X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

N64 - og hvad saa ?


Svar
crying outcrying outSkrevet 10/08-03 17:25 
Saa lige en billig N64 (uden manual) med "turok rage wars" paa et marked idag, hvorfor jeg koebte den.. men...

1) memorykort.. spillet vil ikke lade mig save - paa toppen af maskinen, sidder et "memory extension" slot, med et "kort/cartridge" i ... er dette ikke et memorykort ? Hvis nej - hvor saettes det saa til henne - og hedder det bare "memorycard" - eller "controller pak" ?? .

2) Kan det svare sig at finde en billig extensionpack et sted ? bliver dette (og andre spil) "meget" paenere ? Hvotil tilsluttes denne ?

pft !
Jusqu'a ici tout va bien....
NaieraNaieraSkrevet 10/08-03 17:31 
Mem. kortet sættes i controlleren...

Spillene skal være lavet til at understøtte RAM udvidelsen, hvis de skal blive bedre af at du har sådan en siddende i maskinen.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
crying outcrying outSkrevet 10/08-03 17:39 
Ok i controlleren.. Hvad er det saa for et "extension cartridge" der sidder i maskine ? (bare af nysgerrighed)

Bliver spillene "meget" bedre af denne ram-udvidelse - forudsat at spillene understoetter dem... ??
Jusqu'a ici tout va bien....
NaieraNaieraSkrevet 10/08-03 17:42 
Det er en "Expansion" port der sidder i maskinen, og det er der RAM udvidelsen skal i (at lægge to og to sammen).
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
crying outcrying outSkrevet 10/08-03 17:45 
jo jo - det forstod jeg jo godt ;) jeg ville bare vide hvad det var for et kort der sad i maskinen "fra ny" ... Det fandt jeg ikke het logisk ...
Jusqu'a ici tout va bien....
NaieraNaieraSkrevet 10/08-03 17:47 
Det er bare en jumper der sidder der i stedet for rammen...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
crying outcrying outSkrevet 10/08-03 17:54 
aaaahhhhh....
Mange tak!
Jusqu'a ici tout va bien....
crying outcrying outSkrevet 11/08-03 19:58 
saa lige for at bringe dette paa bane igen... hvad goer man med memorykort, ved brug af rumble-pak ?
Jusqu'a ici tout va bien....
bootsbootsSkrevet 11/08-03 20:26 
Skifter mens man spiller eller investerer i en rumble-pak med memory...
crying outcrying outSkrevet 11/08-03 21:11 
Okie - lyder jo egentlig ganske logisk ... (laes: indroemmet - dumt spoergsmaal..)
Jusqu'a ici tout va bien....
msxtrdmsxtrdSkrevet 11/08-03 21:23 
Kan man ikke tilkoble flere joypads og stikke mem kort i en af disse? Spillet burde kunne finde det, medmindre det -skal- sættes i joypad 1?
NaieraNaieraSkrevet 11/08-03 21:25, rettet 11/08-03 21:25 
Så vidt jeg husker er det ligesom på PSX - det er op til programmørerne at få den til at finde tingene i de forskellige porte.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig