X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PC Engine pris?


Svar
JAAJAASkrevet 30/08-03 22:36 
Jeg overvejer lidt at kaste mig over en PC Engine, og har derfor et spørgsmål, i måske kan svare på. Hvad er en god/fair pris for en PC Engine/Core Grafx uden spil? Jeg er ikke interesseret i de amerikanske modeller og ej heller CD modeller.
56 emne(r).
« < 1 2

Svar
JAAJAASkrevet 09/11-03 19:37 
Nope, jeg har en koksgrå Core Grafx, men jeg synes nu den originale er monsterfed at se på.
NaieraNaieraSkrevet 09/11-03 19:54 
Ad, jeg synes nu den CG ser OK ud, men den hvide er godt nok klam :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
The DaneThe DaneSkrevet 09/11-03 23:17 
Så lige en hvid PCE duo til (betal nu pris) 180$ - ca. en 700,- - på Ebay. Men så er der jo også en 400,- på i fragt.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
NaieraNaieraSkrevet 09/11-03 23:27 
Hvordan får du 180 USD til at blive 700,-? Det er over 1100,-.

Jeg kunne sagtens have fået en hvid til samme 1500,-, men det var så uden RGB modifcering, og told & skat ville måske også gerne blande sig...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
The DaneThe DaneSkrevet 09/11-03 23:41 
Husker sandsynligvis forkert, men mener det var det der stod da jeg tjekkede under Nordeas kurs-dims.

- jo jeg så forkert. Kiggede på selve kursen istedet for prisen (som var 1148,04).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
JAAJAASkrevet 10/11-03 00:29, rettet 10/11-03 00:29 
Naiera >
Ad, jeg synes nu den CG ser OK ud, men den hvide er godt nok klam :p

Ok?! Core Grafx er en GUD blandt konsoller. Ikke nok med, at den rent æstetisk er en succes, tager man den i hænderne, kan man mærke, hvordan den bare oser af kvalitet. Jeg kunne blive ved, men ... det gør jeg ikke.
56 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig