X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gamers2Gamers (og andre ting)


Svar
dRxLdRxLSkrevet 10/08-03 13:46 
Jeg fik lige den idé at det kunne være sjovt at læse anmeldelser af Gunstar Heroes fra dengang det blev udgivet og søgte i første omgang i artikkeldatabasen hvor det her dukkede op: http://www.playright.dk/arkivtitel.php?id=639 .
Det mest bemærkelsesværdige er at der ikke linkes til teksten. Har G2G og playright ikke en udleveringsaftale eller?

Nå men udover at jeg ikke fatter at spillet der stadig sætter standarden for hvordan en action platformer skal være kun har fået 11/13 (forklar Kristian! ;-)), så kunne jeg godt tænke mig at finde frem til "rigtige" anmeldelser fra den gang det udkom. Nogen der kender til hvor jeg kan henvende mig?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 10/08-03 14:04, rettet 10/08-03 14:06 
G2G har ikke ønsket at deres tekster skulle være en del af arkivet aht. forskelligheden i de to medier.

Jeg tror ikke der har været danske anmeldelser af Gunstar Heroes. Eneste mulighed tror jeg er HiScore, men dem har vi desværre ikke eksemplarer af.

Der har muligvis været en dansksproget anmeldelse i Power Player, men som tidligere omtalt er det blot oversættelser fra det svenske Super Play.

Mht. karakteren så er det jo åbenbart G2G's faste karakter til fremragende titler der sætter standarden... ;p

G2G: Chrono Trigger ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Per SPer SSkrevet 10/08-03 16:33, rettet 10/08-03 17:02 
Husk nu lige at vi bruger skolernes 13 skala, der ikke altid passer lige ind i procentafregningen på P:R.

G2G savler bare ikke så hæmningsløst over Square som så mange andre.. :P

Men der er en fornuftig karakteroversigt på P:R, når vi ellers bliver beskyldt for at give for høje karakterer. Læs: overset at det er 13 skalaen der bruges. :)
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
SumezSumezSkrevet 10/08-03 17:46 
Var det mig der havde stået for den anmeldelse, var spillet slet ikke kommet i nærheden af at 11-tal...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Per SPer SSkrevet 10/08-03 17:57 
:)
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
dRxLdRxLSkrevet 10/08-03 18:17 
anmeldelserne må gerne være engelsksprogede(evt. tyske)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig