X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Baldurs Gate: DA


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 15/08-03 11:35 
Så lige at Overstock har fået overnævnte, men efter at have læst lidt anmldelser, bliver man i tvivl om man virklig skal købe det. Efter hvad jeg har læst, skulle der være en del problemer med framerate'n... Kan nogen be- eller afkræfte dette?

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
AndyAndySkrevet 15/08-03 12:16 
Da jeg havde det, var overhovedet ingen problemor med framerate'n. Jeg vil nok anbefale at du køber det der er skide sjovt:-)
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
MrCaseMrCaseSkrevet 15/08-03 12:19 
Jeg kan kun støtte Game-girl

BG:DA er et super spil. Det er i virkeligheden helt vildt simpelt men helt ustyrligt godt.

Mig og kæresten er vist gået igennem 3 gange, tror jeg,..
Have you considered sucking less?
RJKRJKSkrevet 15/08-03 12:21 
Det er kun i GameCube-udgaven, at der skulle være slowdown. Jeg kan i hvert fald bekræfte, at der ikke er problemer med PS2-versionen og fra pålidelig kilde, at samme gælder Xbox-versionen.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
tastasSkrevet 15/08-03 12:32 
Yes, sådan runder de fleste anmeldelser også af med.
Har man mulighed for enten PS2 eller XBX versionen, skal man tage dem.
Har man ikke, hævder de at GC stadig et godt køb.
...Og da det bliver nævnt så mange steder, er frameraten nok ikke direkte spil-ødelæggende.

Venter pt. selv på min copy fra CD-WOW.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
JuggernautJuggernautSkrevet 15/08-03 12:32 
Ja dette har jeg også læst. Netop derfor er jeg lidt nysgerrig om det virkelig kan være så slemt? :)

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
tastasSkrevet 15/08-03 12:45, rettet 15/08-03 12:45 
Det kan vel næppe være så slemt - den har da fået nogle ganske nydelige karakter.
Og det ville den da næppe få, hvis det var crap ;)
Folk herinde anbefaler jo også den, så jeg tror nu ikke der er noget at frygte :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
MrCaseMrCaseSkrevet 15/08-03 12:48, rettet 15/08-03 12:48 
MrCase står 100% inde for xbox-versionen...

Og Cuben kan jo godt lave grafik (Se: Metroid Prime), så helt til rotterne er det jo nok ikke :)
Have you considered sucking less?
OkottaOkottaSkrevet 15/08-03 13:10 
Ifølge IGN, så er Gamecube udgaven af BG: DA, en dårlig port, med ustabil framerate.

Læs selv anmeldelsen.

BG på IGN
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
DommergaardDommergaardSkrevet 15/08-03 13:55 
For de dovne..

"When it released on the PS2 a year ago, few could believe what Snowblind had pulled off on Sony's stubborn console. A year later, and quite magically, High Voltage couldn't get the engine running smoothly on GameCube. It really is a shame, too, because running it smoothly at 60 frames per second really does make all the difference."

Men alligevel..

"All the original engine content is still there, albeit slowed down. The animations are truly gorgeous and still manage to shine through choppy framerate"
ZøvnigZøvnigSkrevet 15/08-03 23:49 
Jeg syndes ikke der var de store problemer med frameraten.
Jeg har virkelig savnet et sådan spil her til Cuben og DA er virkelig et godt spil.
Eneste minus er at det er for let at gennemføre. Det er virkelig begrænset hvor meget modstand der er i fjenderne når man først når over level 10.
Men den slags fejl er forhåbenlig rettet når næste spil i rækken kommer...

Hygge
Jeg har et liv = jeg har Animal Crossing!!!
tastasSkrevet 18/08-03 16:25 
Nu har jeg så fået det, og spillet det lidt.
Jeg har ikke bemærket de store problemer med frameraten.
Den kan måske godt falde lidt, men det er ikke videre generende.

Er der egentlig Pro-Logic Sound i det til GC?

Min første opfattelse er, at det lyder bedre i stereo mode :>
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
MrCaseMrCaseSkrevet 19/08-03 14:50 
for let..?? For let???

The Orb??? Den der raise skeletter hele tiden?!?!

Er det så kun i 2-player at den er syndsygt svær. Både på normal og Hard!
Have you considered sucking less?
OmenOmenSkrevet 19/08-03 15:23 
Jeg giver Zøvnig fuldstændigt ret, spillet er ALT for let. Når man som sorcerer først har fået adgang til de lidt tungere spells, forsvinder alt udfordringen i spillet.
Desuden synes jeg der er en katastrofal balance fejl i spillet, da sorcerer figuren egentligt er den eneste der er spændene at spille. De andre to har simpelthen ikke feats der er interresante nok...
Vote Ficus!
JuggernautJuggernautSkrevet 21/08-03 13:48 
Nu har jeg købt spillet og prøvet det i en del timer efterhånden. Hvad angår den mindre berømte framerate, kan jeg kun sige at man skal være ekstrem feinschmecker for overhovedet at ligge mærke til dem. Spillet er for nemt desværre, men fortjener på ingen måde de tæsk det har fået pga framerate'n. Så hvis man overvejer at købe et fint hack'n-slash kan jeg kun anbefale Baldurs Gate DA.

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig