X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvordan ser dit konsol-setup ud?


Svar
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 19/08-03 19:23, rettet 07/04-05 14:43 
Ja, så er det tid... Nu skal vi have kortene på bordet :) Hvordan har i sat jeres konsoller op? Hvor mange har i sat til på samme tid, og hvordan.. Og hvor får i plads til dem? Hvor mange af dem står oppe på loftet og samler støv, og hvor €#"%" får i plads til alle jeres spil :)

Jeg mangler lidt inspiration, eftersom min sidste anskaffelse er henvist til en plads på gulvet... Se hele indlægget
447 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > »

Svar
CoreCoreSkrevet 24/04-08 08:41 
Den klarer sig fint. Den har alligevel små 5 gode centimeter i hver side + fri udluftning bagtil.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
AmbyAmbySkrevet 24/04-08 08:49 
Ok. Tak for svaret. Jeg har nemlig samme møbel, hvor min står ovenpå, netop fordi jeg var bekymret for dette.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
DarkbeatDarkbeatSkrevet 24/04-08 12:33 
Rigtigt lækkert hookup Core.
Er sattelitterne trådløse eller er du gået gennem væggen?
CoreCoreSkrevet 24/04-08 13:42 
Den del af stuen hvor alting står er en ny tilbygning, så vi var hurtige og trække kablerne gennem væggen (og over loftet til baghøjtalerne), inden der blev muret ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HeroldHeroldSkrevet 24/04-08 13:48 
Det havde ellers være skidesmart med trådløs strøm :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
rapsacrapsacSkrevet 24/04-08 14:02 
skriv lige hvad du har. spillemaskinerne siger selvfølgelig sig selv så tv, forstærker osv...
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
CoreCoreSkrevet 24/04-08 14:12, rettet 24/04-08 14:12 
Skærmen hedder PDP 507 XD (mener jeg), er på 50" og er fra Pioneer. Forstærker er Technics og hedder SA-DX 940.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 24/04-08 18:25 
Herold>
Sejt! Det er den nye Xbox-kat! Er den trådløs?

Medfølger der mus....og tastatur?
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
SumezSumezSkrevet 24/04-08 21:50 
Hvordan ser dit konsol-setup ud?

Ikke super stilet, men vi har heller ikke meget plads i stuen.
Har lige rykket lidt rundt så højtalerne står bedre i forhold til fjernsyn og sofaer. Man kan se mindst en X350, Wii, PS3, to PS2'er og en PSP på billedet. Men meget konsolsetup er der faktisk ikke i det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HolisticHolisticSkrevet 25/04-08 11:25 
Sumez>
X350

Igen en tidlig prototype der må være tale om der ;)
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
SumezSumezSkrevet 25/04-08 12:18 
Yup, kendetegnet af den rustne Bioshock-agtige frontplate.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RaGeRaGeSkrevet 25/04-08 13:59, rettet 25/04-08 14:09 
Her er så mit "setup" selvom der ikk er meget om det. Har pt. kun en 360'er, da jeg ellers foretrækker at spille på pcen.

Billedet i ser oven over tvet, er et billede min far har malet, bare hvis nogle er nysgerrig, har en del andre billeder i lejligheden, som jeg gerne poster, hvis det skulle have interesse..

Mit pc setup: http://img164.imageshack.us/img164/7048/img0118ej0.jpg

Her er så mit konsol setup
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
BeanoBeanoSkrevet 25/04-08 14:26 
RaGe>
Billedet i ser oven over tvet, er et billede min far har malet, bare hvis nogle er nysgerrig...

Ok syret far du har der ;)
RaGeRaGeSkrevet 25/04-08 15:28 
Ja, han har en fed kunstnerisk stil :p
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 25/04-08 17:15 
Trampedach hvem?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
nerosnerosSkrevet 28/04-08 16:52 
Sumez>
Ikke super stilet, men vi har heller ikke meget plads i stuen.

Fedt setup Sumez. Sådan skal det se ud hvis man spørger mig ;-) Kunne godt ligne mit lidt men dog uden det flotte TV.
Bashful Neophyte
la0sla0sSkrevet 28/04-08 19:38 
RaGe>
har en del andre billeder i lejligheden, som jeg gerne poster, hvis det skulle have interesse..

Fyr løs! :)
Hvad sker der?
KeenKeenSkrevet 04/05-08 18:48 
Fik jeg lige taget nogle billeder... det ligner meget det samme som sidst udover der er lidt flere spil og det er i en anden lejlighed...

click here
dpldplSkrevet 14/07-08 17:20 
Fik endelíg taget et af mit. Skal taget nogen flere af spil og film senere.

Billede.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HankyHankySkrevet 14/07-08 17:31 
Kan du så få lukket låget på den Dreamcast :P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
dpldplSkrevet 14/07-08 17:33, rettet 14/07-08 17:34 
uheldigvis nej. Knap til at åben med sidder fast :/ (Men normalt har jeg et spil ligene oven på for at holde den nede ><)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 14/07-08 17:35 
dpl>
Fik endelíg taget et af mit. Skal taget nogen flere af spil og film senere.

Hvor har du købt den Blue Dragon front plate henne?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/07-08 19:16 
dpl>
uheldigvis nej. Knap til at åben med sidder fast :/ (Men normalt har jeg et spil ligene oven på for at holde den nede ><)

4 skruer så har du pillet "overtakkelasen" af maskinen og så kan du vel presse knappen ud igen?
Spiller nu: Phantasy Star IV
dpldplSkrevet 14/07-08 19:30 
Born2Play>
Hvor har du købt den Blue Dragon front plate henne?

ebay
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
PlaykidPlaykidSkrevet 27/11-08 22:26 
Efter en lille omindretning, synes jeg det var på sin plads med lidt billeder :-)

Hvordan ser dit konsol-setup ud?

Hvordan ser dit konsol-setup ud?

Hvordan ser dit konsol-setup ud?

Projektoren er en Panasonic 700AE, og lærredet 66" Lissau. Lærredet er mærkværdig bedre end det sidste jeg havde. Det er dog ikke helt perfekt ved lysebilleder, men denne gang er det acceptabelt.
Spiller nu: Halo 3
NaieraNaieraSkrevet 27/11-08 22:37 
Der er altså temmeligt stor forskel på lærreder ;) Det er ikke tilfældigt at man kan få Stewart lærreder til 25k, hvor det bestemt ikke bare er mærket man betaler for.

Lissau, har jeg læst, er i øvrigt på vej til at blive ISF-certificeret. Jeg mener det skulle være White Flex, men det kan være en af de andre. Dét er en ret eksklusiv klub at blive optaget i, som lærredsfabrikant.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
PlaykidPlaykidSkrevet 27/11-08 22:59 
Der er garanteret forskel, men pt. er jeg ganske tilfreds med kvaliteten :-)
Og når jeg så engang flytter kan man jo invistere i et bedre :-)
Spiller nu: Halo 3
NaieraNaieraSkrevet 28/11-08 00:14, rettet 28/11-08 00:16 
Nu refererede jeg jo til den forskel du så fra dit gamle, til dit nuværende fra Lissau. Det virkede for mig som om, at du var overrasket over, at dit nuværende lærred er bedre, og så var det bare jeg siger, at det er da ikk' så underligt ;)

Lissau er som nævnt vist en producent at holde øje med for fremtiden, og så hjælper det jo også, at det er danskproduceret, og billigere end tilsvarende fra udlandet :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
PlaykidPlaykidSkrevet 28/11-08 00:26 
Ah. Nej, jeg var skam ret overbevist om det burde være bedre :-) Jeg var tilgengæld ret forundret over hvor ringe de billigere lærrede kan værre.

Jeg tror også Lissau er et mærke jeg vil holde lidt øje med. Man må gå ud fra tingene bliver forbedret med tiden, ligesom så meget andet. Skal jeg have et andet lærrede engang, kunne jeg godt forestille mig at bruge penge på samme mærke, alt efter hvordan udviklingen er gået naturligvis :)
Spiller nu: Halo 3
KeenKeenSkrevet 18/03-09 23:40, rettet 18/03-09 23:47 
Mit setup er ikke helt færdigt endnu, pjrojektoren skal op og hænge, anlæget skal skiftes ud, ledninger skal lægges pænt op, skal have et lærred, flere konsoller skal sættes til og så skal der ændres et par andre småting, men man kan godt se meningen med mit setup efterhånden...

Setup
dchangdchangSkrevet 03/08-09 20:11, rettet 03/08-09 20:12 
Nu kommer der lige en opdatering fra mit gaming-room. Jeg er jo så heldig at jeg bor i eget hus med kæresten (på godt og ondt), så alt skal have en acceptabel WAF-faktor. Det ved i jo. :-)

Så jeg har brugt den sidste uge af min ferie på at få alt rigget til. Setuppet består af et Sony KDL40WE5 krydret med Philips HTS8150, kabler til ca. 2000 kr, aluminiumsbakker samt en efterhånden hel del arbejdstimer. Maskinerne i stuen (360 og Wii) er gemt væk omkring hjørnet sammen med HD-DVD, Riaa-forstærkeren og diverse, det samme er alt strøm osv, men heldigvis er alt gået vel. Man kan nemt glemme et eller andet.

Medie-reolen er fra min tid i Stereo Studio, der fik jeg nasset mig til sådan én da de skulle skifte hylder. Der står der meste af mit underholdning, dog har jeg også en del skabsplads til spil og mine gamle maskiner som NES, SNES, N64, Gamecube, Dreamcast, Sega Master System og en enkelt Sega Mega Drive. Og nej, Sex & The City skoæsken er ikke min!

Hvordan ser dit konsol-setup ud?

Hvordan ser dit konsol-setup ud?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
RaGeRaGeSkrevet 30/09-09 01:46, rettet 30/09-09 01:56 
Lidt billeder af mit setup.

http://img190.imageshack.us/i/img0875xh.jpg/

http://img193.imageshack.us/i/img0876pp.jpg/

http://img190.imageshack.us/i/img0877tl.jpg/

http://img29.imageshack.us/i/img0879so.jpg/

http://img188.imageshack.us/i/img0886dn.jpg/
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
cstormcstormSkrevet 09/12-09 10:43 
Retro blandet med new gen på 15m^2!
Hvordan ser dit konsol-setup ud?

Hvordan ser dit konsol-setup ud?

Hvordan ser dit konsol-setup ud?
Verden er ikke klar.
KeenKeenSkrevet 09/12-09 12:14 
Jeg synes konsol reolen buer lidt XD
dRxLdRxLSkrevet 09/12-09 12:36 
Tror bare det er et spørgsmål om optikken i kameraet. Bemærk at overkanten på fjernsynet buer den modsatte vej. Jo mindre linse jo mere bue-effekt.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
ElgenElgenSkrevet 09/12-09 12:51 
Jeps det der ligner helt sikkert en parallaksefejl.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
cstormcstormSkrevet 09/12-09 13:56 
Hehe, faktisk er et lidt en kombination.
Det er en 17mm linse, så den er lidt distorted, men faktisk buer reolen en smule.
Verden er ikke klar.
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 09/12-09 19:18, rettet 09/12-09 21:15 
Billedet er lige taget for omkring 10 min. siden mens jeg sidder og tæver løs i Madworld, eller dvs. det blev en film ved en fejl og jeg er simpelthen for doven til at tage et billede igen, så bliver et screenshot.
Hvordan ser dit konsol-setup ud?

Mit andet Altar, mere retro baseret, har et værelse hos min far hvor det står.
Hvordan ser dit konsol-setup ud?
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
HankyHankySkrevet 09/12-09 19:21 
Brug ["IMG] URL ["/IMG] (uden de to ""'er)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 09/12-09 19:50 
tak tak, fisket
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
SumezSumezSkrevet 10/12-09 10:02 
I hear you like Castlevania
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KeenKeenSkrevet 14/12-09 22:09 
Er der ikke flere der har billeder? :)
dRxLdRxLSkrevet 14/12-09 22:10 
Jeg skal lige lave mit setup færdig, så smider jeg en film på jewtube.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KeenKeenSkrevet 15/12-09 00:44, rettet 15/12-09 00:44 
jeg skal flytte her til den 1. så kommer der nok også nogle billeder, når jeg har fået klaret det...
SumezSumezSkrevet 15/12-09 09:46 
Som sagt i "Ikea-tråden", er jeg også i gang med at få styr på alt mit, og der kommer billeder når det er færdigt. :) Men det kan sagtens være der går et par måneder.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 15/12-09 09:49 
Skal også have mit set-up helt ændret i weekenden med nyt TV møbel hvor det meste "konsol-rod" diskret kan gemmes væk bag låger. Søger for at uploade billeder når jeg er færdig :)
BeanoBeanoSkrevet 28/12-09 12:47 
Mit nye setup... målet var at få det til se mindre rodet ud og lukke konsoller af for støv. Syntes jeg er opnået med dette møbel og har samtidig fået mere plads.
Har boret fire store huller bag på møblet i højre side for at sikre mere luft men har også lågen åben når jeg bruger PS3 eller 360. Hjælper også på varmeudvikling med den nye PS3 slim :D

Hvordan ser dit konsol-setup ud?
Større billede: http://www.bean.dk/pr/tvmobel1.jpg

Hvordan ser dit konsol-setup ud?
Større billede: http://www.bean.dk/pr/tvmobel2.jpg

P.S: Sackboy ikke inkluderet ;)
SumezSumezSkrevet 28/12-09 12:58, rettet 28/12-09 12:59 
Beano:
Nice nok. Det minder meget om det jeg har gang i, omend jeg har en del flere hylder, hvilket gør det sværere at undgå rodet >_<
Jeg har netop fået lidt ekstra skabsdøre og skuffer i julegave, så det begynder at se bedre ud.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 28/12-09 15:55 
@Beano: Nu er det jo også lidt nemmere at pakke alle sine konsoller af vejen, når man kun har 3 tilsluttet };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 28/12-09 16:07, rettet 28/12-09 16:07 
Syntes det er nemmere at lukke en låge frem for at pakke konsoller ned :)

Regner dog også med min PS2 skal tilsluttes igen nu hvor jeg har pladsen og en PS3 slim uden BC - måske også min DC hvis jeg får lysten ;)
447 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig