X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Capcoms Chaos Legion i aktion!


Svar
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 10/03-03 23:12, rettet 10/03-03 23:14 
Nu har den 44MB tunge trailer været ude i nogle uger, så nu må denne lovende krydsning mellem Devil May Cry og Dynasty Warriors bringes på banen. Jeg må bare linke til denne trailer. Da jeg så den fem minutter lange video for uger tilbage, kunne man ikke blive i tvivl. Chaos Legion viser stort potentiale. En traditionel hack'n'slash med strategiske elementer. Det oser af klasse og stiliseret gotisk grafik kørende i 60fps.
Folk med bredbånd bør ikke snyde sig selv for den seje video.

Chaos Legion blev udgivet d. 6. marts i Japan.

Chaos Legion-video
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
SumezSumezSkrevet 11/03-03 09:30 
Daaamn, DMC, gå hjem og vug! Hvornår kommer der her/USA?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 11/03-03 12:08 
Mig bekendt er det ikke annonceret endnu... Gennemfører man den japanske udgave bliver der låst op en engelsk udgave (vist kun stemmeføring) iflg. et par forbruger-anmeldelser på gamefaqs.com . Begge giver Chaos Legion 8/10.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
SumezSumezSkrevet 11/03-03 12:11 
Uuh sejt, nogen chance for at det kan være med på KT5? ;)
(rright)
Ifølge Gamers.com går der nok et år før vi kan komme til at se noget til det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MIKA-LMIKA-LSkrevet 11/03-03 12:40 
Det ser ret spændende ud, men iht, videoen oser spillet ikke ligefrem af "strategiske elementer" ;)
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
SumezSumezSkrevet 11/03-03 12:43 
Heh, bare gameplayer har ligeså mange strategiske elementer som DMC, er jeg tilfreds ;P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 11/03-03 12:58, rettet 11/03-03 13:27 
sumez >
Ifølge Gamers.com går der nok et år før vi kan komme til at se noget til det.

Bør man ikke undre sig over dette, når den engelske stemmeføring er lagt oveni den japanske? Med mindre der virkelig er meget tekst i spillet. Jeg håber den japanske stemmeføring bliver bevaret. Omvendt ender det garanteret med, at den engelske udgave skal gennemføres for at låse den japanske op... >:!

Star Soldier er sikkert hardcore nok til, at have jap'en liggende allerede eller om få dage - i så fald, vil han absolut gerne titte forbi KT5 >;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
Star SoldierStar SoldierSkrevet 11/03-03 13:09 
StrideR >
Star Soldier er sikkert hardcore nok til, at have jap'en liggende allerede eller om få dage - i så fald, vil han absolut gerne titte forbi KT5 >;)

Sjovt du siger det, den er skam bestilt for et stykke tid siden, men det er lidt halvdyrt at købe spil hver uge (really?), så den kommer først med når Zelda bliver sendt, damn der er så meget der skal kigges på.... måske skulle man få sig et liv? ;)
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 17/03-03 18:58 
Trods IGNs claim om easiness, glæder jeg mig som et lille barn til denne udgivelse.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig