X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nintendos line-up i rest af 2003.


Svar
dpldplSkrevet 20/08-03 18:57, rettet 20/08-03 23:17 
Hvis i er nysgerrige efter hvilke spil der kommer til GC og GBA i år. Så tjek de her 2 lister fra Nintendo.


GAMECUBE:
P.N.O3 - Capcom - 29. August '03
F- Zero GX - Nintendo - 31. Oktober '03
Viewtiful Joe - Capcom - 31. Oktober '03
Star Wars Rogue Squadron III: Rebel Strike - Lucas Arts - 7. November '03
Mario Kart: Double Dash!! - Nintendo - 14. November '03
Billy Hatcher and The Giant Egg - SEGA - 21. November '03
1080 Avalanche - Nintendo - 28. November '03
Pikmin 2 - Nintendo - 28. November '03
Mario Party 5 - Nintendo - 5. Dezember '03
Metal Gear Solid: The Twin Snakes - Konami - tba

Spiele von Drittanbietern:
Soul Calibur II - Namco - 26. September '03
Harry Potter Quidditch World Cup - EA - 31. Oktober '03
FIFA Football 2004 - EA - October '03
James Bond 007 Everything or Nothing - EA - November '03
The Lord of the Rings: The Return of the King - EA - Winter '03

GAME BOY ADVANCE:
Golden Sun2: The Lost Age - Nintendo - 19. September '03
Kirby: Nightmare in Dream Land - Nintendo - 26. September '03
Advance Wars 2: Black Hole Rising - Nintendo - 3. Oktober '03
Super Mario Advance 4: Super Mario Bros 3 - Nintendo - 17. Oktober '03
Final Fantasy Tactics Advance - Nintendo - 24. Oktober '03
Top Gear Rally - Nintendo - 7. November '03
Pokemon Pinball: Ruby and Sapphire - Nintendo - 14. November '03
Mario and Luigi: Superstar Saga - Nintendo - 21. November '03

Spiele von Drittanbietern:
Harry Potter: Quidditch World Cup - EA - 31. Oktober '03
FIFA Football 2004 - EA - Oktober '03
Banjo Kazooie - THQ - October '03
Tony Hawk's Underground - EA - November '03
James Bond 007: Everything or Nothing - EA - November '03
The Lord of the Rings: The Return of the King - EA - Winter '03

Kilde: gamefront
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 20/08-03 19:11 
Nice.
Sælg mig en Xbox =)
kooikkooikSkrevet 20/08-03 19:17 
Stod der ikke noget om Mario Tennis? Nogen der ved hvornår det udkommer?

Er Mario Golf kommet til PAL??
dpldplSkrevet 20/08-03 19:21 
Mario golf kommer først engang i år 2004. Lyder mærklig når US version er ude, men sådan er det bare.

Mario tennis har vidst ingen dato i nogen region endnu (tro jeg)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
kooikkooikSkrevet 20/08-03 19:46 
dpl: mange tak for svaret.

Det skal blive godt med et nyt Maio Kart!
DommergaardDommergaardSkrevet 20/08-03 20:53 
Mario Kart
Pikmin 2
MGS


Glæder mig til at møde jer.. :)
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 20/08-03 21:20 
F- Zero GX
Viewtiful Joe
Mario Kart: Double Dash!!
Billy Hatcher and The Giant Egg
Soul Calibur II
Harry Potter Quidditch World Cup ;)

Kirby: Nightmare in Dream Land
Advance Wars 2: Black Hole Rising
Super Mario Advance 4: Super Mario Bros 3
Final Fantasy Tactics Advance
Mario and Luigi: Superstar Saga
Banjo Kazooie

... - ja tak!

Det bliver dyrt, men til den tid er julen jo også over os.
Meeen, jeg må nok pointere lidt :P
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 21/08-03 00:48 
dpl >
Hvis i er nysgerrige efter hvilke spil der kommer til GC og GBA i år. Så tjek de her 2 lister fra Nintendo.


GAMECUBE:
P.N.O3 - Capcom - 29. August '03
F- Zero GX - Nintendo - 31. Oktober '03
Viewtiful Joe - Capcom - 31. Oktober '03
Star Wars Rogue Squadron III: Rebel Strike - Lucas Arts - 7. November '03
Mario Kart: Double Dash!! - Nintendo - 14. November '03
Billy Hatcher and The Giant Egg - SEGA - 21. November '03
1080 Avalanche - Nintendo - 28. November '03
Pikmin 2 - Nintendo - 28. November '03
Mario Party 5 - Nintendo - 5. Dezember '03
Metal Gear Solid: The Twin Snakes - Konami - tba

Spiele von Drittanbietern:
Soul Calibur II - Namco - 26. September '03

Whoa! Jeg bliver fattig :-(
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Nas_EscobarNas_EscobarSkrevet 21/08-03 12:11 
Ser sgu godt ud! Skal nok have Mario Golf import :D Hvis jeg altså får råd...
"Jack Slate er wack" En million danske kroner udloddes hvis du kan nævne et spil der er mere overrated end DTR.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 21/08-03 13:39 
Sonic.dk >
Mario Kart

Lan Party Mario Kart! *drools*
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 21/08-03 14:29 
dpl >
Metal Gear Solid: The Twin Snakes - Konami - tba

tba...det lyder ikke godt. man frygter jo at det bliver udsat, og det ville da ikke undre mig når de nu ikke kan sætte dato på!

/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
RebelheartRebelheartSkrevet 21/08-03 15:26 
Jeg må indrømme, at jeg er skuffet. En mere kedelig og uinteressant releaseliste skal man lede længe efter.
Det får mig faktisk til at overveje at sælge min GameCube og istedet koncentrere mig 100% om Xbox.
Nintendo skal tage sig gevaldigt sammen!
RaGeRaGeSkrevet 21/08-03 21:00, rettet 21/08-03 21:01 
Det er så stik modsat hos mig. Der er stortset ingen Xbox spil i 2003 der siger mig noget, så derfor blev Xboxen også solgt uden tøven.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
kooikkooikSkrevet 21/08-03 21:04 
xbox er efter min mening den ringeste konsol der er lavet. Gamecube er efter min mening meget bedre, samt findes der sjovere spil til Gamecube end Xbox. Xbox har jo ikke mario spil.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 21/08-03 21:08 
KOOIK: Jeg elsker din ironi :o)

Men det er nu alligevel sandt *lol*
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
KTCKTCSkrevet 21/08-03 21:08 
Det kommer an på hvad man bruger sin chip til ;)
Jeg har spillet mange forskellige Mario-spil på min box :D
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
kooikkooikSkrevet 21/08-03 21:28 
Xbox er ikke særlig meget gennemtænkt. Det kan godt være den er hurtig og har god graffik, men den holder ikke. Det har ikke taget de såkaldte computernørder særlig lang tid at bryde koderne på xbox-spil det samme gælder PS2, men GAMECUBE kan de ikke bryde lige pt, går nok også en del tid inden de kan gøre det. Det viser bare at Nintendo har gennemtænkt deres konsol i stedet for xbox og PS2.

Gamecube har sin charme, hvilket xbox slet ikke har.

En anden ting Mario høre hjemme på Gamecube og ikke på en xbox.

sådan ligger landet.

en sidste ting. Xbox controller den er for kæmper, den er jo kæmpe stor og ikke særlig nem at holde på, i forhold til Gamecube!!!!
KTCKTCSkrevet 21/08-03 21:34 
Spoken like a true fanboy...

Jeg har absolut intet imod Nintendo eller Sony, selv om jeg ikke ejer deres nyeste konsoller, men derfor giver jeg mig ikke til at forherlige et stykke plastic.
Du har lov til at have din mening, men damn, hvor er du forelsket i den kube...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
kooikkooikSkrevet 21/08-03 21:39 
Forelsket i min cube, det vil jeg slet ikke sige. Syntes bare at cuben er den er bedst gennemført. Sikker mod kopiring af spil, smart lille maskine.
RaGeRaGeSkrevet 21/08-03 21:42 
Jeg elsker også min Gamecube, da ingen har knækket den endnu ;)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
kooikkooikSkrevet 21/08-03 21:45 
Håber da folk vil give mig ret i at gamecube er mest gennemtænkt??? Den er jo ikke blevet knækket.
DommergaardDommergaardSkrevet 21/08-03 21:48 
Hmm..

Det er ved at blive lidt fanboy-agtigt det her! Angående spil, så er det helt klart en smags-sag og intet med Xbox at gøre! Ikke alle er vilde med Mario universet mm. (.. jeg ER vild med det!)

Angående Xbox, så kan man sq sige meget, men det er en rigtig fed, og ikke mindst kraftig "lille" sag (".." fordi, at.. ja i ved det nok godt!) og når vi snakker om Controlleren, så har du (Kooik) vel ike hørt om Controller S? En mindre model, som er yderst behagelig, eftersom jeg selv ejer en!

Maskiner er maskiner, og det er da heller ikke det firmaerne tjener på! Nopes, det er software, og det er 100% en smags-sag..

Har selv begge maskiner da de har fremragende spil begge to (Xbox og GC)!

:)
DommergaardDommergaardSkrevet 21/08-03 21:50 
kooik >
Håber da folk vil give mig ret i at gamecube er mest gennemtænkt??? Den er jo ikke blevet knækket.

Det er den, et fremragende stykke hardware!

Grunden til den ikke er knækket skal vi nok takke de smarte "Mini-DVD's" for ;)
kooikkooikSkrevet 21/08-03 21:56 
Ved godt der er noget der hedder Controller S, men stadig syntes jeg at en xbox er den største skuffelse af de nyeste konsoller. Har haft xbox selv og syntes ikke den er så fed som nogle siger. Den er jo også kæmpe stor.

Men jeg holder fast ved Nintendo. Nintendo laver nogle gode maskiner. NES, SNES og nu Gamecube.

Hvis man ikke kan have det sjovt med Mario Kart, så kender jeg nu ikke et andet spil som er nær så sjovt som Mario.

Men det er jo også min mening.
RaGeRaGeSkrevet 21/08-03 21:59 
Gamecube er også min ynglings konsol, men der er plads til alle 3 hos mig.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
KTCKTCSkrevet 21/08-03 22:00 
Sjovt nok er det en af hovedgrundene til, at jeg godt kan lide Xboxen, at den kan knækkes :)

Hvis man skulle komme med en lidt spydig bemærkning, så kunne man jo sige, at der ikke er nogen Nintendo-boys, der kan finde ud af at hacke en konsol ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
PlaykidPlaykidSkrevet 21/08-03 22:08 
Jeg holder meget af alle 3 formater. Nintendo har Mario, som jeg holder meget af. Sony har GTA serien (indtil videre), men de har også lavet mange andre gode spil.
Xbox har Master Chief:)

Foruden det, er det også rart at kunne afvikle spil fra dens hdd og kunne spille emulatore (tak KTC:))

Jeg har ingen problemer med nogen af konsollerne, men synes nu GC'en joypad virker meget skrøbeligt og analogen bryder jeg mig heller ikke meget om.
Jeg holder mig til den store Xbox controller, den synes jeg passer perfekt i mine hænder og til Xbox spillene.
Spiller nu: Halo 3
RJKRJKSkrevet 21/08-03 22:12 
kooik >
Håber da folk vil give mig ret i at gamecube er mest gennemtænkt??? Den er jo ikke blevet knækket.

Det har jo ikke et klap med det at gøre. Hovedårsagen til at piratkopiering ikke er udbredt på GameCube er, at den bruger et ikke-standard disc format.

Er det "gennemtænkt"?

Tja, det betyder at GameCube-spil generelt har elendige videosekvenser og eventuelt er på flere discs, fordi der ikke er plads nok på skiverne.

Godt for Nintendo, skidt for forbrugerne...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
kooikkooikSkrevet 21/08-03 22:15 
Det er da gennemtænkt med at køre med et andet disc system. Hvilket spil har mere end en cd??? Jeg kender ikke nogen Gamecube spil som bruger mere end en cd.
PlaykidPlaykidSkrevet 21/08-03 22:17 
Der er i hvertfald Resident Evil og Resident Evil Zero...
Spiller nu: Halo 3
kooikkooikSkrevet 21/08-03 22:20 
Jeg kan ikke se at der skulle være noget galt med at et spil skulle ligge på 2 cd´er.

En anden ting til dem der brænder spil, det kan godt være at man har en stor samling, men hvor fedt er det at have en kopi af noget?
RJKRJKSkrevet 21/08-03 22:53, rettet 21/08-03 22:54 
kooik: Hvad med at checke lidt op på tingene, før du udtaler dig om dem?

Et af problemerne med flere discs er for eksempel, at det er dyrere at producere og derfor vælger udgiverne så hellere at ofre kvalitet og indhold (som man kan få bekræftet ved at kigge på videosekvenserne i de fleste GameCube-spil). Hvordan mon et (rigtigt) Final Fantasy skulle presses ned på en GameCube-disc...?

Som jeg har sagt handler GameCubes disc-format på ingen måde om at konsollen er mere gennemtænkt end de andre. Det er et valg med fordele og ulemper. Nintendo har tradition for at vægte sikringen mod piratkopiering højt, mod tab andre steder.

Nu siger du måske også snart at det var "gennemtænkt", at Nintendo 64 kørte med cartridges fremfor cd'ere, fordi spillene så ikke kunne kopieres...?

Og piratkopier interesserer mig i øvrigt ikke det fjerneste, som du kan se af min samling.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RonaldoRonaldoSkrevet 22/08-03 08:45 
Jeg synts personligt at GC'en er meget gennemtænkt, alt fra design til opbygning. Det er markedsføringen og supporten den er gal med. Jeg kan også godt forstå at industrien er træt af piratkopiering. Microsoft og Sony sendte deres maskiner på marked uden sikkerhedsseler eller airbags, Nintendo var bare fire skridt foran.
kooikkooikSkrevet 22/08-03 09:08 
FreddiE: Jeg er helt enig med dig.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 22/08-03 09:45 
Stop nu det der fanboy "Consol x sutter #¤% - Consol Y sparker #¤%" pjat.

Xbox og GameCube har begge solgt i omegnen af 7 millioner maskiner.
Der er ingen af de 2 grupper, der bare er hjernedøde fjolser uden forstand på gode spil.

Nintendo har lavet mange af de bedste spil nogensinde overhovedet.
Halo er et af de bedste spil nogensinde overhovedet.
Xbox Live er den eneste nuværende online service for konsoller, der for alvor udvikler det marked.

En anden ting er så, at det er min overbevisning, at en del af Sonys succes i høj grad skyldes muligheden for at kopiere PS spil.
Set i det lys ved jeg ikke "hvor smart" GameCuben er.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
RonaldoRonaldoSkrevet 22/08-03 09:52 
Vi diskuttere Nintendo, det er vel lovligt.
Danny SallingDanny SallingSkrevet 22/08-03 10:20 
Ingen tvivl om at en af de store grunde til at Sony tog SEGA indenom dengang med PS og Saturn, var/er at spillene kunne kopiers så let, ikke sagt at det var den eneste grund til at PS "åd" Saturn. En anden grund var jo også markedsføringen af maskinen og så at den var noget bedre til 3D som verden skreg efter på det tidspunkt. At man så nu, og i de seneste år(for newbees)har fået øjnene op for den total lækre 2D del i Saturnen, viser jo at den ikke aligevel var/er helt ved siden af ;-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
DommergaardDommergaardSkrevet 22/08-03 13:05 
kooik >
.. nyeste konsoller. Har haft xbox selv og syntes ikke den er så fed som nogle siger. Den er jo også kæmpe stor.

Det har stadig ikke noget med maskinen at gøre! Snakker vi design, eller hardware og software??

Størrelsen er da lige meget, det er ikke en ting man skal sidde og beundre, men sidde og spille på!
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 27/08-03 22:29 
7thsun - Giv mig dit ikon, din vantro hund ;o)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig