X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sega Game Music vol.1


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 20/08-03 21:28 
Så kom den endelig, min SGMvol.1. Bestilt gennem Tower records. Denne CD indeholder 3 complete soundtracks fra Outrun, Space Harrier og Alex Kidd in miracle world. Alle nr. ligger i en god kvalitet, og til dem som kan læse japansk er der nok at læse i omslaget, de har nemlig lagt en extra folder med noderne til de forskellige nr. Om de er der alle sammen er der tør jeg ikke sige da mit janpanske er MEGET Begrænset.

Den kan anbefaldes til alle med hang til musik fra retro spil. Der er yderlige 2CDer i samme serie.
Det bør dog lige nævnes at de ikke er helt billige (Vol.1 være den billigste) da de hentes fra Japan plus man også lige skal medregne den danske told(GRRRR).

Er der ander der har nogle soundtracks til spil(GTA:VC ikke medregnet) gerne retro og hvor I har fået fat i dem. Så engang et soundtrack til Virtua Fighter i england.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/08-03 22:13 
Jeg har:
Cuts Unleashed: SA2 Vocal Collection (sonic adventure 2)
Jet Set Radio Original Soundtrack

Begge købt gennem Star Soldier, fra japan.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KTCKTCSkrevet 20/08-03 22:29 
Jeg har købt nogle stykker af Chris Hülsbeck, som lavede en del til Amiga og C64 (Giana Sisters, Turrican, R-Type, Jim Power o.s.v.)

Disse købte jeg igennem tyske Synsoniq

Synsoniq
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig