X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Jeg savner...


Svar
RegnRegnSkrevet 10/03-03 18:24 
Jeg savner et godt Strategi/Rollespil til PS2, findes der noget sådant???

Jeg har prøvet ring of red, hvilket var udmærket, men jeg synes ikke der var nok character mangagment med... Jeg kunne ikke rigtigt selv styre hvad de skulle være bedre til. Findes der overhovedet noget som er værd at nævne i den genre til ps2?
.regnen.
RitesRitesSkrevet 10/03-03 19:39 
Ring of Red?
» a winner is you «
PapandPapandSkrevet 10/03-03 19:45 
Dark Cloud?
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
RJKRJKSkrevet 10/03-03 20:23 
Jeg har ikke prøvet det, men Dynasty Tactics kunne måske være noget. En slags blanding af Dynasty Warrios og Kessen med inspiration af Final Fantasy Tactics, efter hvad jeg lige kunne se på æsken... ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
CronossCronossSkrevet 10/03-03 21:46 
Jeg tror at du vil kunne lide Dynasty Tactics. Det er dog noget tørt, men de elementer du efterlyser er at finde her. På sin vis minder spillet også om Ogre Battle og den slags.
RegnRegnSkrevet 11/03-03 06:15, rettet 11/03-03 06:19 
Tak, jeg vil lige få kigget på nogle af de titler i nævner.

EDIT: Forresten, er der ikke nogen der skal til KT som har det??? ;)

Rites >
Ring of Red?

Ring of Red er et strategispil hvor man styrer en flok roboter i nogle tur baserede kampe. Når man så vælger at skyde mod en fjende, får man så lov til selv at "sigt" for at se om man rammer. Jo bedre man klarer sig, jo bedre bliver de personer man styrer.
.regnen.
RJKRJKSkrevet 11/03-03 12:46, rettet 11/03-03 12:47 
Ærgerligt at (hvis) gameplayet ikke lever op til den lækre stil i Ring Of Red...

Nu er det jo så til den gamle PlayStation, men grafikken betyder ikke så meget i den slags spil... Du kunne jo prøve noget Front Mission? Det er mech strategi fra SquareSoft med en del historie ikke helt ulig Ring Of Reds opbygning, men mere hardcore. Jeg har 3'eren, som jeg godt kan tage med til KT5.

Dynasty Tactics mener jeg at have set til 199 eller 299 et eller andet sted, selvom det altså næsten lige er udkommet.

Geek Culture: Front Mission 3
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RegnRegnSkrevet 11/03-03 19:56 
Du må meget gerne tage front mission 3 med!!!

Personligt synes jeg ikke historien er så vigtigt i et strategispil.... det er vigtigt i et rollespil, men stadig ikke så vigtigt som gameplay og replay value.

Har du set det i silkeborg??? (Dynasty tactics). Hvis ja, må jeg heller ud og spejde lidt.
.regnen.
RJKRJKSkrevet 11/03-03 20:27 
Det er jo japansk, så der skal være historie.

Jeg kan ikke huske om jeg har set Dynasty Tactics i Silkeborg, men jeg tror faktisk at den var i Læsehesten. Den billige var dog vist i Århus.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RegnRegnSkrevet 12/03-03 11:51, rettet 12/03-03 15:22 
Ja hvis de har det i læsehesten, er det i hvertfald ikke billigt :)

Jeg kigger måske lige ned forbi byen, alligevel. Hvis jeg når det i dag.

EDIT: Det var ikke i silkeborg, du havde set det :)
.regnen.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig