X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

The Medium = Silent Hill'ish


Svar
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 11/05-20 23:25, rettet 11/05-20 23:26 
Jeg har endnu ikke spillet noget fra Blooper Team. Ser ud til, at The Medium nok bliver det første (men når nok at kaste mig over deres >OBSERVER_).

Eftersom udviklerne har en forkærlighed til især Silent Hill 2, og ikke mindst har hyret Akira Yamaoka (!), er jeg ret spændt 8]

The Medium - Official Reveal with gameplay
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 13/05-20 18:46 
Der er nogen der godt kan lide Beksinski! Det ser jeg dog udelukkende som noget positivt, hvis altså de kan fører halvt så meget stemning ind i spillet som i hans malerier.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 25/11-20 21:54 
Indtil videre forsinket til januar (p.t. 28.01.2021 på Steam).

Blooper Team virker som de rette til at reboote Silent Hill. Måske ikke i samme spilserie, men The Medium tyder på at være i samme ånd.

Efter at have spillet deres Observer og Observer: System Redux (dedikeret til Rutger Hauer) - hvoraf sidstnævnte har enkelte rørende referencer til Blade Runner - der er de eneste spil, som har indfanget mig (næsten) på højde med Silent Hill, er jeg 200% klar til Medium :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig