X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Spørgsmål ang. NTSC PS2 online


Svar
RaGeRaGeSkrevet 12/08-03 19:46 
Kan man egentlig bruge en PAL BBA adapter til en US maskine? Og hvis den bliver chippet, så bliver man vel ikke banned som på XBL, hvis man bliver opdaget?
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
SquareSquareSkrevet 12/08-03 20:30 
De kører et DNAS tjek når du forbinder, men jeg er ikke sikker på hvor effektivt det er, og hvad det præcist leder efter. Hvis du skal have mere hjælp så prøv på www.brookfresh.co.uk forummet.
It's only a state of mind.
RaGeRaGeSkrevet 13/08-03 00:07 
Er der egentlig nogen herinde, som er online med en amerikansk Ps2? Træls, at US og PAL spillere ikke kan game mod hinanden :(
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
olmeolmeSkrevet 13/08-03 09:15 
Jeg søgte lidt på nettet efter erfaringer med en chipped PS2 og BBA, men fandt ingenting. Der er ikke andet for end at prøve ;-). Jeg har også søgt lidt på DNAS, men igen er der ikke meget at finde, end at den kontrollere din PS2, og menes at skulle bruges mod snydemoduler.
Om US og PAL kan spille mod hinanden, burde der vel ikke være noget problem i.
NaieraNaieraSkrevet 13/08-03 10:25 
Jo, hvis der ikke er 60Hz vælger i PAL udgaven, så er der et problem...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RaGeRaGeSkrevet 13/08-03 10:45, rettet 13/08-03 10:46 
Så nupper jeg US udgaven af SOCOM, da PAL versionen ikke understøtter 60 Hz. Det vil egentlig betyde, at det slet ikke er muligt, at spille mod amerikaner i SOCOM, hvis man har PAL udgaven:(
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
RaGeRaGeSkrevet 14/08-03 00:57 
Er der ingen der kan bekræfte, om det er muligt at spille med folk fra hele verden i SOCOM?
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig