X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

De Bedste Intro'er


Svar
PalsgaardPalsgaardSkrevet 22/08-03 17:35 
første gang jeg sætter et spil i og starter det op, skal jeg ALTID se hvor lækker introen er! Nogle er selv følgelig bedre end andre, men hvilke synes I er de fedeste?
Jeg synes selv bedst om følgende:

Kingdom Hearts - det fedeste musik kombineret med en ikke mindre end genial video, aldrig har jeg været så spændt på at komme igang med et spil.

GTA Vice City - Min første computer/spillemaskine var en commodore 64 så den bragte sku mange minder frem.

Tony Hawk spillene - fantastisk sjove og så er skateboard-lir lige mig :)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
One1One1Skrevet 22/08-03 17:38 
Super Metroid
StriferStriferSkrevet 22/08-03 18:10 
Street Fighter Alpha 3-classic style....GOH!
XBL Gamertag: ZeNtiX
Star SoldierStar SoldierSkrevet 22/08-03 18:15 
pt 4 gode:
-Onimusha 2
-Gradius 3+4 collection
-Soul Calibur II
-Biohazard Ø+Remake
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
PlaykidPlaykidSkrevet 22/08-03 18:19 
Super Smash Brothers Melee

eller

Red faction
Spiller nu: Halo 3
SumezSumezSkrevet 22/08-03 18:27 
Jeg ville sige Kingdom Hearts, men det er dækket, så i stedet siger jeg Chrono Cross. Alene musikken. Hapshapshapshaps!
Jeg er også vild med den måde titelskærmen bliver vist i Aria of Sorrow.
Og så elsker jeg også træerne i Guwange ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MobyMobySkrevet 22/08-03 19:06 
Shenmue?
majjohamajjohaSkrevet 22/08-03 19:08 
Sonic Adventure...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 22/08-03 19:09 
Moby >
Shenmue?

Præcis! ;)
DAVIDFABDAVIDFABSkrevet 22/08-03 22:01 
warcraft 3
these go to eleven....
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 22/08-03 22:22 
Måske ikke en decideret "intro", men vidoen der kører ved titelskærmen i Zelda: OoT var ihvertfald meget stemningsfuld med Link der rider rundt i Hyrule om natten akkompagneret af et lille klaver/fløjte spil.
(...)
ValkyrieValkyrieSkrevet 22/08-03 22:33 
Fox- Du taler jo totalt sandt.... Den tittel screen er jo til at få tåre i øjene af, så godt som det var lavet.


Mit bud må være Jet Set Radio Future. Er du galt det var godt klippet sammen.

Conkers Bad Fur Day var også god...... Det var virkelig Rares farvel da Conker tog en motorsav og smadrede Nintendo 64 Logoet i starten..... Selvom det jo ikke var nogen rigtig intro:)
Well crucify the insincere tonight...
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 22/08-03 23:36 
Valkyrie >
Fox- Du taler jo totalt sandt.... Den tittel screen er jo til at få tåre i øjene af, så godt som det var lavet.

Ja den er faktisk utroligt rørende på sin egen underspillede måde.

Det samme er forresten også introen til FFX hvor hele crew'et sidder samlet om et bål (?). Også et rigtig flot stykke musik der kører i baggrunden der (selvom jeg godt nok ikke brød mig særlig om spillet som helhed)
(...)
millenniummillenniumSkrevet 23/08-03 08:43 
Bedste intro'er...? Hmmm......

G-police (PSX): massiv fed og rigtig flot intro, med en længde på omkring 15 minutter (ret vildt på det tidspunkt).

Shadow of The Beast 2 (AMI): Måske ikke så mange der kan huske den, men jeg husker den meget klart som noget af det bedste ved spillet. En kort, men dunkel og teknisk flot intro, efter Amiga'ens standarder.

Half Life (PSX/PC): En glimrende måde at introducere et spillets univers på, med en glidende overgang fra intro'en til selve spil-delen.

WipeOut (PSX): Alle Wipeout'erne har flotte introer, men jeg syntes stadig den første er den bedste. Den kort, hektisk og slagkraftig.

Syndicate (PC/MAC): Guf for alle fans af Blade Runner. Det var en ret flot og eksemplarisk intro på daværende tidspunkt.

Der er helt sikkert en del jeg har glemt, som kommer tilbage i hukommelsen hvis man læner sig tilbage og slapper af...
The medium is the message.
KTCKTCSkrevet 23/08-03 12:16 
millennium >
Shadow of The Beast 2 (AMI): Måske ikke så mange der kan huske den, men jeg husker den meget klart som noget af det bedste ved spillet. En kort, men dunkel og teknisk flot intro, efter Amiga'ens standarder.

Selvfølgelig kan jeg huske den, og ja, den var/er mindeværdig. Selve spillet er nu også noget for sig selv, selv om det er i den meget svære ende (selv med snydekoden)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RJKRJKSkrevet 23/08-03 12:23 
A: TENPINTS

Hvorfor kan man huske sådan noget!?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 23/08-03 12:27, rettet 23/08-03 12:28 
Jeg har heldigvis fortrængt Doom koderne, men det krævede også en del viljestyrke ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
quadquadSkrevet 23/08-03 12:30 
MIL (LIM) ;) Mener det er til Wolfenstein 3D?
KTCKTCSkrevet 23/08-03 12:32 
RJK >
A: TENPINTS

Hvorfor kan man huske sådan noget!?
LOL, ja. Selvfølgelig kan jeg også huske den. Også "Wonderland"+"The Seer" i Supercars 2 kommer frem i hovedet på mig nu. Utroligt, hvad man render og kan huske af umiddelbart unyttige ting idag ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KTCKTCSkrevet 23/08-03 12:34 
Naiera >
Jeg har heldigvis fortrængt Doom koderne, men det krævede også en del viljestyrke ;)

Så lad mig opfriske dem for dig ;)
IDKFA, IDBEHOLD+(S V I R A L), IDSPISPOPD, IDMYPOS, IDDQD, IDDT og selvfølgelig IDCHOPPERS :D
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 23/08-03 13:54 
Silent Hill spillene har alle fede introer (Bare en skam, jeg ikke har tålmodighed til selve spillet).

SSB:M introen er også lækker!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
GreaseballGreaseballSkrevet 23/08-03 21:20 
Skies of Arcadia(DC/GC) god intro der sætter stemningen for spillet. Den extra intro i Legends på GC(Efter titel skærmen har stået lidt) er også god.

Legend of Kain seriens introer, dejlig dyster. Har dog aldrig set den første i serien:(
RitesRitesSkrevet 24/08-03 09:31 
Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty

Enig ang. OoT titelsekvensen.
» a winner is you «
SideshowSideshowSkrevet 24/08-03 10:52 
Klart Tetris og Minestryger....fedeste introer ever!!
>>There's only Juan Pablo Angel<<
KakarotKakarotSkrevet 24/08-03 12:53, rettet 24/08-03 12:53 
Colony wars:RED SUN(PSX)har en rigtig fed intro..
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
tue hazukitue hazukiSkrevet 24/08-03 13:06 
Shenmue...!

Self. Best Intro Ever
»You'll never walk alone«
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig