X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Uorignale GBA spil


Svar
ChronoChronoSkrevet 11/08-03 10:53 
Hvordan ser man forskel på originale og uoriginale GBA spil?

Jeg har købt et spil (Golden Sun 2) som jeg mistænker for at være uoriginalt. Der sidder et klistermærke på cartridgen hvor der står "A Chen 1 2 3... 12". Manualen ligner udenpå Golden Sun 2, men inden i er den fra GT Advance tror jeg. Æsken er i noget kraftigere pap end de andre spil jeg har, og er mere blank i overfladen. Og så er den iøvrigt ikke foldet til en æske, men er helt flad. Man skal selv samle den.

Nedenfor mærket "Nintendo Seal of Quality" står der (X). På mine andre spil står der enten (TM) eller (R).
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
One1One1Skrevet 11/08-03 11:20 
Det lyder desværre som en kopi.
For at være helt sikker kig ind i åbningen i bunden, hvis der står Nintendo ovenover det der guld-farvede stykke så skulle det være originalt. Det kan være lidt svært at se så prøv at holde det i forskellige vinkler op mod lyset.
dRxLdRxLSkrevet 11/08-03 11:27, rettet 11/08-03 11:28 
jeg bemærkede denne tråd på et andet forum jeg besøger, søg lidt længere ned i teksten, så ser du pæne farvebilleder.

tryk først her.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
ChronoChronoSkrevet 11/08-03 11:58 
Tak for svarene, det er desværre en kopi jeg har så :(
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
NaieraNaieraSkrevet 11/08-03 12:11 
8 eller 9 ud af ti GBA spil på eBay er kopier. Det er SÅ nemt at spotte kopi-auktionerne...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 11/08-03 14:02 
Jeg har da en cart, jeg er ret sikker på er original, der, så vidt jeg kan se, ikke har "Nintendo" stående på boardet. Pins'ne går dog næsten så langt ind man kan se. Er det muligt at det står længere inde end man kan se?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig