X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Silent Sanwa knapper og stick


Svar
KroeboCopKroeboCopSkrevet 06/05-20 17:00 
Fik lige afprøvet de nye silent Sanwa knapper og stick idag. Jeg er godt nok positivt overrasket over det, så hvis nogle er lydfølsomme eller har en kone der brokker sig over larmen fra fightsticket, så er det her et godt køb. Der er to udgaver af hver, det jeg har købt er forbedret udgaver, som føltes stort set ligesom Sanwa JLF-TP-8YT sticket og OBSF knapperne.

Stick:
https://www.arcadeworlduk.com/products/sanwa-jlf-tprg-8byt-sk-silent-arcade-joystick-version-b.html#tab-review

Knapperne:
https://www.arcadeworlduk.com/products/sanwa-obsfe-30-silent-snap-in-arcade-button.html
Hoid to colony C05 where the computer is...
SumezSumezSkrevet 06/05-20 19:13, rettet 06/05-20 19:13 
AFAIK så er sticket fuldstændig magen til et normalt JLF stick, bare med optiske kontakter i stedet for de traditionelle billige microswitches, så medmindre man er meget afhængig af den typiske lyd-feedback, så burde der ikke være de store forskelle.

Har selv overvejet at investere sådan en til mit kabinet, da der er visse spil der godt kan larme rimelig kraftigt til hjemmebrug. Men de er alligevel en god tand dyrere end et normalt Sanwa, og der er kun ét spil jeg bruger Sanwa til, så holder lidt igen. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KroeboCopKroeboCopSkrevet 06/05-20 20:07 
Nå okay vidste jeg ikke :=)

Mine skal bruges til mit homebrew arkade kabinet, der er et støre hulrum i så det larmer meget mere end mit fightstick. Men efter jeg har haft dem i fightsticket, så fik lyst til at købe det til den også :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 11/05-20 19:17 
Okay lige en update på det hele. Jeg havde lidt problemer med stick og knapper i USFIV, mine inputs gik af HT, så endte med at skifte tilbage til de gamle knapper og stick. Det er stadigvæk gode knapper og et godt stick til alt andet, men kan jo ikke skifte rundt hele tiden, så jeg køre ren vanilla Sanwa igen :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig