X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Lidt om Nokia N-Gage


Svar
Per SPer SSkrevet 18/08-03 11:39, rettet 18/08-03 11:49 
Jeg kiggede forbi Nokia's N-Gage demonstration i går søndag, sammen med et par stykker af G2G staben. Der var desuden mødt lidt af hvert op, lige fra de helt gamle rotter "Manual", "GR" osv., til Lasse Buhl (Rites) og Jim PP fra Zantiago og P:R. Det var i hvert fald dem jeg kunne huske. :)

- og en hel del mennesker..

Skæbnens ironi var at G2G supporteren Anders, vandt N-Gage konkurrencen, og satte sig på mindst 5 af de øverste highscores (over 62.000) i Tony Hawk konkurrencen. Men pga. af hans lave alder (14 år), kunne han ikke få lov til at deltage i finalen i Paris, så den tjans gik så til andenpladsen der var over 18.. Tough luck!

Trøstepræmien var en N-Gage og et par spil, men han var nu en smule skuffet, den kære Anders. Det kan man nu godt forstå. :)

En endelig vurdering af N-Gage må komme når de helt færdige spil og dukker op sammen med hardwaren..
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
la0sla0sSkrevet 18/08-03 11:59 
men hvad synes du om den sådan rent overfladisk og om dens potentiale... ?
Hvad sker der?
Per SPer SSkrevet 18/08-03 12:13, rettet 18/08-03 13:24 
Den har både potentiale og en flot overflade. :P
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
JimPPJimPPSkrevet 18/08-03 13:20 
Er enig i at den har potentiale

Også et ganske fint udvalg af titler, selv om det næsten udelukkende er konverteringer, men hey... nu har jeg en undskyldning for at gennemføre Pandemonium igen.
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
Per SPer SSkrevet 18/08-03 14:38 
Ja, specielt Pandemonium var jeg ret vild med. Nu har jeg også en svaghed for traditionelle platformspil, men Pandemonium gjorde sig faktisk meget godt på den lille skærm. 3D og alting. :)
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
SumezSumezSkrevet 18/08-03 15:28 
Ja, nu havde jeg jo lige glemt at det var i går.. pis.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JimPPJimPPSkrevet 18/08-03 15:47 
Pandemonium, var klart den positive titel. Syntes heller ikke den led af så lav framerate, som nogle af de andre titler?
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
RitesRitesSkrevet 18/08-03 17:32 
Pandemonium var det eneste jeg var rigtig begejstret over.

Ved ikke rigtig om dens potentiale. Den har en masse mangler og de burde efter min mening havde holdt sig til at lave en spillemaskine og droppet telefonen.
» a winner is you «
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 18/08-03 17:48 
GBA er stadig nr.1?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
AndyAndySkrevet 18/08-03 18:08 
Ja, det syntes jeg ihvertfald:-)
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
Per SPer SSkrevet 18/08-03 18:41 
Spar os lige for fanboy kommentarerne hvis i ikke kan bidrage med andet end - fanboy svar.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 18/08-03 18:44 
Kan jeg se nogle videoklip af spillene ét eller andet sted?
Noget pris info?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SephirothSephirothSkrevet 18/08-03 19:09 
B2P > Ang. pris, så kig opå www.ebgames.com under N-Gage.

Hvordan er den at spille på? Ligger den godt i hånden og hvordan er dens knapper ift. GBA'ens?
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 18/08-03 19:18, rettet 18/08-03 19:20 
Hvordan er den som telefon?

Edit: $299.99 - *dies!*
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SephirothSephirothSkrevet 18/08-03 19:22 
Vel lissom alle andre Nokia'er...
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 18/08-03 19:27 
På-nær: "Sega Scream" hvert 10. sekund.

Godt til at holde prisen nede på dine samtaler og til at holde samtalerne med svigermor korte *lol*
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
jaesjaesSkrevet 18/08-03 19:31 
Born2Play >
Edit: $299.99 - *dies!*

Hmm, ja, specielt når man tænker på at den vel bliver lidt dyrere i Danmark så :/
JimPPJimPPSkrevet 18/08-03 22:33 
Den skulle komme til at koste omkring 2000 kr. Men hæng mig ikke op på det, da jeg jo ikke bestemmer priserne ;)

Med hensyn til GBA, så vil N-Gage ikke konkurrere direkte med denne. Da den jo på sin vis henvender sig til et helt andet publikum.
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
King ChaosKing ChaosSkrevet 18/08-03 22:58 
jaes >
Hmm, ja, specielt når man tænker på at den vel bliver lidt dyrere i Danmark så :/

Øhmm, ja... nu er der jo noget med at mobil-tele-udbyderne betaler en del af prisen for telefonen. Altså at det enkelte stykke hardware fra Nokia, Erickson eller whatever, delvist får tilskud af TDC, Sonofon, osv. Jeg ved ikke hvordan det hænger sammen, men det er hvad jeg hører. Det kunne betyde at den bliver knap så dyr.

BTW de spil jeg har set og prøvet på den har ikke overbevist mig om at jeg ubetinget skal have en fra Day One. Man kunne jo vælge at købe en Xbox OG en GameCube mere for de samme penge?
SumezSumezSkrevet 18/08-03 23:21 
jaes >
Hmm, ja, specielt når man tænker på at den vel bliver lidt dyrere i Danmark så :/

Nu er Nokia jo et skandinavisk firma, med meget store afdelinger i Danmark, der også står for produktionen af mange af selskabets mest populære telefoner, som f.eks. 3210, 3310 og 3330, så hvis Nokia kommer med en pris, skal vi nok ikke regne med at det bliver den store ændring "i vores ende af verden".
Og som King Chaos siger, teleselskaberne kan hjælpe med til at presse prisen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 18/08-03 23:31 
King Chaos >
BTW de spil jeg har set og prøvet på den har ikke overbevist mig om at jeg ubetinget skal have en fra Day One.

Nu har jeg ikke prøvet den, så det skal jeg ikke kunne sige, men personligt så undrer jeg mig lidt over at skærmen er højere end den er bred. Det er vel næppe vertikale shooters, der kommer flest af til den :)


Man kunne jo vælge at købe en Xbox OG en GameCube mere for de samme penge?One.

Ja, eller en masse rare spil :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig