X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

SoftFair?


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 26/08-03 14:15 
Hejsa.
Kender I til denne webbutik og kan den anbefales?

-Juggernaut

Butik
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 26/08-03 14:39, rettet 26/08-03 14:41 
Jeg kender den, og har handlet der én gang... Om det var en helt positiv oplevelse ved jeg nu ikke, både og. Folkene er meget venlige, hurtige til at svare osv osv. Jeg forudbestilte FFX hos dem, hvorefter jeg fik en mail fra en af dem om, at de desværre var kommet til at sætte en forkert release date på, og om jeg stadig var interesseret i at forudbestille det. Jeg svarede at det var jeg ikke (fordi jeg hellere bare ville købe det et lokalt sted, når de nu ikke fik det før alle andre... ja, jeg var ung og ikke så meget up to date med release dates ;). "Helt iorden" sagde de, men på udgivelsdagen havde de alligevel sendt det til mig og trukket pengene fra min konto.

Jeg gjorde ikke noget yderligere ud af det, fordi jeg nu egentlig bare var glad for at have fået spillet... Selvom jeg nok burde have gjort det, det er jo frustrerende at man ikke kan afbestille en vare uden problemer. Men bortset fra det virker de ok
SchwenSchwenSkrevet 26/08-03 14:40 
Nu har jeg godt nok ikke prøvet at handle med dem, men deres leveringstider er vist ikke helt så gode. Der står nemlig kun ved meget få spil at de er på lager og ved resten står der op til 10 dages leveringstid.
ChronoChronoSkrevet 26/08-03 14:42 
Jeg har købt et enkelt spil hos dem. Det gik helt uden problemer. Bestilte lørdag, fik det mandag.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig