X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Kung Fu Chaos!


Svar Sortering
ComradeComradeSkrevet 09/03-03 14:36 
Har lige fået dette spil ind af døren, og damn jeg må sige det er sjovt!
Havde egentlig regnet med at singleplayer delen ville være rimelig kedelig, men det er den faktisk ikke! Sjove og varierende missioner gør, at man ikke lige sådan bliver hurtig træt af det!
Grafisk skuffede det mig godt nok en smule, den kunne godt være lidt mere skarp i det, men stadig sjov og god grafik som skaber den rette stemning!
Multiplayer delen kan godt være lidt forvirrende da man ikke altid kan se sig selv, da man tit klumper sammen, og samtidig rykker banen hele tiden videre, så det skal man også lige vænne sig til!
Men alt i alt, et spil der er alle pengene værd! :)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
RJKRJKSkrevet 09/03-03 14:39 
Det minder lidt om PowerStone 2 i stil, ikke? (Eller forveksler jeg det med et andet spil?)

Hvordan er det i sammenligning?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ComradeComradeSkrevet 09/03-03 14:43 
Hmm, nu kender jeg umiddelbart ikke til Powerstone 2, så det skal jeg ikke kunne udtale mig om.

Men det spil som jeg kan relatere til er nok noget alá Super Smash Brothers, eller Mario Party.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
RitesRitesSkrevet 09/03-03 14:45 
Jeg har set et par gameplay movies og det ser da ud til at blive fedt over Live.
» a winner is you «
NaieraNaieraSkrevet 09/03-03 14:46 
Det ser også fint ud, i GameSpots video review.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RitesRitesSkrevet 09/03-03 14:48 
Ooh
*Løber over og henter den*
» a winner is you «
NaieraNaieraSkrevet 09/03-03 14:52 
Det er selvfølgelig Greg "Hot" Kasavin der har lavet anmeldelsen! ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
PoulPoulSkrevet 09/03-03 15:26 
Rites >
Jeg har set et par gameplay movies og det ser da ud til at blive fedt over Live.

Snakker du om X-Box Live?? Jeg har lige tjekket IGN's anmeldelse og der er står da ikke umiddelbart noget om at spillet understøtter Live.
SephirothSephirothSkrevet 09/03-03 15:27, rettet 09/03-03 15:27 
Snakker du om X-Box Live?? Jeg har lige tjekket IGN's anmeldelse og der er står da ikke umiddelbart noget om at spillet understøtter Live.

Det gør det heller ikke, og det er sq en skam!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
RitesRitesSkrevet 09/03-03 15:50 
Så har misforstået et eller andet og skal ikke ha' det :(
» a winner is you «
Per SPer SSkrevet 09/03-03 16:35 
Jeg har siddet og rodet med spillet i en 14 dages tid, og spillet - minder - ganske rigtigt om Powerstone 1-2. Dog med et simplere kampsystem.

Vi er over i den lettere party-fighter afdeling. Singleplayer indeholder overraskende mere udfordring end jeg havde forventet.

Den humoristiske grafikstil og de morsomme lydeffekter, rammer perfekt de gamle 70er Kung Fu film som spillet parodierer.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
RitesRitesSkrevet 09/03-03 17:08 
Jeg er stadig depri over mangel på Live-support.

Men det så nu stadig ret sjovt ud, så nu må vi se ;)
» a winner is you «
dRxLdRxLSkrevet 10/03-03 03:09 
Per S >
Jeg har siddet og rodet med spillet i en 14 dages tid, og spillet - minder - ganske rigtigt om Powerstone 1-2. Dog med et simplere kampsystem.

Hmmm, jeg mener at Power Stone seriens kampsystem var lige simpelt nok i forvejen. Tager du spillet med til KT5 Per? Jeg vil meget gerne opleve det.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NaieraNaieraSkrevet 10/03-03 11:46 
Ja Per, tag det da med! :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 10/03-03 12:13 
Kampsystemet i PowerStone er i sig selv måske nok simpelt, men kombineret med omgivelserne, tingene og stenene er det jo ret taktisk.

Hvis det er noget af det samme, så...?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Per SPer SSkrevet 10/03-03 12:49, rettet 10/03-03 12:50 
Det er desværre en debug version.. Og jeg slæber ikke den med.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig