X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Datel Mega Memory...?


Svar
MajorPMajorPSkrevet 22/08-03 17:35 
Hey fans...
Har selv lige bestilt dette memory card til GC (64 mb). Så jeg ville lige høre hvordan det virker? Har kun hørt godt om det, så jeg købte det - holder mig ellers kun til originalt tilbehør.
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
tastasSkrevet 22/08-03 17:53 
Mit fungerede upåklageligt i et lille år.

Derefter begyndte der nogle gange at dukke de forkerte meddelses blokke op når jeg savede til det - at den ikke kun save osv.
Anden eller 3 forsøg gik dog altid igennem.
Jeg skyndte mig derefter at købe et nyt - Nintendo 251.

Mit Datel virker dog stadig, men jeg bruger det ikke mere.
Tør ikke ;)

Men, jeg har tilgengæld hørt om mange som har et Datel, og hvor det virker fjong.
Der er jo altid nogle som ikke virker, og jeg kan have været uheldigt og fået en af dem.

...Begge min Nintendo virker dog fint.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
AsseAsseSkrevet 22/08-03 18:15 
Har haft mit datel i en lille uge, og indtil videre virker det upåklageligt..:)
KoludaKoludaSkrevet 22/08-03 18:17, rettet 22/08-03 18:53 
Har haft det i godt et 1 år nu, det kører stadig som da jeg fik det PERFEKT! :)
SchwenSchwenSkrevet 23/08-03 11:19 
Jeg har også et og det virkede da også rigtig godt i starten, men her på det sidste er der hele tiden kommet en meddelse om at jeg bliver nødt til at formatere det :(

Første gang var det overhovedet ikke sjovt, men da jeg fandt ud af at det bare skulle køle lidt ned før det virkede igen slap det for at blive kylet ud af vinduet :)

Hvis man ikke spiller mere end en halv time ad gangen kan memorycardet godt anbefales, men efter længere tid bliver det brandvarmt og så virker det ikke mere (hos mig i hvert fald).
tastasSkrevet 23/08-03 11:25 
Ja, det var noget lignende mit problem.

Så Naiera, nu må du gerne sige "..Told you so" ;)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
NaieraNaieraSkrevet 23/08-03 11:27 
Ja, køb altid originalt :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SchwenSchwenSkrevet 23/08-03 11:41 
Til MajorP:

Hvis du allerede har købt dit memorycard, så kan du jo altid bruge det som back-up card. Der kan jo være vildt meget på det i forhold til de originale kort, så du kan have det liggende med kopier af næsten 4 originale Memory Card 251, hvis der nu skulle ske strømsvigt mens du saver eller hvad ved jeg.

Sålænge det ikke når at blive varmt skulle det gerne virke helt perfekt.
MajorPMajorPSkrevet 23/08-03 12:04 
Har et 59 block card fra Nintendo i bahånden, som back-up ;)
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
KoludaKoludaSkrevet 23/08-03 15:23 
Hvis memorycardet bliver varmt ved at maskinen kører , er der også et eller andet grueligt galt med maskinen eller memorycardet.

Det har INTET at gører med det er et Uorig. memorycard.
Der er et eller andet der er defekt, hvis det bliver varmt.
SchwenSchwenSkrevet 24/08-03 17:38 
Okay så ser det vist ud til at coolshop.dk får et memorycard retur meget snart :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/08-03 21:17 
Mit virker også perfekt!
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig