X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Final Fantasy, Bøger !


Svar
PalsgaardPalsgaardSkrevet 16/08-03 19:13 
Ville lige høre om jeg er den eneste der nyder godt af den geniale strateiguide Piggyback har lavet sammen med Squaresoft til FFIX, FFX og KH ???

Altså ikke med det formål at komme igennem spillet !!! men i et spil som FFX er det kun fedt, at finde sådan et mesterværk af en guide frem, NÅR man har gennemført hovedforløbet (PÅ EGEN HÅND!), og så gå igang med alt det ekstra-fun-stuff !!

Jeg synes i hvert fald selv at det er totalt geniale bøger af god kvalitet !!! Hvis folk ikke kender til dem kan man, mod oprettelse af profil, frit downloade en prøve af alle Piggyback's guider på linket nedenunder !


Men hvad synes I ??? og hvilke guides ville i anbefale til andre ???

Jeg kan varmt anbefale guiden til FFX !!!

Lige et sidste spørgsmål ! i bogen til FFIX er der nogle "Keywords" som man kan bruge på playonline (officiel hjemmeside for squaresoft's produkter), men jeg kan ikke få dem til at virke ! jeg har logget på og når jeg skriver et "Keyword" og trykker ok siger bare at det ikke eksistere !!
Jeg har prøvet med mange fra bogen men ingen virker ! er der nogen der kan hjælpe mig ???

PÅ Forhånd Tak !

Wanna try 'em out ???
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
RitesRitesSkrevet 16/08-03 19:49 
Piggyback laver klart de fedeste guide bøger.

Har FFIX, FFX, Zelda:WW og MGS2:SoL guides stående på hylden.

Den eneste der er skuffende er MGS2, ikke pg.a. dens layout som selvfølgelig er mega-nice, men fordi at der sgu ikke er så mange hemligheder i spillet.
» a winner is you «
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 17/08-03 07:26 
Palsgaard >
Men hvad synes I ??? og hvilke guides ville i anbefale til andre ???


Hvis du er vild med FFIX kan jeg også anbefale den Artbook fra BradyGames, hvor man kan se tegninger og skitser fra FFIX. Hvis der var udkommet flere af den slags til de andre spil, så var jeg i al fald køber. Og det fedste kunne være hvis de kombinerende den Artbook med en Guide.
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig