X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

V: e-Reader m. kort


Svar Sortering
bootsbootsSkrevet 28/08-03 22:52 
Jeg har lige investeret i en e-Reader; men ved ikke rigtigt om det er noget jeg gider. Jeg overvejer at sælge den eller bytte til nogen GBA/GCN spil. Tja, I kan se hvad jeg ønsker mig af spil, er der nogen interesserede? Følgende kort kommer med: 5 kort med spillet Donkey Kong Jr. + 3 Pokemon kort + 1 Animal Crossing kort + 1 kort med spillet Manhole. Jeg har også 1 Pokemon Sapphire kort + 1 Pokemon Ruby kort. Alle kortene er kørt en enkelt gang gennem e-Readeren - alt fungerer perfekt og manual medfølger. Som sagt ved jeg ikke om jeg vil af med den; men for det rigtige byttetilbud..måske...dette er bare en føler...
AndyAndySkrevet 01/09-03 19:12 
Er du interreseret i at bytte det hele for noiget af det her?: Doom II(GBA), Harry Potter 2(GBA) eller Tekken Advance(GBA) de er alle i god stand med manual, men uden æske.
Send mig lige en besked om det:-)
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
T.REXT.REXSkrevet 01/09-03 19:14 
Vil du sælge, for hvor meget???
One PS2 to rule them all
AndyAndySkrevet 01/09-03 19:21 
Ja, for hvor meget???
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
bootsbootsSkrevet 02/09-03 06:25 
De GBA-spil der er nævnt, har ingen interesse, og som sagt ved jeg ikke om jeg vil sælge den..... Det her er bare en føler. Jeg har givet ca. 350,- for den, så den har ikke været helt billig...
RitesRitesSkrevet 02/09-03 07:05 
Eller helt dyr.

Vil gerne give 200 kr. for den.
» a winner is you «
bootsbootsSkrevet 02/09-03 16:41 
HVIS jeg skulle sælge den, skulle jeg gerne have det samme som jeg har givet for den....
RitesRitesSkrevet 02/09-03 17:28 
Okay. Så den er enten fuldstændig uåbnet eller også er du helt fra forstanden?
» a winner is you «
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 02/09-03 18:06 
*LOL*
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 02/09-03 18:29 
tsk tsk...
Sælg mig en Xbox =)
RitesRitesSkrevet 02/09-03 19:02 
Er det overhovedet den nye som kan bruges med SP?
» a winner is you «
majjohamajjohaSkrevet 02/09-03 19:06 
Øhhhh, Rites E-reader'en som Boots har og den Japansk E-Reader +, er to forskellige + har nye muligheder men begge kan være i en SP :)
RitesRitesSkrevet 02/09-03 19:10 
Prøver bare at finde ud af, om det hun prøver sælge til fuld pris er pengene værd eller hun bare er, you know... *kuk kuk*
» a winner is you «
bootsbootsSkrevet 03/09-03 06:49 
Nej, jeg er ikke *kuk kuk*; men det ville da være tåbeligt at give ca. 350,- for noget, for derefter at sælge det for kr. 200,- efter at have brugt det en enkelt gang. Jeg regner naturligvis ikke med at få helt den fulde pris igen, da jeg har åbnet den. Det ville da være utopi....meeen, jeg havde da regnet med mere end kr. 200,-. Om e-Readeren er pengene værd, kan kun køberen vel afgøre. Det kommer vel an på om køberen har de spil den kan bruges til, og om køberen er interesseret i at spille de gamle bip spil på GBA.... Er man ikke det, tjaaa, så er den nok ikke pengene værd; men der sker altså ikke noget slid på hverken Reader eller kort, fordi man bruger det en enkelt gang......
Så beholder jeg den hellere selv. Når e-Readeren kommer til DK på et tidspunkt, bliver det vel også nemmere at få fat i kortene til den....
RitesRitesSkrevet 03/09-03 07:11 
Er det ikke noget med, at den slet ikke kommer til DK?
» a winner is you «
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig