X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Kan ikke få forbindelse i FXP?


Svar
KhansKhansSkrevet 10/03-03 18:58 
Hey

Jeg kan simpelthen ikke få forbindelse (plejer ikke at være et problem)

Ip xbox: 192.168.100.10
Ip Pc: 192.168.100.5
gateway: 192.168.0.1

Bruger det normale brugernavn + pass
Userid: XBOX
Pass: xbox

Jeg får en Connection refused?

Forstår simpelthen ikke, har prøvet at skifte ip, geninstallere fxp, tjekke kablet (det virker)
Har lige oprettet en modem forbindelse på min computer (en automatisk oprettelse med tiscali cd) kan den gå ind og rode i noget som kan gøre det?

Hjælp det er ret irriterende
John har den bedste smag!
ComradeComradeSkrevet 10/03-03 21:48 
www.konsolforum.com Der er der meget mere omkring dette emne, og en del folk der ved noget!
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
KhansKhansSkrevet 11/03-03 09:01 
jep der har jeg ogs en tråd kørende, men sofar ingen svar der løser det, så nu prøver jeg her ogs, men tak for rådet...
John har den bedste smag!
steffensteffenSkrevet 11/03-03 19:20 
prøv at gå ind via ms-dos prompten. Der er det lidt nemmere at se om den svarer, og hvad den skriver osv.
AmbyAmbySkrevet 11/03-03 19:23 
bliver din ip uddelt via DHCP ?
Vælg et skin på din xbox der viser ip'en for at få bekræftet at det er den rigtige du forsørger at kontakte.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
KhansKhansSkrevet 11/03-03 21:41 
Nope kan ikke pinge den...

Det har virket som det er nu før og er rimelig sikker på ip osv.

Har btw lige lavet en reinstall af win2k på anden en disk og der virker det fint, så det må være en indstilling den er gal med? Nærer stor mistro til min modem forbindelse!
John har den bedste smag!
steffensteffenSkrevet 11/03-03 23:54 
Jeg mente nu heller ikke du skulle pinge den, men gå ind på den.... Men hvis du ikke engang kan pinge den så er det også pænt umuligt at gå ind på den via ftp.

Jeg er overbevist om at du har sat evox forkert op.
KhansKhansSkrevet 12/03-03 08:26 
Steffen# nope det er sat fint op, som jeg sagde før så virker det fint med en anden wininstall, så det er nok på win siden problemet ligger, although jeg er ret lost med hensyn til hvad det skulle være...
John har den bedste smag!
reinholdreinholdSkrevet 12/03-03 08:32, rettet 12/03-03 08:34 
Khans >
Hey

Jeg kan simpelthen ikke få forbindelse (plejer ikke at være et problem)

Ip xbox: 192.168.100.10
Ip Pc: 192.168.100.5
gateway: 192.168.0.1

Bruger det normale brugernavn + pass
Userid: XBOX
Pass: xbox

Jeg får en Connection refused?

Får du også time out, eller kun connection refused ?
Husk userid og pass skal være med små bogstaver, hvis det er en ældre EvoX. Bruger du Static IP på Xbox´en ? Ellers får du problemer med DHCP med den gateway. Hvilken lokal IP har den PC du prøver at connecte fra ?
KhansKhansSkrevet 12/03-03 11:58 
kun connection refused.
og lige en rettelse min gateway er 192.168.100.1
da jeg kører med subnet 255.255.255.0
Har som styr på userid og det hele kan som du kan se i en af mine sidste kommentarer få det til at virke uden problemer med detsamme på en anden wininstall...
Bruger static og det er en nyere evox.
Meget mystisk, men tror det er min modemforbindelse der driller med noget...
John har den bedste smag!
reinholdreinholdSkrevet 12/03-03 12:33 
Khans >
og lige en rettelse min gateway er 192.168.100.1
da jeg kører med subnet 255.255.255.0

Hvorfor bruger du en anden gateway, end din egen PC ? Er det en gateway til dial up el. lign ?
Prøv at sætte din Xbox gateway til 192.168.100.5
KhansKhansSkrevet 12/03-03 12:40 
altså den bruger jo kun gateway´en hvis den ik kan få forbindelse på ens egen ip så det burde ik gøre nogen forskel, men ved godt jeg ligeså godt kunne ha gateway´en som min egen ip, men burde virke both ways (har dog prøvet det og får stadig samme msg > connection refused.
Det eneste "net" relateret jeg har er min modem dial up connection, men den burde nu ik ha noget at sige, men ved sgu ik...
John har den bedste smag!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig