X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Pro Evolution 2 mesterskaber


Svar
Per SPer SSkrevet 18/08-03 18:49 
Hvor mange vil være interesseret i at være med til de første uofficielle DM mesterskaber i Pro Evolution Soccer 2 til PS2?

Det afholdes i København.

Prisen for dette spændende arrangement er dkk 150,- inkl. buffet, og det løber af stablen lørdag den 06.09.03. kl. 1300.

Hvis mig opbakningen fra P:R brugerne, så ser vi hvor mange vi kan få med til fredag d. 22-8..
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
RJKRJKSkrevet 18/08-03 18:50 
Arrangør? Præmier? Konkurrencer? Forventet antal deltagere?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Per SPer SSkrevet 18/08-03 18:57, rettet 18/08-03 18:59 
Til stævnet kan nævnes at Konami udsender en repræsentant fra deres afd. i Skandinavien, diverse spilmagasiner dukker op, og der er lavet en aftale med DK4, som gerne vil lave et indslag til Gamezone.

Forventet antal deltagere: Det er bl.a. op til Pro spillerne på P:R..
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
FizbanFizbanSkrevet 18/08-03 19:04 
det er desværre ikke en dato, jeg kan, og nok for kort tid i forvejen at dette sker.
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
ChronoChronoSkrevet 18/08-03 20:35 
Jeg kan heller ikke den dag. Hvorfor ikke vente til PES3 kommer? Det vil de vel også gerne promovere lidt med sådan en event.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Per SPer SSkrevet 19/08-03 12:57, rettet 19/08-03 12:59 
Kan det virkelig passe, at der ikke er nogen fra P:R der har lyst til at deltage i denne konkurrence? Med præmier og det hele..

Arrangementet er lavet af Pro fans og primært for Pro fans.

Sted: Sammen med 30-40 Pro fans..

B93-anlægget i restauranten (v. tennisbanerne),
Ved Sporsløjfen 10, 2100 København Ø (v. Svanemøllen St.)
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
RJKRJKSkrevet 19/08-03 13:13 
Jeg savner stadig noget konkret info. Er der ikke et site om det eller noget?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RitesRitesSkrevet 19/08-03 13:15 
Jeg sutter til PES2, men hvis der ikke kommer andre har jeg måske en chance :)
» a winner is you «
ChronoChronoSkrevet 19/08-03 13:50, rettet 19/08-03 13:53 
Jeg kunne sikkert godt være interreseret en anden gang. Men når man får det at vide 14 dage før og det foregår i København så er det lidt svært.

Og det officielle uofficielle mesterskab foregår da i Silkeborg :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Per SPer SSkrevet 19/08-03 14:16 
Det er også fuldstændigt korrekt, og det er derfor at jeg gerne vil sætte bare en lille smule skub i foretagendet, for ellers bliver det jo uden mange af de eksperter der findes her...

- og der ER ingen hjemmeside, selvom det er støttet af Konami selv. Men der vil blive gjort lidt mere ud af det fra på fredag. Så få bagdelen op af sædet og bak op..

Stop brokkeriet og støt.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
SumezSumezSkrevet 19/08-03 14:24 
Lyder rigtig spændende, bare ærgerligt, jeg ikke er til fodboldspil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 19/08-03 15:06 
Det lyder da spændende nok, men jeg har svært ved at se, hvad der er i arrangementet, som der ikke er i vores egne PES Cup-turneringer, som virker væsentligt mere strukturerede, gennemarbejdede og afvekslende, samt for mange af os PES-spilleres vedkommende kun koster omkring 1/10 af det her nævnte at deltage i.

Kald det brok hvis man vil, men herfra er det blot facts.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BatemanBatemanSkrevet 19/08-03 15:58 
Per S >
Kan det virkelig passe, at der ikke er nogen fra P:R der har lyst til at deltage i denne konkurrence? Med præmier og det hele..

Arrangementet er lavet af Pro fans og primært for Pro fans.

Sted: Sammen med 30-40 Pro fans..

B93-anlægget i restauranten (v. tennisbanerne),
Ved Sporsløjfen 10, 2100 København Ø (v. Svanemøllen St.)



Der er altså langt til københavn, og så smadrer du mig også :(
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
Per SPer SSkrevet 19/08-03 16:11 
Bateman: Hvad snakker du om?

RJK:

Nu er jeg ikke nær så stejl som resten af P:R / Pro eliten herinde :), så i stedet for at diskutere hvem der er bedst til at planlægge..

..Så jeg vil hellere foreslå et samarbejde, og så tager vi den derfra. Mere info på fredag.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
RJKRJKSkrevet 19/08-03 16:15 
Jeg/vi vil skam meget gerne samarbejde etc., men du giver os jo ikke rigtigt muligheden...

Men jeg ser frem til at høre en helt masse på fredag, så ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
CronossCronossSkrevet 20/08-03 16:43 
Er bestemt interesseret hvis nogle fra Jylland kører i bil derover.
Per SPer SSkrevet 25/08-03 11:25, rettet 25/08-03 11:31 
Kære PES 2 – spiller

Så er tiden inden til at dyste om det første Uofficielle DM i Pro Evolution Soccer 2 til PS2.

Du er hermed indbudt til at deltage i fodboldstævnet og sammen med ca. 30-40 andre, dyster du om titlen som den første Uofficielle Danmarksmester.

Præmier er bl.a. sponsoreret af Jubii og Konami

Til stævnet kan nævnes at spilproducenten, Konami, udsender en repræsentant fra deres afd. i Skandinavien, 1-2 playstationmagasiner dukker op og dertil er der lavet en aftale med DK4, som gerne vil lave et indslag til deres ugentlige spilprogram Gamezone. Begivenheden vil finde sted på:

B93-anlægget i restauranten (v. tennisbanerne), Ved Sporsløjfen 10, 2100 København Ø (v. Svanemøllen St.)

Prisen for dette spændende arrangement er 150,- kroner inkl. buffet, og det løber af stablen lørdag den 06.09.03. kl. 1300.

Hvis du vil deltage i arrangement, så ring venligst til undertegnede. Svar hurtigst muligt.

NB. Hvis det er muligt så medbring venligst eget joypad (PS2).

Venlig Hilsen

Claus Christensen
29 40 03 22
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig