X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gametest Hjemmefra - 'bout time!

Svar
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 11/05 22:53, rettet 11/05 23:06 
Nogen der har set seneste afsnit? Var de ikke lidt længe om at komme i gang igen? I de her tider burde det virkelig ikke være så stor en udfordring at få en hjemmeproduktion ud?! Det har andre længe formået (fx Pixel.tv).

Min første tanke var, at de er så ligeglade, at de ikke engang gider. Gamespot og andre kan finde ud af noget skærmopdeling hjemmefra, så man rent faktisk kan se de medvirkende spilanmeldere...

Det viste sig alligevel at være muligvis det bedste og mest personlige danske stykke spil-tv, jeg længe har set (nok mest afvigelsen fra et indøvet manuskript - og ikke pga. den ellers meget fine tekniske udøvelse ;P).

Måske er det bare en jy(d)sk ting (ikke at gide screen split blandt anmelderne :D).

EDIT: Er deres anmelder Mathias Bjørnskov gået ad nye græsgange (ikke bidraget til mediet længe)?

Gametest Hjemmefra | Uge 20 | 2020
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Resident Evil: Revelati..., Legend Of Zelda, The: T..., Bloodstained: Ritual Of...
ResizeResizeSkrevet 13/05 00:04 
Min første tanke var, at de er så ligeglade, at de ikke engang gider

Tænkte lidt i den samme bane, men de virker generelt meget entusiastiske, så ....... !?
Gametest slår (WARNING - incoming blasphemy) Troldspejlet i mine øjne.
scavengerscavengerSkrevet 13/05 12:27 
Det fungerer meget bedre på den måde.
De normale programmer bærer tydeligt præg af, at anmelderen står og læser op af en teleprompter.
Nemo me impune lacessit
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig