X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Konsoltræf


Svar
RJKRJKSkrevet 18/08-03 22:31 
Det er gået op for mig at nogen (hej, Teki) ikke har opfattet, at vi har lukket op for tilmelding til konsoltræffet.

Så her er lige en "opfrisker", for jer der ikke er så vakse... ;p

P:R 3.2
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 18/08-03 22:37 
Hvornår er sidste chance for tilmelding?
Sælg mig en Xbox =)
RJKRJKSkrevet 18/08-03 23:23 
Så længe vi ikke løber tør for plads, er der ingen begrænsning.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 18/08-03 23:26 
Jeg tror det bliver MEGET trængt hvis vi er 40, men som der står på siden, 30-40 deltagere..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
EulogyEulogySkrevet 19/08-03 17:39 
Så må folk jo bare sove på gaden he he..
'Hi super nintendo Chalmers'
PalsgaardPalsgaardSkrevet 19/08-03 18:08 
Det kan godt være at det er mig der er langsom, men er alle velkomne til disse arrangementer?
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
RJKRJKSkrevet 19/08-03 18:09 
Ja. Og ja ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
PalsgaardPalsgaardSkrevet 19/08-03 18:16 
ok mange tak :)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
GuffyGuffySkrevet 20/08-03 20:29, rettet 29/08-03 17:30 
Sumez >
Jeg tror det bliver MEGET trængt hvis vi er 40, men som der står på siden, 30-40 deltagere..

Der kan vel ligge nogen ude på lageret på hylderne :-)
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."
quadquadSkrevet 20/08-03 20:31 
Ellers er der bare nogle som må holde sig vågen :p
Mine nætter er dedikeret til lektier i forvejen, så det klarer jeg også bare der ;)

Ellers synes jeg der skal trækkes lod om sofaerne på forhånd, næsten synd for ham jeg tog min fra anden nat (HA!) :D
CronossCronossSkrevet 21/08-03 19:20 
Guffy >

Der kan vel ligge nogen på uden på lageret på hylderne :-)

Det HAR jeg så prøvet, støvet var ved at tage livet af mig :D
GuffyGuffySkrevet 25/08-03 14:25 
Ved nærmere eftertanke, så tror jeg bare at jeg slæber mit telt med, tager maks ½ time at slå op, og så er der frisk luft når man skal sove...
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."
GuffyGuffySkrevet 27/08-03 20:22 
27 deltagere - dem som har mulighed for det, skal nok ta telt med...
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."
quadquadSkrevet 27/08-03 23:07 
Ellers sover jeg bare på bagsædet af Batemans bil :p
MadsMadsSkrevet 27/08-03 23:14 
Der er ikke noget værre end at vågne i en bil.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
SumezSumezSkrevet 27/08-03 23:20 
Hvordan er mulighederne overhovedet for at slå telt op? (jeg kan bare huske en masse grus, er der en græsplæne, vi kan benytte?) Jeg kan sagtens snuppe ét med til mig selv (eller højst to, det er ret lille). Så får man måske mulighed for rent faktisk at få en smule søvn denne gang ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MadsMadsSkrevet 27/08-03 23:21 
Ja, der er en græsplæne.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
GuffyGuffySkrevet 27/08-03 23:25 
Vi har STOR græsplæne, der kan sagtens være de første 30 telte uden problemer...
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."
quadquadSkrevet 27/08-03 23:27 
Sidst ankom vi jo da det næsten var mørkt :p Og tog afsted da vi knap kunne åbne øjnene :D

Vi havde heller ik tid til meget sighseeing da vi skulle følge ham der som bare styrtede fra os og lod os fare vild :p
RJKRJKSkrevet 27/08-03 23:28 
Så håber vi bare, at der stadig er lidt varme der i starten af september... ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
quadquadSkrevet 27/08-03 23:31 
Jo tak - Tror sgu aldrig jeg har frosset så meget med 2 trøjer og lange bukser på :p Ellers må du bare frem med gasvarmeren igen, men denne gang sæt skilt på om advarsel mod at sætte 2 timer med bukserne 5 cm fra ;p
SumezSumezSkrevet 27/08-03 23:41 
Det skal bare danses væk ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
quadquadSkrevet 27/08-03 23:48, rettet 28/08-03 23:31 
Yes, vi må danse os til varmen denne gang :p
RJKRJKSkrevet 28/08-03 23:29 
Vi er meget tæt på at nå det maksimale deltagerantal, så er man ikke tilmeldt, er det ved at være sidste chance...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
GuffyGuffySkrevet 29/08-03 00:25 
Pt. 31 deltagere...
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig