X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Spilbutikker i Firenze (Italien)


Svar
PlaykidPlaykidSkrevet 11/08-03 16:32 
Jeg skal på studietur til Fierenze (ikke sikker på stavning) i oktober, og jeg ville gerne høre om der har været andre dernede og ved om der ligger spilbutikker (ikke disideret spilbutikker, men butikker der handler med spil).

Og hvis der endelig skulle være nogle, hvor stor er sandsynligheden for at spillene står på italiensk?
Spiller nu: Halo 3
StriferStriferSkrevet 11/08-03 19:57 
Jeg har været dernede fornylig og jo der er en spilbutik dernede, men er ikke sikker på navnet!
Den ligger i nærheden af en stor bro med nogle guld-smede på! Altså inde i centrum. Det er nok ikke til megen hjælp men et eller andet skulle jeg jo sige!
XBL Gamertag: ZeNtiX
RitesRitesSkrevet 11/08-03 20:16 
Vi har også en herhjemme der ligger i nærheden af en bro.
» a winner is you «
StriferStriferSkrevet 11/08-03 20:22 
:) Ej seriøst der ligger en mærkelig bro hvor der bor guld-smede på som hedder noget underligt og det er der i nærheden at butikken ligger!
XBL Gamertag: ZeNtiX
TLTLSkrevet 11/08-03 20:33 
Er spillene billigere dernede??
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
StriferStriferSkrevet 11/08-03 20:35, rettet 11/08-03 20:35 
Nej, og så er alt lortet på (sjovt nok) sproget Italiansk! Jeg så et spil der ikke var og det var Enter The Matrix men det kostede 80 euro ( i nærheden af de 600)!
XBL Gamertag: ZeNtiX
SephirothSephirothSkrevet 11/08-03 20:55 
Det skulle da være underligt, hvis der ikke var nogle spilbutikker i en by på størrelse med Århus...

Og den bro, der bliver snakket om er faktisk ret kendt - ved bare ikke hvad den hedder, men man kan næsten ikke undgå at komme forbi den. Og så vælter det forresten rundt med smukke piger dernede, såeeeehhh... god tur ;)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
StriferStriferSkrevet 11/08-03 21:01 
Det med spil-butikker er faktisk rigtigt, det hele er tøj......sko.....tasker........smykker........is.........tøj.......og jeg kunne blive ved!
XBL Gamertag: ZeNtiX
PlaykidPlaykidSkrevet 12/08-03 06:31 
Tak for svarene:)

Jeg må finde ud af om der skal købes noget dernede, men hvis det hele er sproget åp italiensk og er dyre end i Danmark, tvivler jeg nu:P
Men det kunne da være man faldt over noget billigt...
Spiller nu: Halo 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig