X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Næste fire Sega Ages 2500 spil


Svar
NaieraNaieraSkrevet 19/08-03 16:34, rettet 19/08-03 16:52 
Sega AGES 2500 Vol. 6 Virtua Racing
- remake of Model 1 3D racing game
Sega AGES 2500 Vol. 7 Last Bronx
- remake of the Model 2 arcade fighting game
Sega AGES 2500 Vol. 8 Phantasy Star 2
- remake of Mega Drive RPG
Sega AGES 2500 Vol. 9 Phantasy Star 4: The End of Millennium
- remake of Mega Drive RPG

Nøøj, så skal RJK vist have den ultimative Virtua Racing ;)

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 19/08-03 16:56 
Det er vist nærmere dRxL ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 19/08-03 17:06, rettet 19/08-03 17:08 
RJK har allerede den ultimative udgave af Virtua Racing, nemlig arcadeversionen (The original and best). Lige meget hvad man laver 10 år senere vil den jo netop stå som noget særligt i kraft af dens historicitet og de minder jeg har om den fra den gang.

Nu er dette ikke det mest nyhedsorienterede sted i verden, så jeg har allerede nået at skrive lidt om denne pakke et andet sted.

Se selv.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 19/08-03 18:14 
Jeg glæder mig nu til at se PS4. De er jeg ret ligeglad med. Hvad vi har set indtil videre i denne serie, ser jo ganske imponerende ud.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Danny SallingDanny SallingSkrevet 22/12-04 23:15 
Check out the list :-)
Damn de ser bare for fede ud, gad sku godt at have hele samlingen, nogen der har nogle af disse lækre SEGA AGES 2500 spil?

Nam nam
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Bede-xBede-xSkrevet 28/12-06 14:56, rettet 28/12-06 15:00 
Jeg bruger lige denne tråd til at gøre opmærksom den seneste Sega Ages udgivelse(vol 29), Wonderboy collectionen:

http://the-magicbox.com/0612/game061225c.shtml

Jeg mener, at den har været omtalt før herinde, men jeg kunne ikke lige finde tråden. Nu er der i hvertfald kommet et cover til spillet, samt en udgivelsesdato(8 marts).

Nogen der ved, hvor svær Monster World IV er at spille igennem mht tekst?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 28/12-06 15:25 
Fantastisk :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 28/12-06 15:40 
Chancen for at den kommer udenfor Asien er vel lig chancen for at Xbox 360 sælger mere end Nintendo DS i Japan næste uge?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
3of193of19Skrevet 28/12-06 16:59 
Men hvorfor GameGear udgaven af Dragon's Trap? Det giver jo absolut ingen mening. Master System udgaven er jo langt bedre egnet til at spille på en almindelig skærm. GG udgaven er zoomet ind så meget at man får klaustrofobiske anfald. Ligeså åndsvagt som at bruge GG udgaverne af Sonic spil i opsamlinger, der kan man jo ikke se tre meter frem...
WehnerWehnerSkrevet 28/12-06 17:03 
Hvor ser du det? I linket står der bare:

Monster World II (1992, GG/SMS/PC-Engine)

Strengt taget burde de vel bruge PC-Engine-versionen.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dRxLdRxLSkrevet 28/12-06 17:07 
Se på billedet Lasse. Det er i hvert fald ikke SMS versionen :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
WehnerWehnerSkrevet 28/12-06 17:11 
Sandt nok, sandt nok, men burde sådan en opsamling ikke have plads til, at man selv vælger version?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
GreaseballGreaseballSkrevet 28/12-06 22:28 
3of19>
Men hvorfor GameGear udgaven af Dragon's Trap? Det giver jo absolut ingen mening. Master System udgaven er jo langt bedre egnet til at spille på en almindelig skærm. GG udgaven er zoomet ind så meget at man får klaustrofobiske anfald. Ligeså åndsvagt som at bruge GG udgaverne af Sonic spil i opsamlinger, der kan man jo ikke se tre meter frem...

Helt enig, et er at vælge GG udgaven når den kun findes på det format, men tag f.eks Sonic Chaos og Sonic 2 så er SMS version da langt at fortrække. Man må under sig hvem der sider og tager de beslutninger x(
Bede-xBede-xSkrevet 29/12-06 02:31, rettet 29/12-06 02:33 
Wehner>
Strengt taget burde de vel bruge PC-Engine-versionen.

Men kan de det? Var der ikke nogen rettighedsproblemer? Noget med at Sega havde rettighederne til navnene i og på spillet, mens Westone havde til spillets kode(ligesom Bizarres MSR), som de solgte til Hudson.

De er vel - går jeg ud fra - tvunget til at benytte Master eller GG versionen. Så er det selvfølgelig fjollet, hvis de vælger GG versionen...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 30/12-06 13:18, rettet 30/12-06 13:19 
Er det ikke muligt at det bare er siden (the magic box) der fandt et tilfældigt billede af Dragon's Trap, de har fundet på nettet, og så blev det GG-udgaven?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 30/12-06 13:22, rettet 30/12-06 13:23 
Det er i hvert fald det samme GG-billede der er brugt andre steder på nettet under opsamlingen, så... :(
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/12-06 14:41 
Og det billede der er brugt på den officielle hjemmeside.

Link...
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 25/04-07 11:49 
Nå, men Wonder Boy-opsamlingen er ikke lige til salg på eBay. Jeg er ikke vant til at hente asiatiske titler hjem, så jeg ville gerne have nogle råd om, hvor jeg finder den billigst.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 25/04-07 12:21 
Hvorfor virker de første links ikke?
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 25/04-07 12:22 
Måske fordi tråden er fra 2003?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 25/04-07 13:22, rettet 25/04-07 14:13 
Det var jo før jeg var født...
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/04-07 13:58 
Jeg har to titler fra SEGA Ages 2500 serien. Begge har jeg købt hos Play-Asia. Mener jeg gav omkring 150kr pr. stk.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 25/04-07 14:10, rettet 25/04-07 14:11 
Wonderboy Collectionen ser ud til at ligge i ca samme prisleje. Kunne godt tænkes, at der snart skulle bestilles :)

Ærgeligt at chancerne for en oversættelse ikke virker store.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 25/04-07 14:13 
Wehner>
Sandt nok, sandt nok, men burde sådan en opsamling ikke have plads til, at man selv vælger version?

Det ser det faktisk ud til, at den har:

http://www.play-asia.com/paOS-13-71-r-49-en-15-sega%2Bages-70-1s1r.html

Hvad mon odds er for, at der kommer noget freeloader-agtigt til PS3?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/04-07 14:32 
Bede-x>
Wonderboy Collectionen ser ud til at ligge i ca samme prisleje.

De skulle alle gerne ligge i samme prisleje. Svjh. hedder serien Ages 2500 fordi spillene koster 2500 yen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig