X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PSO ude på Pal??!


Svar
OmenOmenSkrevet 09/03-03 14:21 
Som jeg har forstået det skulle PSO til GC være ude den 14 her i Europa, men nu har jeg set at flere engelske gamere har fået fat i en europæisk version af både spillet og bba'en!!...
Er det mig der har misforstået noget?!
Vote Ficus!
AsseAsseSkrevet 09/03-03 14:27 
Det stod oprindeligt til udgivelse den 7., men af en eller anden årsag blev det udsat til den 14. Men kun i skandinavien. Alle andre EU lande har fået det...:(
3of193of19Skrevet 09/03-03 14:28 
Problemet er nok en mangel på modems/BBAs.
King ChaosKing ChaosSkrevet 09/03-03 15:46, rettet 09/03-03 15:46 
Mr.Good >
Det stod oprindeligt til udgivelse den 7., men af en eller anden årsag blev det udsat til den 14. Men kun i skandinavien. Alle andre EU lande har fået det...:(


Infogrames Nordic har haft indbrud på deres svenske central-lager. Så alle titler sat til d.7. er flyttet til d.14.

Visse butikker i Danmark har allerede nogen af titlerne (Sonic?)på hylderne enten fordi de har fået leveret og skider på Infogrames nye release-dato eller får leveret fra Infogrames UK.
AsseAsseSkrevet 09/03-03 18:09 
Hvilke?
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 09/03-03 18:45 
Salling havde ellers adapterene d. 6...
King ChaosKing ChaosSkrevet 09/03-03 19:00 
Ja, men de bliver også dist. af Bergsala :)
King ChaosKing ChaosSkrevet 09/03-03 19:05 
Mr.Good >
Hvilke?

Jeg er gammel.. kan ikke huske... checker...

Pt. er følgende Sega titler sat til 14/3 (om de alle er flyttet fra 7/3 kan jeg ikke huske):
GC:
PSO
Super Monkey Ball 2
Sonic Mega Coll.

GBA:
Virtua Tennis
Phantasy Star Coll.

...og mon ikke også Shinning Soul er flyttet?
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 09/03-03 19:21 
King Chaos >

...og mon ikke også Shinning Soul er flyttet?


Hvornår skulle det da ha' været kommet?
King ChaosKing ChaosSkrevet 09/03-03 19:54 
7.marts
RitesRitesSkrevet 09/03-03 20:00 
Shining Soul er udkommet.
» a winner is you «
King ChaosKing ChaosSkrevet 09/03-03 21:28 
...hvor har du set den?
RJKRJKSkrevet 09/03-03 21:34 
Sikker? Det er grund til at genoplive min GBA :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
AsseAsseSkrevet 09/03-03 21:37 
Er shining soul en konvertering eller et nyt spil?
King ChaosKing ChaosSkrevet 09/03-03 21:45 
Nyt spil
RJKRJKSkrevet 09/03-03 21:52 
Men beslægtet med Shining Force-spillene til MegaDrive/Saturn.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
OmenOmenSkrevet 10/03-03 01:09 
Jeg har en importeret japansk kopi af spillet (var "heldig" at finde det i en butik i USA), og det er desværre ikke det fedeste spil =(

Specielt bør gamle fans af serien ikke forledes til at tro at spillet har noget på sig i den dur. Det er et typisk hack'n'slash ala Diablo, og bliver enormt ensformigt i løbet af et par timers spil, jeg har dog ikke spillet det i mp endnu...

Sidst men ikke mindst skal det lige nævnes at spillet uden sammenligning har den værste musak jeg nogensinde har hørt fra min GBA. Spillet gør sig MEGET bedre hvis man muter det.
Vote Ficus!
RJKRJKSkrevet 10/03-03 01:25 
Du knuser jo mine drømme om et GBA-spil jeg faktisk har lyst til at spille på min GBA.

Jeg var af uvidste grunde overbevist om, at der var tale om et strategispil som de originale Shining Force.

Så er der vel kun FFT at se frem til, men det er jo ikke lige det samme...

:(
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JAAJAASkrevet 10/03-03 01:59, rettet 10/03-03 02:00 
Har du spillet Tactics Ogre advance, Rune? Jeg er ikke sikker på, om det er ude i EU, men det kan importeres fra Kolonierne ret billigt.

Shining Soul er som sagt en slags Diablo klon, men hvis man er gammel PSO spiller, er der utroligt mange ting at glæde sig over ved spillet, da gameplayet stort set er PSO i 2D. Ganske som i PSO, er det dog lidt kedeligt at spille alene :/
RJKRJKSkrevet 10/03-03 02:05 
Jeg har aldrig spillet Tactics Ogre, men har lidt kig på det til Neo Geo Pocket Color (jeg skal jo også have et SPIL til den på et tidspunkt... ;)).

Men, jo, jeg kigger efter dem. Og ærgrer mig stadig voldsomt over Shining Soul...

Man kan så linke x4 i det og runde rundt og Gauntlet'e eller hvad?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JAAJAASkrevet 10/03-03 02:26, rettet 10/03-03 02:26 
Ja, præcis.

Derudover: Tactics Ogre er stort set det samme som FFT, så hvis du ved, at du er til den slags, kan du roligt lægge ud med TO, mens du venter på FFTA. Knight of Lodis (som GBA spillet hedder) er en rigtig lille bærbar godbid for SRPG fans, omend måske ikke helt så dybt som sine konsolstorebrødre.

Mand, med to timers transport til arbejde får man virkelig spillet noget GBA :P
OmenOmenSkrevet 10/03-03 02:30 
Jeps, TO er virkeligt et lækkert spil hvis man er til den slags RPG's.

Det er lidt ironisk at FFT har været så længe ventet, mens TO har været ude i længere tid. De 2 spil minder virkeligt meget om hinanden, hvilket ikke er så underligt da det er det samme team der stod bag PSOne versionerne af begge spil.
Vote Ficus!
RJKRJKSkrevet 10/03-03 02:32 
FFT kunne ikke rigtigt tænde mig i PSX-udgaven, fordi det simpelthen startede alt for tungt. Men både SFII og III har jeg været meget glad for.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JAAJAASkrevet 10/03-03 03:32 
TO har en noget mere tilgængelig historie end FFT.
ChronoChronoSkrevet 10/03-03 08:21 
Tactics Ogre Advance har jeg desværre ikke fået prøvet, men dets forgænger Ogre Battle til SNES var et rigtigt godt spil.
Jeg kunne dog bedre lide Final Fantasy Tactics. Historien er måske lidt tung og langsom, men jeg fik dog kæmpet mig igennem spillet og det efterlod alligevel et generelt bedre indtryk.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
original_gameroriginal_gamerSkrevet 10/03-03 16:19 
Så lige PSO oppe i EB Games i Odense i dag.... skulle det ikke først komme d. 14???
*Sega will rise again*
SeventhSunSeventhSunSkrevet 10/03-03 18:40 
De har det også i EB på Fisketorvet.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
AsseAsseSkrevet 10/03-03 18:46 
Ok, jeg har lige bestilt det på ebgames.dk, så jeg regner med at få det onsdag:D Så må jeg jo bare købe adapter den 14;)
RitesRitesSkrevet 11/03-03 16:07 
Har set det i EB Games.

-Men hvis det er skod, så :(
» a winner is you «
AsseAsseSkrevet 11/03-03 16:45 
Jeg bestilte det i går, men jeg har ikke fået en mail om at det er blevet sendt:( Burde de ikke sende i dag, da jeg bestilte 16.45 i går? Og, er i sikre på at det ikke har været en reklame æske den i så?
RitesRitesSkrevet 11/03-03 16:51 
C'mon, please... Jeg tror jeg kan se forskel på en reklame æske og en rigtig æske.

Især når ekspedienten som jeg kender fortæller mig at det er kommet.

Videregiver ikke falske oplysninger.
» a winner is you «
AsseAsseSkrevet 11/03-03 16:56 
Okay okay, jeg skulle bare lige være sikker;) Men bør jeg ikke få det i morgen når jeg bestilte i går?
AsseAsseSkrevet 12/03-03 15:28 
Nogen der ved hvad EB har gang i, jeg estilte i mandags, og har stadig ikke fået det! Og jeg har ikke engang fået en mail om at det er sendt! Men der står ikke at det ikke er udkommet!
la0sla0sSkrevet 12/03-03 17:06 
jeg købte det i mandags, dog ikke i EB....

nu skal den f**king bredbåndsmofo bare tage at komme ;)
Hvad sker der?
AsseAsseSkrevet 12/03-03 18:43 
Ok, har fået at vide at jeg får det i morgen...

Adapterne er altså kommet, det er bare ikke alle steder... Den er i hvert fald kommet i salling, ifølge Anders (Pieyanthikos)...
3of193of19Skrevet 12/03-03 18:47 
Nogen der har det og kommer til KT5?
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 12/03-03 20:21 
Ja, spørger jeg også om. Jeg ville gerne se det i aktion! :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig