X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Metroid Prime *SPOILER*


Svar
RaGeRaGeSkrevet 11/03-03 02:58, rettet 11/03-03 14:00 
Har brug for lidt hjælp!

Jeg sidder fast ved Chozo Ice templet i Phendrana Drifts, hvor man skal løse en opgave for at få en port til at åbne sig og jeg aner ikke hvordan? Opgaven lyder: To pass my gaze, seek my twin within this room. Så vidt jeg kan forstå, så skal jeg jo finde hans tvilling, men aner ikke hvor han kunne befinde sig, selvom jeg er sikker på, at opgaven har noget at gøre med de hoveder der hænger langs muren eller den mærkelige fætter, hvor hænderne er frøset fast. Please help me! hvad skal jeg helt nøjagtig gøre for at komme videre? Er blevet helt desperat for at kommer igennem den port, da der med sikkerhed befinder sig en dejlig powerup derinde, der bare venter på mig =)

Ps. Genialt spil!!
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
SaturinoXSaturinoXSkrevet 11/03-03 07:52 
Ja, RaGe..der er en metode...KÆMP...ha =)
ej læs da en Walktrough
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
3of193of19Skrevet 11/03-03 08:58 
I gangen øverst i rummet, er der på siderne (væggene) nogen områder du kan smadre IIRC. Bag en af dem er et billede eller en statue du skal scanne magen til den for enden af gangen.
RaGeRaGeSkrevet 11/03-03 14:48, rettet 11/03-03 15:07 
Kan simpelthen ikke finde det område? Er det der hvor hovederne hænger på hver sin side? Det kan måske være, at jeg mangler det rette udstyr for at komme videre?
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
RJKRJKSkrevet 11/03-03 15:13, rettet 11/03-03 15:14 
Hvor langt er du inde i spillet? (Nej, jeg kan ikke huske navnene på områderne...)

Jeg synes ikke det lyder helt som dét, men der er et sted hvor du skal skyde én af fire statuehoveder med et missil, for at afsløre et lille rum, som du skal hoppe op i som kuglen, for at åbne en port længere fremme.

Så vidt jeg husker kan hovedet kun smadres med missilet og jeg mener der er en eller anden bug, så man kun kan gøre det, efter man har undersøgt det rigtige hoved (det er det tætteste på porten svjh).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RaGeRaGeSkrevet 11/03-03 15:22, rettet 11/03-03 15:22 
Er godt og vel 20 % igennem spillet.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
RJKRJKSkrevet 11/03-03 15:32 
Jeg mener ovenstående er omkring 10-15%, men du kan vel selv se, om det passer. Kan du ikke genkende det (som i at du har gjort det før), så er det jo nok det...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RaGeRaGeSkrevet 11/03-03 16:07, rettet 11/03-03 16:08 
Yes! så fik jeg endelig løst opgaven - takker for hjælpen!
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
RJKRJKSkrevet 11/03-03 16:14 
No prob.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig