X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Google Nest Mini gratis


Svar
KroeboCopKroeboCopSkrevet 17/12-19 16:30 
Bare lige en heads up, hvsi man har YouTube Premium.
Har fået en Google Nest Mini gratis. Det er til alle som har haft YouTube Premium siden 4/12-2019 :=)
Den koster normalt 449kr :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
NaieraNaieraSkrevet 17/12-19 16:56 
Fedt, så kan de få endnu mere data på dig.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 17/12-19 17:03 
Det aner jeg ikke noget om, har du et link?
Hoid to colony C05 where the computer is...
BeanoBeanoSkrevet 17/12-19 17:54 
Naiera har naturligvis ret - det er ren data indsamling/aflytning. Ikke uden grund det er "gratis".
KroeboCopKroeboCopSkrevet 17/12-19 18:02 
Viste godt at google gjorde det i deres søgemaskine, men så heller ikke mere end det. Jeg må lige ind og søge på det, spændende emne. Kan altid sælge den, hvis jeg får lyst :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
EltanEltanSkrevet 17/12-19 18:05 
Naiera>
Fedt, så kan de få endnu mere data på dig.

Who cares, unplug du bare og drøm dig tilbage til de dage hvor vi sendte snail mail og ringede af.
BeanoBeanoSkrevet 17/12-19 18:10, rettet 17/12-19 18:12 
KroeboCop>
Viste godt at google gjorde det i deres søgemaskine, men så heller ikke mere end det. Jeg må lige ind og søge på det, spændende emne. Kan altid sælge den, hvis jeg får lyst :=)

De er heller de eneste der gør det via lign enheder, langtfra.... der er store penge i lortet, men gør det ikke bedre imo :/
WehnerWehnerSkrevet 17/12-19 18:55 
Tak for tippet. Det havde jeg ikke set, men nu fandt jeg det via... Google :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 17/12-19 19:36 
@Wehner
Haha, så lidt :=D

@Beano
Nå troede der var noget andet noia med google aflytning i forhold til andre, det gør mig ikke meget at bruge den højtaler så. Svært at undgå, med alt det jeg bruger i forvejen. Går udfra man slet ikke skal bruge smartphone og internettet så, for så kan man jo blive ved...
Hoid to colony C05 where the computer is...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/12-19 20:17, rettet 17/12-19 20:20 
Der er med stor sandsynlighed forskel mellem iPhone og Android på det punkt.
Man kan også sikre sig bedre ved at bruge VPN, skifte searchengines, pihole, adblockere og lign.

Jeg ville personligt aldrig lade sådan noget der med uhyggelig stor sikkerhed aflytter dig konstant, ind i mit hjem :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 17/12-19 20:25 
KroeboCop>
@Beano
Nå troede der var noget andet noia med google aflytning i forhold til andre, det gør mig ikke meget at bruge den højtaler så. Svært at undgå, med alt det jeg bruger i forvejen. Går udfra man slet ikke skal bruge smartphone og internettet så, for så kan man jo blive ved...

Næh nej, Google er "kun" mindst lige så slemme som de andre der ivrigt lytter og kigger med 24/7 via deres "smart speaker" og relaterede produkter som folk tilsyneladende ukritisk køber... jeg diskriminerer ikke :D
FancyPantsFancyPantsSkrevet 18/12-19 01:48 
^ Men da Xbox One kom bundled med Kinect gik folk helt amok over, at den potentielt *kunne* lytte, når den sat til og der var strøm på.

I dag står folk så i kø for at hive Google Home eller Amazon Alexa ind i hjemmet :D
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/12-19 02:46, rettet 18/12-19 02:53 
Det var også omtrendt samtidig med Snowden hvis jeg husker rigtigt. Nu er den slags old news. Det burde gøre folk mere kritiske og tage afstand, men efter en tid bukker man sig bare forover og lader som ingenting mens man bliver taget bagfra.
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 18/12-19 04:04 
Man burde vel få penge for at lukke sådan en dims ind i sit hjem.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 18/12-19 06:52, rettet 18/12-19 06:59 
FancyPants>
^ Men da Xbox One kom bundled med Kinect gik folk helt amok over, at den potentielt *kunne* lytte, når den sat til og der var strøm på.

I dag står folk så i kø for at hive Google Home eller Amazon Alexa ind i hjemmet :D

Ja det faktisk ret ynkeligt :/

Personligt rører jeg ingen af delene med en ildtang - utallige sager siden har vist vi havde ret.
https://www.vice.com/en_us/article/43kv4q/microsoft-human-contractors-listened-to-xbox-owners-homes-kinect-cortana
slk486slk486Skrevet 19/12-19 09:08 
Naiera>
Man burde vel få penge for at lukke sådan en dims ind i sit hjem.

Det gør man vel teknisk set også, når man får den gratis :D
j/k
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig