X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

TOCA Race Driver over XBL...


Svar
enfenenfenSkrevet 20/08-03 14:55 
Nu har jeg ikke selv prøvet spillet, da jeg savnede Live funktion, men det kan da være, at man skulle investere i spillet, hvis det da kommer ud.

TOCA Race Driver Live Edition
What is the Matrix?
JimPPJimPPSkrevet 20/08-03 15:04 
Nice... Kan da klart anbefales, det er ret cool i singelplayer.
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
KTCKTCSkrevet 20/08-03 15:17 
Hvis man ikke falder i søvn... Personligt mangler jeg fart og spænding i Race Driver...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
PlaykidPlaykidSkrevet 20/08-03 15:18 
Ditto. Jeg solgte mit bl.a. pga. de grunde, men jeg tror nu godt jeg kunne finde på at invistere i den "måske billigere" Live udgave...
Spiller nu: Halo 3
APHAPHSkrevet 20/08-03 15:44 
RD mangler fart og især ordenlige køreegenskaber + fysik... Race driver er uden tvivl det ringeste spil i toca serien
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
Markovich dkMarkovich dkSkrevet 09/12-03 13:16 
Var hvad sker der her, toca racer driver er sku da noget af det ypperligeste ang med fysik og fart tror lige jeg gned mine øjne da jeg så dette, har i egentlig prøvet det over live eller............i singel player er det OK rimeligt nemt men over live er det da for vildt, og jeg er ikke den eneste, har mødt mange englænder der siger helt det samme som moi!!Hmmm siger vel bare at vi er sku så forskellige os konsol nørder!!
APHAPHSkrevet 09/12-03 15:57 
Markovich dk >
toca racer driver er sku da noget af det ypperligeste ang med fysik og fart

Nej det er det ikke. Du er ihvertfald gået glip af nogle klassiker i racer genren, hvis du er af den opfattelse.

har i egentlig prøvet det over live eller?

Enmet blev lavet i august, så svaret må af gode grunde være nej.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
Markovich dkMarkovich dkSkrevet 10/12-03 23:28 
F.eks ??
jaesjaesSkrevet 11/12-03 01:27, rettet 11/12-03 01:28 
Der er ikke mange sim-agtige bilspil til de nye konsoller, men b.la. TOCA´erne til PSX er gode.

EDIT: Ja, og så er GT3 selvfølgelig også på mange måder en sim.
APHAPHSkrevet 11/12-03 09:09 
Markovich dk >
F.eks ??

F.eks. F355 Challenge:Passione Rossa til dreamcast
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig