ikke artiklen er videre relevant for noget som helst, eftersom den er tæt på et år gammel. Hvordan Microsoft og Sony planlagde deres online-satsning skulle fungere, er vel sådan set ligemeget nu, hvor begge er her. Stort set ingenting lever op til hype. Sådan er det bare.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SeventhSunSeventhSunSkrevet 04/09-03 12:25, rettet 04/09-03 12:26 
Til Okotta

øh nej - det har jeg ikke.

Hvilket du kan læse længere oppe på siden.


Jeg snakker ikke om hvad der står i IGNs artikel.
Jeg snakker om hvad du påstår det betyder.

Det begreb jeg kredser lidt om her hedder kildekritik.
Du antager at hvis IGN har sagt at dette eller hint, som et citat fra Microsoft, så er det også noget Microsoft HAR sagt / skrevet.

Jeg siger at siden man [jeg] ikke kan finde andre eksempler på at Microsoft siger/påstår, at Live vil bestå af dedikerede servere så er der følgende sandsynlige muligheder:

1: IGNs artikel bygger på forældede oplysninger.
2: IGNs artikel bygger på falske oplysninger.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 04/09-03 12:30 
Til RJK ->

Nu skrev jeg det der for at sætte tingene lidt på spidsen.

Jeg er godt klar over at IGN nok ikke bare finder på løgnehistorier selv.
Men hvis Microsoft med fuldt overlæg har bundet IGN noget på ærmet, så undrer det mig lidt, at det ikke er noget de skriver på deres eget site, eller nogen af de andre steder man kan læse om Live.

Igen igen - jeg synes ikke at Okotta tager 100% fejl i de ting han skriver.
Jeg synes bare det er dumt og overdrevet at kalde Xbox Live for en propagandaløgn baseret på én artikel, skrevet af IGN med kilder vi ikke kender.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
RJKRJKSkrevet 04/09-03 12:46, rettet 04/09-03 12:48 
Fair nok, men "Du er jo ikke rigtig klog" og andet i den dur er ikke ligefrem noget, der hjælper på diskussionen. Det er blot at synke det hele ned til mudderkastning og det er der ikke rigtigt nogen af os, der gider at se på...

Ét ekstremt synspunkt bliver ikke modbevist af et ekstremt synspunkt i den anden retning.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
PalleJensenPalleJensenSkrevet 04/09-03 13:15 
I stedet for, at hakke på folk der bruger harmløse sætninger "Du er jo ikke rigtig klog", kan jeg ikke forstå, at mods konsekvent ser igennem finge med, at folk gang på gang poster indlæg, der er så provokerende og fejlbehæftede, at man har svært ved, at komme uden om sætninger som "Du er ikke rigtig klog". Indlæg der er lavet udelukkende for at provokere (for jeg vælger at tro, at Okotta ikke er så dum som hans indlæg giver udtryk for) og for at understrege en totalt sort/hvid pointe og starte en diskussion, at det er langt mere nyttesløst, end et "Du er ikke rigtig klog".

Men bestemte mods er jo interesseret i, at der er typer som Okotta, der kan starte nogle diskussioner, ellers ville der jo ikke være meget gang i den. Der er bare nogle af os, der bliver træt af, at få smidt den ene negative og fejlbehæftede post i hovedet efter den anden - ja, vi kunne jo bare lade være med at komme, men det ville være for let.

Istedet håber vi/jeg, at der er nogle mods med fornuft nok i livet, til at få dette forum drejet ind på sporet igen.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
olmeolmeSkrevet 04/09-03 13:19 
Folk har vel lov til at skrive deres mening. Jeg fatter simpelthen ikke at du gider hidse dig op hver gang. Hvis du er uenig, så skriv det. Det kan vel også siges på en pæn måde
RJKRJKSkrevet 04/09-03 13:36 
Palle: Vi har vist været igennem det her (mindst) en gang før... Folk har lov til at have de meninger de har - det er grundlaget for at diskutere. Folk har ikke lov til at udtale sig grimt om hinanden.

Det er muligt at Okottas udtalelser om Xbox er provokerende, men det bunder vel mest i, hvilket forhold man har til Xbox...

Jeg har tilfældigvis lige læst PGR2-tråden igennem, som jeg går ud fra er den, der plager dig. Okotta er negativ, ja, men det ser jo ud til, at hans gæt var rigtigt (PGR2 kører 30 fps). Så synes jeg ærligt talt det er lidt svært, at anklage ham for den.

Derudover er der nogle fejlbehæftede oplysninger (ang. låsning af framerate), ja, men det er ikke nogen som mange andre ikke kunne have kludret i, og det bliver straks påtalt og rettet. Ligesom det gør, da du selv udtaler dig fejlagtigt i samme tråd...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RebelheartRebelheartSkrevet 04/09-03 16:14 
RJK >
En situation der kan sammenlignes med, hvordan det danske forsvar direkte og indirekte sørgede for at historien om nedskydningen af de ubevæbnede irakiske fiskere, blev til en mere eller mindre heltemodig beretning om ildkamp med forbrydere. Den slags er ikke i orden.

De omtalte irakere var tyveknægte og de var selvfølgelig også bevæbnede. Alle irakere render jo rundt med en AK47!

EOD.
OkottaOkottaSkrevet 04/09-03 16:18 
PalleJensen >
Der er bare nogle af os, der bliver træt af, at få smidt den ene negative og fejlbehæftede post i hovedet efter den anden.

Nu er nok ikke tidspunktet, hvor du skal begynde med stenkastningen, inde fra dit glashus.

*host* PGR 2 tråden *host*
*host* F-Zero GX diskussionen *host*
*host* KOTOR diskussionen vedr. framerates i KOTOR m.m *host*

Du har det med at glemme MEGET hurtigt, Palle.

Det kan godt være jeg var negativ i PGR2 tråden, men jeg fik immervæk ret, så du kan godt spare dig dine klagesange om, at mit / mine indlæg er "fejlbehæftet".
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 04/09-03 16:22 
Rebelheart >
De omtalte irakere var tyveknægte og de var selvfølgelig også bevæbnede. Alle irakere render jo rundt med en AK47!

Du sidder altså på en net-café i Irak, i øjeblikket, og kigger ud på den virkelige verden dernede?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 04/09-03 16:23 
Du tænker ikke på sarkasme okatta?
I win, you loose
olmeolmeSkrevet 04/09-03 16:26 
Man plejer vel at markere at man er sarkastisk, eller er det hvad EOD betyder?
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 04/09-03 16:34 
Hvis man skal markere alting med [] osv vil det så ikke være at skære det for meget ud i pap?..... jeg er selvfølgelig ligeglad, det var ikke min post. Jeg undrede mig blot over at muligheden for sarkasme ikke blev overvejet før angrebet blev sat ind på rebellen....
I win, you loose
olmeolmeSkrevet 04/09-03 16:45 
Alle de åndnsvage tags, smilies er jo til for det samme. Da man ikke kan høre tonefald, eller se ansigtsudtryk. Hvis Rebelhearts kommentar ikke er sarkasme, syntes jeg da det er noget tåbeligt noget at fyre af.
KTCKTCSkrevet 04/09-03 16:57 
EOD = End of discussion
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
OkottaOkottaSkrevet 04/09-03 16:58 
RQvsnapz >
Du tænker ikke på sarkasme okatta?

Rebelhearts indlæg var ikke sarkastisk.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 04/09-03 17:22, rettet 04/09-03 17:22 
Det er vist blevet uddebateret rimelig godt og grundigt okatta... ingen grund til at vække det til live igen ;) Jeg pointerede kun at der var en mulighed...
I win, you loose
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 04/09-03 18:10 
Skal vi have oprettet et "bash/battle forum"?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig