X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Battlefield 1942 på GameCube


Svar
RaGeRaGeSkrevet 27/08-03 01:16, rettet 27/08-03 01:17 
Jeg håber kun det er rigtigt, at Battlefield 1942 kommer til Gamecube, så læs nærmere her!


--------------------------

Schon fast versteckt hat Nintendo auf ihrer Pressekonferenz den Taktik-Shooter Battlefield 1942 von Electronic Arts angekündigt. Für einen Bruchteil einer Sekunde sah man das Battlefield 1942 Logo in dem Trailer.

Erst kürzlich wurde die Xbox-Version von Battlefield 1942 gestrichen, da es laut EA zuviel Aufwand wäre diesen Titel zu portieren. Da der Titel einen eher bescheidenen Singleplayer-Modus bietet, kann man mit einem weiteren Online-Titel rechnen. Ob Battlefield 1942 eine Flut von Onlinespielen auf dem GameCube einleitet, oder nur eine kleine Welle ist, werden wir wohl erst 2004 sehen.


© 2003 Gaming-Universe.de

--------------------------

I kan godt begynde allesammen at købe jer en bredbånds adapter til Gamecuben, for det her bliver måske en fed onlineoplevelse på Gamecuben :O Havde nu alligevel ønsket mig en udgave til Xboxen istedet for pga. harddisken til de enorme arealer i spillet, som jeg tvivler på Gamecube kan klare uden videre. Desuden, så vil jeg klart foretrække brug af headset i dette spil, men vi får jo at se... Nintendo har måske et "ES" i ærmet?
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
PlaykidPlaykidSkrevet 27/08-03 06:54 
BF 1942 var helt klart også et af de spil jeg så virkelig meget frem til, så jeg blev selvfølgelig skuffet da spillet blev afblæst:/

Men jeg ved ikke hvor interessant spillet bliver til GC. SP bliver sikkert god, men MP...
Uden headset, sikkert alt for få spillere i de meget
store(?) baner, og jeg havde altså også foretrukket en Xbox controller til denne FPS, men hvis online delen virker godt, så skal jeg da også invistere i spillet, hvis spillet altså kommer...
Spiller nu: Halo 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig