X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nye Fable film


Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 29/08-03 21:52 
Linkene tager lidt lang tid at komme, så vær tålmodig!

Men det er gode film! Jeg har kun set den første! Det er fra en tysk tv station hvor Peter molyneux sidder og fortæller, og man ser rigtig meget af spillet!
Det er helt klart værd at se, hvis man har interesse i spillet!

weeee....
Well crucify the insincere tonight...
yokanabsteryokanabsterSkrevet 29/08-03 22:06 
Dette link har været oppe for en 2 måneder siden, men filmene er jo stadig gode...
soon the world will be one big computer
ValkyrieValkyrieSkrevet 29/08-03 22:08 
Hvad? Det er da helt nye film?
Well crucify the insincere tonight...
yokanabsteryokanabsterSkrevet 29/08-03 22:20 
Min dumme fejl, du har ret, nye film! :)
soon the world will be one big computer
jaesjaesSkrevet 29/08-03 22:20 
Cool link :)

Har ikke lagt mærke til før, at der er draw-in i grafikken, endda kun 30-40 m. væk - skummelt, håber de kan nå at fikse det...
ValkyrieValkyrieSkrevet 29/08-03 22:27 
Det er grineren, at det måske er muligt at være bøsse!

Og at man bare kan lave sine egne swears er også sjovt.... Jeg vil også lave sådan en rap:P

Det er også flot, det med vinden der blæser rundt om ham og bladende!

Men du har ret.... Det var ikke langt man kunne se før det blev sort baggrund, men på den anden side så var der jo så mange ting der ikke virkede. Døre åbnede sig ikke når han gik ind osv....
Well crucify the insincere tonight...
OkottaOkottaSkrevet 29/08-03 23:11, rettet 29/08-03 23:39 
4 år har de brugt på Fable indtil nu, og hvad de viser nu, er dårlig framerate og forvirrende combat + jep - kæmpe draw in.

Jeg forudser en masse bristede illusioner, og en streetdate omkring juletid 2004 - hvis vi er heldige.

MS vil osse gerne ha' det spil ud, på et eller andet tidspunkt, og så skal der cuttes corners - og det uanset man hedder Peter Molyneux eller ej.

Ovenstående er selvfølgelig kun et worst case scenario..
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RebelheartRebelheartSkrevet 29/08-03 23:35 
Okotta, er det mon muligt for dig at blive mere negativ?
Hvis du har så meget imod Xbox og Microsoft, så synes jeg, at du skulle sælge din Xbox...igen! ;-)
OkottaOkottaSkrevet 29/08-03 23:37 
Det er muligt for mig at blive mere negativ, ja.

Jeg kender ikke MS og Xbox godtnok til at ha' noget imod dem; Men deres SPIL - dem har jeg noget imod.

Microsoft kan ikke lave spil.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
ValkyrieValkyrieSkrevet 30/08-03 01:18 
Tjaa..... Kommer det ikke an på hvordan man ser det? Spil som Dungeon Siege, Crimson Skies, Age of Empire etc... Er da spil der har fået god succes og gode reviews!

Btw, så er spillet udviklet af et sidefirma til Lionhead!

Grafisk er det ikke super imponerende! Men det handler jo om at have det sjovt og ikke om hvor flot det er! Okotta, vil du have flotte textures og en fed framerate? Prøv at gå uden for, og gå en tur, også tjek den grafik.....:)
Well crucify the insincere tonight...
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 30/08-03 15:07 
Jeg kan ikke få linket til at virke=(
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
Homer00Homer00Skrevet 30/08-03 15:08 
Første gang jeg prøvede linket virkede det fint, anden gang jeg ville prøve kunne jeg heller ikke få det til at virke.
Must eat - So cheap...
ValkyrieValkyrieSkrevet 30/08-03 15:19 
Det er fordi at forums.teamxbox.com er nede lige nu:( Prøv senere!
Well crucify the insincere tonight...
Bede-xBede-xSkrevet 03/09-03 11:48 
Valkyrie >
Grafisk er det ikke super imponerende! Men det handler jo om at have det sjovt og ikke om hvor

Jeg er ret uenig. Frameraten er ikke god nok, men derudover ser spillet fantastisk ud.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 03/09-03 11:58 
Ist it ze German nancy boy links?

Jeg hader de to jerks. Men Peter er nu cool nok :o)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
MrCaseMrCaseSkrevet 03/09-03 17:38 
Jeg har et dumt spørgsmål:
Hvilken afspiller bruger i til at spille filmene?

Jeg har prøvet med mediaplayer og powerDVD og ingen af dem vil spille andet end lyden... Y?
Have you considered sucking less?
KTCKTCSkrevet 03/09-03 17:45 
Du skal nok bruge det rette codec. Nu har jeg ikke filmen, men prøv at hente DivX, Xvid og Media Player 9 codec-pakkerne. Brug Google, når du skal søge efter dem, og du skulle finde dem uden problemer...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 03/09-03 17:53, rettet 03/09-03 17:54 
Er jeg den eneste der ikke kan komme ind på det link?

EDIT: Ahh fandt ud af det. "s" skulle bare fjernes fra forums.xbox......
I win, you loose
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/09-03 20:22 
Valkyrie >
Det er grineren, at det måske er muligt at være bøsse!

Det er kraftedme fucking klamt! Det skal de fanme ikke opfodre til i et spil! Jeg kan satme ikke fatte at spillet bliver udskudt mere og mere tilgengeld for den slags sjofle "gennembrud"!
Spiller nu: Phantasy Star IV
HulleHulleSkrevet 03/09-03 21:40 
Og nu kan man ikke engang bruge våben i byen :/ De trækker lidt i land med det frie gameplay..
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 03/09-03 21:47, rettet 03/09-03 21:49 
Jeg synes faktisk det er lidt synd. Skønt det ville være stødeligt, hvis man uhæmmet kunne nedslagte en hel landsby, ville det alligevel være en lækker feature at man bare "kunne". Det samme mener jeg faktisk om diskussionen angående drab af børn i Fable. På den ene side synes jeg det er modbydeligt, men på den anden side ville jeg faktisk have det bedre, hvis bare man havde muligheden for det. Jeg husker stadig det smil, der bredte sig på mit ansigt, da Peter M i video nr. 2 (mener jeg) snakkede om en tester, der havde nedslagtet alle i byen, børn inklusive. Jeg tænkte: Ahh, den frihed!

Ikke desto mindre tegner det IMO stadig til at blive et kanon spil, men om det så bliver, det vil fremtiden vise.
I win, you loose
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig