X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Netværks Spil


Svar
Bobcat3003Bobcat3003Skrevet 19/08-03 21:31, rettet 19/08-03 21:40 
Hvor mange har fået købt en network adaptor til PS2? Jeg vil gerne lige høre jeres meninger og erfaringer om den, og lad nu vær med at sammenligne den med Xbox Live ik'?

Kommende netværksspil

- Tribes Aerial Assault (September)
- XIII (29 oktober)
- Hardware: Online Arena (24 september)
- Medal of Honor: Rising Sun (14 november)
- SSX3 (24 oktober)
- This is Football 2004 (?)
- Tony Hawk's Underground (?)
- SOCOM 2 (?)
- Syphon Filter: Omega Strain (?)
- Destruction Derby Arena (Oktober)
- Gran Turismo 4 (?)
- Need For Speed Underground (1. kvartal 04)
- Resident Evil: Outbreak (?)
- EverQuest (24 september)
- My Street (Oktober)
- Amplitude (24 september)
- Fire Warrior (September)
- Fifa 2004 (24 oktober)
- Madden NFL 2004 (10 september)
- NHL 2004 (24 september)

Kender ikke lige til flere, hvis i gør så sig til.

I øjeblikket kan følgende spil købes:
- SOCOM
- Twisted Metal Black Online
- Midnight Club 2
- Tony Hawk's Pro Skater 3 & 4

Ved ikke om der er andre.

Nå hvad siger i, er udbudet stort nok? Alle ovennævnte spil skulle efter sigende komme inden nytår (excl. NFS:U).

Nå ja, til jer som har tænkt jer at købe en adaptor: Husk lige at købe Twisted Metal Black Online samtidig, så vi kan smadre hinanden ;-) Det koster kun 279,- i Bilka, så det skulle i lige kunne få råd til.
Rated R for retarded
Per SPer SSkrevet 19/08-03 21:43, rettet 19/08-03 21:43 
Twisted Metal Black Online er lige til at lukke op og skide i.

Der fik du min uforbeholdne mening. Lidt svært at holde Xbox Live ude af det her - faktisk.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
RaGeRaGeSkrevet 19/08-03 22:11 
Tilgengæld er SOCOM lysår foran hvilket som helst XBL spil der er udgivet indtil videre...
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
Bobcat3003Bobcat3003Skrevet 19/08-03 22:13, rettet 19/08-03 22:15 
Twisted Metal er sku da for fedt!! Du kan sikker bare ikke finde ud af det, det er nok det der er problemet ;-) Ej hver sin smag, men jeg syntes nu det er fedt.
Rated R for retarded
PlaykidPlaykidSkrevet 19/08-03 22:14 
Jeg fik min bredbåndsadapter idag, og installerede den ude nogen særlige problemer (bortset fra jeg ikke kunne bruge det kabel der fulgte med;P)

Jeg smed SOCCOM i disken, og loggede på en server med 16 spillere. Spillet virkede fint, og det hele kørte FLYDENDE ingen problemer der overhovedet.
Jeg fik dog ikke spillet andet en 15 min. før mine kammerater kom ind, de skulle selvfølgelig have lov til at prøve...
Vi fandt en anden server, også med 16 spillere, og det kørte lige så flydende.
SOCCOM er faktisk et rigtigt godt online spil, jeg vil bare gerne have tid til at prøve det lidt alene i et godt stykke tid;)
Spiller nu: Halo 3
Per SPer SSkrevet 19/08-03 22:24, rettet 19/08-03 22:25 
Hvis man vil have hurtige svar på P:R, så læg ud med at besvare spørgsmål som Okotta plejer at gøre. Det har en dejlig evne til få gang i fanboy aktiviteten lige med det samme.

Må tilstå at Amplitude indtil videre er min egen favorit. Ikke fordi de andre er dårlige, de virker bare lidt for ordinære til at sætte damp under kedlerne.

- men PS2 online er kommet fint fra start.

Prisen på Twisted opvejer til en hvis grad kvaliteten.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
King ChaosKing ChaosSkrevet 19/08-03 22:28 
Per S >
Twisted Metal Black Online er lige til at lukke op og skide i.

Jeg er da glad for at jeg ikke er den eneste i branchen der tør tage bladet fra munden, Per ;)

...i øvrigt er jeg HELT enig. Lorte spil!
NaieraNaieraSkrevet 19/08-03 22:32 
Nummer to i serien til PSX var ellers et udmærket spil...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
jaesjaesSkrevet 19/08-03 22:55, rettet 19/08-03 22:55 
Og hvad er det så lige at I to sure "gamle" mænd ikke kan lide ved Twisted Metal: Black Online ;)

Det har jo fået udemærkede anmeldelser, så lidt konstruktiv negativ kritik er ikke af vejen, bare fyr løs :)
SquareSquareSkrevet 19/08-03 23:08 
Udemærkede anmeldelser ? Tror du så ikke det er Twisted Metal: Black de har talt om ?

Jeg synes heller ikke TM:BO er et særligt godt spil, men det er nok mest fordi der sjældent er ( længe siden jeg har været på, der er måske flere nu ) mere end et eller to spille rum og de spiller næsten altid deathmatch. Jeg synes heller ikke grafikken er noget at råbe hurra for, og i hvert fald i deathmatch mode bliver man MEGET træt af det, MEGET hurtigt.
It's only a state of mind.
jaesjaesSkrevet 19/08-03 23:19 
Square >
Udemærkede anmeldelser ? Tror du så ikke det er Twisted Metal: Black de har talt om ?

Nej.
Bl.a. 8.2/10 på Gamespot og 74/100 på Gamespy.
Teksten har jeg kun skimtet, men har ikke fundet noget der skræmte mig helt vildt (udover at genren pr. defination nok er lidt ensformig)...
Per SPer SSkrevet 19/08-03 23:27, rettet 20/08-03 10:57 
Ja! Enformigt. Alt for ensformigt. Grim og dyster grafik, og alt for få muligheder. Det lugter af at være lavet som et følgeprodukt sammen med netværksadapteren, man bliver lidt grådig, og sælger spillet som "stand alone". Og det kan kvaliteten bare ikke bære.

Præcis som Fantavision burde have fulgt gratis med til PS2 launchen, burde Twisted have været "bundlet" med adapteren.

Kan man more sig over Twisted, så må det være nemt at være online spilkøber til PS2 - for alt andet er betydeligt bedre.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
OmenOmenSkrevet 20/08-03 01:22, rettet 20/08-03 01:24 
Naiera >
Nummer to i serien til PSX var ellers et udmærket spil...

Helt enig, det var et super mp spil.


Per S >
Må tilstå at Amplitude indtil videre er min egen favorit.

Kan det passe.. findes der virkeligt en Amplitude/Frequency fan mere i det danske land? =)
Vote Ficus!
juventus champjuventus champSkrevet 20/08-03 05:37 
ps2 online er l00km bagefter xbox-live.De har meget at lære.
XBOX-4 EVER
Gamertag :Juventus champ+Chazz JcJ
Danny SallingDanny SallingSkrevet 20/08-03 09:23 
Men hvem var det nu lige der var først med online spil, var det ikke Atari med deres Jaguar egentlig(US)?
Der var da ihvertfald nogen spil der understøttede en eller anden form for online så vidt jeg husker, kan så godt være det "bare" var linkable...
Men ellers var Saturn jo online i JAP, så man må sige at ALLE andre har været bagud i mange år ;-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
NaieraNaieraSkrevet 20/08-03 09:36, rettet 20/08-03 09:37 
Man kunne få modem til Mega Drive, og SNES, og endnu tidligere konsoller...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Danny SallingDanny SallingSkrevet 20/08-03 09:50 
Wow...modem til SNES og MD...sygt ;-)
Hvilke spil understøttede det så?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
NaieraNaieraSkrevet 20/08-03 10:02 
Dunno, men du kan da altid købe dig et MegaDrive modem...

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Danny SallingDanny SallingSkrevet 20/08-03 10:39 
Gad vide hvad hastigheden er på den *lol* måske 9.600 *lol*
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
King ChaosKing ChaosSkrevet 20/08-03 10:55 
jaes >
Og hvad er det så lige at I to sure "gamle" mænd ikke kan lide ved Twisted Metal: Black Online ;)

Jeg er enig med Per... tydeligvis... Jeg synes de oprindelige to spil var ret underholdende. Online udgaven forsøger i høj grad at være et skyde-spil og slet ikke noget køre-spil, imodsætning til f.eks WipeOut og Mario Kart som rent faktisk involverer kørsel (i ordets bredeste forstand). Twisted Metal Online behøver slet ikke bilerne og det afsløres tydeligt i den meget ustramme måde at styre dem på.
T.REXT.REXSkrevet 21/08-03 16:50 
Per S >
Ja! Enformigt. Alt for ensformigt. Grim og dyster grafik, og alt for få muligheder. Det lugter af at være lavet som et følgeprodukt sammen med netværksadapteren, man bliver lidt grådig, og sælger spillet som "stand alone". Og det kan kvaliteten bare ikke bære.

Du har ret Per S, det er r*vsygt for at sige det mildt. I starten er det sjovt nok men efter et par gange *boring*
så hellere Socom se det hved man hvad er. Forresten hvor mange har Socom her inde (tænkte om vi ikke skulle tage et spil)
One PS2 to rule them all
RaGeRaGeSkrevet 21/08-03 20:58 
Jeg er klar i morgen på SOCOM.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
T.REXT.REXSkrevet 28/08-03 20:40 
Jeg mener at Socom 2 kommer 1. kvartal 2004. men er det ikke noget med at der er nogen der siger at det kommer til jul. Det har jeg hørt en lille fugl synge om. I hope so ;-) Christmas Present. Hihi
One PS2 to rule them all
Zzap!Zzap!Skrevet 29/08-03 00:02 
juventus champ >
ps2 online er l00km bagefter xbox-live.De har meget at lære.
XBOX-4 EVER

Det at microsoft kan være så frække, at tillade sig at tage penge for en peer to peer service er utroligt. Prøv at tænke på alle de websites (som P:R), message boards og peer to peer kontakt skabere, der er helt gratis. Skulle kæmpestore, megarige microsoft så ikke kunne sluge den mikroskopiske udgift?
Jeg tør væde på at spil der kræver en stor central server kommer til at koste extra.
Den eneste fordel er at man kommer til at slippe for snydere, her de første måneder af xbox-live, men som alle andre steder skal de nok finde en vej, ja, det er faktisk allerede sket i PSO V.2.
Born to kill space
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig