X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Anyone up for a challenge?


Svar
dchangdchangSkrevet 19/08-03 19:03 
Min NES er gået helt bananas. Jeg har lige haft den renset fordi joypad-portene fra den ene dag til den anden ikke virkede. Er der en haj der evt kan ordne det, eller kan jeg bare kassere den? Det skal lige siges at den hidtil har virket helt perfekt, så det er vildt mærkeligt.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
dRxLdRxLSkrevet 19/08-03 19:33 
Og jeg som, ud fra at have læst overskriften, troede udfordringen bestod i at tyde en engelsk tekst på et dansk forum... ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
StarmanStarmanSkrevet 19/08-03 19:43 
Hvis du bor i nærheden af århus, kan jeg godt tage en kik på den.
dchangdchangSkrevet 19/08-03 19:52 
dRxL >
Og jeg som, ud fra at have læst overskriften, troede udfordringen bestod i at tyde en engelsk tekst på et dansk forum... ;-)

Det var første udfordring. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
dchangdchangSkrevet 19/08-03 19:53 
Kan man evt. sende den til dig, Starman? Jeg bor i Aalborg. Har du hørt om det her før?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
StarmanStarmanSkrevet 19/08-03 20:33 
Har prøvet det med Joypad portene, men jeg kan ikke garantere at jeg kan få den op og køre, jeg vil godt prøve, men der løber jo 45kr på i porto hver vej, hvad enten jeg kan lave den eller ej. :-)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig